Pohled Caroline
Rychlím krokem jsem šla po území, které patřilo čarodějkám, hledala jsem však čarodějku s kterou jsem uzavřela dohodu, aby Elena byla v bezpečí.
,,Ale, ale, ale kdo se nám rozhodl ukázat?" za mnou stála nějaká dívka. ,,Mám pro tebe špatnou zprávu, moje matka zemřela, měla jsi s ní dohodu, ale teď má dohodu se mnou. Dovol mi, abych se ti představila jmenuji se Belinda a jsem tvoje noční můra."
Probodla jsem ji pohledem. ,,Podívej, Belindo. Potřebuji s tebou probrat jednu záležitost. Moji přátelé a všichni vědí, že jsem živá. Už tedy nemá smysl, abych se schovávala."
,,Víš, Caroline, vlastně bych ti mohla dát svolení, abys byla se svými přáteli, ale něco za to" řekla a zákeřně se na mě pousmála.
Celou dobu jsem se mračila. ,,Fajn. Co chceš?" řekla jsem otráveně a pozorovala jsem okolí. Byla jsem tu jenom a já ona. Neslyšela jsem žádný tlukot srdce. To měla takovou odvahu se setkat sama s upírkou?
,,Chodíš s původním hybridem" pronesla a zkoumavě si mě začala prohlížet.
,,Ne, nechodím s Klausem, Belindo" řekla jsem a byla to pravda. S Klausem jsme si oficiálně neřekli jestli spolu chodíme a vůbec této otravné čarodějce to může být jedno.
Ona však vypadala spokojeně. ,,Rozluč se se svými přáteli, odejdeš znovu, ale tentokrát i od Klause a jeho rodiny. Pokud to tak neuděláš, tak zabiju Hope. Rozumíš?"
***
Utírala jsem si slzy, které mi tekly proudem. Vlastně jsem si ani neuvědomila, jak rychle jsem byla v New Orleans. Dneska to byl třetí den, co jsem odjela. Vrátila jsem se skutečně brzo. Musím se s ním rozloučit a to navždy? Co ta mrcha Belinda má v plánu?
Když jsem vešla dovnitř, tak mi padl pohled hned na Elijah. ,,Zdravím, Elijah," pozdravila jsem ho mile, ale určitě si všiml slz v mých očích. ,,Je Klaus doma?"
,,Bohužel přijede až tak za dvě hodiny, jel něco zařídit, nevěděli jsme, že přijedeš Caroline. Děje se něco? Slzy v tvých očích nelze přehlédnout" starostlivě se na mě podíval.
Já jsem si povzdechla. ,,Jak jsme odsud odjela, tak jsem hned ten den chtěla jít za čarodějkou s kterou mám tu šílenou dohodu, šla jsem však až dneska, protože Harry měl pohřeb a já jsem na to prostě neměla sílu. Dneska jsem tam byla a zjistila jsem, že je ta čarodějka mrtvá a o všechno se teď stará její nejspíš šílená dcera Belinda. Chce abych znovu odešla, nevím jak to přesně myslí, ale chce abych odešla i od Klause" když jsem domluvila, tak jsem už naplno brečela.
Elijah se celou dobu mračil. ,,Zabiju tu čarodějku, neodejdeš od mého bratra kvůli tomu, že ti někdo vyhrožuje" řekl vážně.
,,Zabila by Hope. Ona by to dokázala. Nedovolím, aby se té holčičce něco stalo. Užijeme si náš poslední společný den, ano?" zašeptala jsem tiše. ,,Pozvala jsem tu i svoje přátelé z Mystic Falls. Budu znovu nejspíš někde schovaná a nebudu se Vám moc ukázat už nikdy, ale věř, že Vás všechny budu sledovat, ano?" zašeptala jsem tiše.
,,Prosím, řekni, že jsem slyšel špatně, lásko" najednou jsem uslyšela Klause. Prudce jsem se otočila. V očích měl slzy.
Zakroutila jsem smutně hlavou a hned jsem ho běžela obejmout. ,,Je mi to tak strašně líto, Klausi. Já bych si tak strašně přála tu zůstat, ale až ta mrcha umře, tak kašlu na nějakou dohodu a najdu si tě. Slibuji."
,,Až půjdeš za tou čarodějkou, tak půjdu s tebou" řekl vážně Klaus a naléhavě mě políbil. Tolik jsem si přála, abych ho nemusela opustit.
***
Pohled Klause
V ruce jsem svíral skleničku Whisky a sledoval jsem Caroline, jak tančí s dvojničkou a tou otravnou čarodějkou. Potom co jsem se dozvěděl, že bude muset moje láska odejít, tak jsme dlouho byli společně v moji ložnici a společně jsme se uklidňovali a uspokojovali.
Věděl jsem, že dneska se s ní budu muset zase na několik let muset rozloučit, ale něco jsme vymysleli. Budeme si psát dopisy. Nikdy se však nenavštívíme dokud bude ta čarodějka živá. Něco mi však říká, že já hned zítra tu čarodějku navštívím a vlastnoručně ji zabiju, takže vlastně Caroline už se bude moct zítra vrátit. Fantastické!
V tento moment jsem nemohl čekat, že zítřek bude pro mě, přátelé Caroline, pro Caroline a moji rodinu doslova peklo.
ČTEŠ
Až po smrti ✔
FanfictionCaroline uzavřela dohodu s čarodějkami, aby zachránily Elenu, ale ona sama musí zfalšovat svoji smrti. Na její pohřeb přijede Klaus a jeho rodina. Ji to láme srdce. Od čarodějek dostala moc, že je neviditelná, ale může se kdykoliv a komukoliv ukázat...