dvadeset sedmi

1.4K 90 6
                                    

[preuređeno] ✔

Malia

Probudila sam se u Neymarovom zagrljaju kada sam začula Lisin plač. Polako sam ustala pazeći da ga ne probudim i otišla u Lisinu sobu. Uzela sam je u naručje i poljubila u čelo. Koliko je volim. Moj život mali.

Odnela sam je u sobu i stavila pored Neymara. Počela je da maše rukama, te je u jednom trenutku zaplakala, što je Neymara nateralo da se probudi. Otvorio je oči i nasmejao se kada ju je ugledao. Podigao se u sedeći položaj i uzeo je u naručje. 

Ostavila sam ih da se igraju i ušla u kupatilo kako bih se spremila. Rafa je već uveliko bila budna i spremna za put. Javile smo se Neymaru te smo krenule ka aerodromu.

"Nedostajaćeš mi", rekla sam iskreno.

"I ti meni, ali doći ću ja opet, ne mogu dugo bez moje princeze".

●◇●◇●◇●

Obukla sam Lisu te je stavila u kolica. Ubrzo nam se Neymar pridružio te smo izašli iz kuće. Kako je danas lepo vreme, odlučili smo da prošetamo do Lea i Antonelle. Nekoliko fanova nas je zaustavilo na putu do njih koji su tražili da se slikaju sa njim, ali i sa mnom. 

Ubrzo smo stigli do njih, te nam je Leo otvorio vrata i pustio nas da uđemo. Antonella je nešto spremala u kuhinji, dok su Thiago i Mateo gledali neki crtani, a i Leo sa njima.

"Nedostajala si mi", Antonella je rekla kao da se nismo videle dugo, a zapravo smo se videle juče.

"Videle smo se juče", sarkastično sam rekla.

"Znam, ali si mi ipak nedostajala", nešto mi je čudna danas.

"Čudna si danas!?" Pogledala sam je onim pogledom da li je sve u redu, na šta mi se ona samo nasmejala.

Odmahnula je glavom, te smo se vratile u dnevni boravak kod ostalih.

Thiago i Mateo su stalno obilazili oko Lise i pričali joj nešto. Koliko su ta deca slatka.

.

Malia || Neymar Jr [uređuje se]Where stories live. Discover now