16.kapitola

316 19 2
                                    

Procházel jsem celé New Orleans a hledal jsem toho protivného vlkodlaka. Musí dokončit proměnu. Promnul jsem si obličej a sledoval jsem každý pohyb. Snažil jsem se ho najít i podle pachu, ale nemohl jsem ho nikde najít. Vypadala to, že je úplně pryč. Naštvaně jsem si promnul obličej a rychlím krokem jsem šel dál. Kde by se mohl schovávat? Teď mi to došlo, je  přeměně, bude u krve, i když nechce dokončit proměnu. Upíří rychlostí jsem doběhl do naši krevní banky, kde upíři z města měli krev. 

Když jsem tam vešel, tak jsem ho tam hned uviděl sedět a v očích měl tisíce slz. ,,Proč jsi mi to udělal?" zašeptal najednou tiše a upřeně se mi zadíval do očí.

,,Ze vzteku" odpověděl jsem jednoduše a prohlížel jsem si okolí jestli si už náhodou nedal krev, protože jestli by si ji dal, tak bych mohl hned odejít a nezajímat se o nějaké otravné mládě.

Probodával mě pohledem. ,,Ze vzteku?" odfrkl si. ,,To jsi měl teda důvod, to i já bych měl ze vzteku proměnit desítky lidí třeba v upíry?"

,,Když  budeš chtít" odsekl jsem mu otráveně.

Postavil se. ,,Pomstím se ti. Vezmu ti všechno a začnu s Caroline. Určitě tě nemá ráda už teď, ale potom co udělám já, tak si bude přát tvoji smrt. Krásné, ne?" 

,,Je mi to jedno, dělej si co chceš s Caroline" odsekl jsem mu znovu a zakoulel jsem očima. ,,Takže dokončíš proměnu?"

,,Jen abych se ti mohl pomstít" odsekl mi naštvaně a v tu chvíli odešel. Očividně mu to došlo. Takhle krev by ho neproměnila. Potřebuje krev Hope a já ho zabiju jestli ji ublíží nějak.

*** 

Pohled Caroline

Když mi přišla zpráva od Hayley, že Harry je u nich a dostal trošku krve Hope, tak mi spadl obří kámen ze srdce a hned jsem se tam upíří rychlostí vydala. Nevím, co mě to popadlo, ale hned když jsem ho uviděla, tak jsem se k němu rozběhla a vášnivě ho políbila.

,,Tak moc jsem se bála, že bys mě opustil, Harry" zašeptala jsem tiše, všimla jsme si, že tu byla Hayley, Elijah a Klaus.

,,Nikdy tě neopustím," zašeptal tiše a pohladil mě po tváři. ,,Už pojedeme domů, ne?"

,,Pustit mládě hybrida do světa?" ozval se posměšně Klaus a já jsem ho naštvaně probodla pohledem. ,,Chceš vyvraždit celou tvoji smečku? Nebo pokousat Caroline?"

Harry se mračil. ,,Caroline bych nikdy nekousl!" odsekl mu a já jsem nadzvedla trošku obočí. Kde je oddání? Tyler byl Klausem posednutý, když ho proměnil v hybrida. ,,Naučím se ovládat sám, nepotřebuji nějakého arogantního původ-"

Najednou se ozval strašný hluk a okolo nás bylo desítky upírů. ,,Co to zatraceně je?" štěkla jsem hned a sledovala jsem dění okolo nás.

Hayley, Elijah a dokonce i Klaus stáli vedle nás. ,,Řekl bych, že náš dům byl napadnutý" řekl klidně Elijah.

,,Můžu jich pár zabít jako neviditelná" zašeptala jsem tiše a v tu chvíli jsem zmizela. Došla jsem k jednomu upírovi a vyrvala jsem mu srdce, protože chtěl zaútočit na Harryho. Viděla jsem překvapený obličej u Hayley, ale potom se jenom ušklíbla a dala se i ona do boje společně s Klausem a Elijahem. Harry ten byl bledý, ale snažil se taky bojovat. Měla jsem o něho takový strach.

Klaus a Elijah jich zabili nejvíce, ale stále přicházeli další a další. Děsilo mě to a hlavně jsem ztratila dohledu Harryho. Rychle jsem zlomila vaz všem upírům co šli po Hayley a rozhodla jsem se najít Harryho.

,,Harry?" zakřičela jsem, protože jsem ho nikdy nemohla najít. Neviděla jsem ho. A přála bych si, aby to tak i zůstala, protože potom jsem jenom cítila jak na mě spadlo jeho mrtvé tělo. Někdo mu vyrval srdce. ,,Ne!" to bylo poslední co jsem zakřičela než mě pohltila temnota. Omdlela jsem.


Až po smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat