8.kapitola

369 20 3
                                    

*Před týdnem*

Ležel jsem společně s Caroline u lesa, který byl nedaleko New Orleans a sledovali jsme hvězdy. Najednou jsem si povzdechl. ,,Řekneš to jednou svým přátelům?" zašeptal jsem tiše. ,,Řekneš jim pravdu?"

,,Nikdy neohrozím Eleny život, Klausi. Je to moje nejlepší kamarádka, ničí mě, že jsem je opustila, ale Elena je díky tomu zpátky a to je hlavní. Jsou šťastný" zašeptala tiše, ale v jejím hlase byl smutek, který se nedal přeslechnout  a mě to mrzelo. Skutečně mě to mrzelo, že se Caroline trápí. 

Mračil jsem se. Nemohl jsem uvěřit, že toho obětovala tolik, aby se vrátila ta dvojnička. Neměl jsem ji rád. Podle mě ze sebe dělá moc velkou chudinku. Možná sem tam o někoho přišla, ale to snad všichni, no ne? Dokonce i já jsem přišel o své dva bratry. Finna jsem nikdy moc nemusel, ale přes to všechno to byl můj bratr a Kola jsem upřímně rád, jeho smrt mě zasáhla  skutečně hodně.  Nikdy jsem mu to nejspíš neřekl, ale vždycky jsem ho tajně obdivoval. To jeho zapálení vytvořit dýku, která by uspala i mě. 

,,Lásko, měla bys myslet i na sebe a ne jenom na ostatní" pousmál jsem se a ona se pousmála se. Byl jsem skutečně šťastný, že se tu rozhodla zůstat. Byl jsem díky ní šťastný. Nikdy ji nechci ztratit.

*O týden později*

Seděl jsem u sebe v ložnici a cítil jsem na sobě pohled Hayley, Rebeky a Elijah. Je to pouze jeden den, co odešla Caroline. Ještě ten den se nečekaně vrátila Rebekah a našla mě úplně zničeného ležet u mě v ložnici. Jak nečekaně zavolala Elijahovi a Hayley. Nikomu jsem nic neřekl. Pouze jsem se díval a nemluvil. 

,,Už mám toho dost!" křikla najednou Hayley a došla ke mně. ,,Co se stalo, Klausi? Někdo ti ublížil?" ptala se starostlivě a já se ji na chvíli podíval do očí. Ano, ublížila mi Caroline. Zlomila mi doslova srdce, když odešla. Skutečně jsem k ní něco cítil. Cítil jsem k ní už něco strašně dlouho a když to bylo na dobré cestě, tak odešla. Nikdy ji už neuvidím díky té její schopnosti.

Do očí se mi nahrnuly slzy. ,,Proč to tak bolí?" zašeptal jsem tiše a všichni se na mě šokovaně podívali. ,,Nikdy jsem s Caroline nic velkého neměl, ale její odchod mě ničí. Cítím se jako kdyby měl zlomené srdce!"

Rebekah najednou stála vedle Hayley a soucitně se na mě podívala. ,,Já vím, že tě její smrt bolí, ale ona je už na lepším místě" zašeptala tiše a já si musel odfrknout. Je někde tam venku. Úplně sama. Nemůže jít za svými přáteli. To je lepší místo?

,,Tomu věříš?" zeptal jsem se ji nedůvěřivě. Rebekah přikývla. Odkdy je moje sestra tak naivní? ,,Já tomu nevěřím."

Bez dalších slov jsem rychle odešel. Byl jsem naštvaný a potřeboval jsem krveprolití. Teď a hned! A za toto všechno může naše sladká Caroline Forbesová. V životě ji už nechci vidět, i když to sakra bolí! 

Ale může si za to sama. Ona odešla. Nechala mě tu. Já si přál, aby zůstala, ale ona nezůstala.

Dám šanci Camille. 


Až po smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat