trideset drugi

1.5K 90 11
                                    

[preuređeno] ✔

Malia

"Tata!?" Lisa je uzbuđeno povikala kada je ugledala Neymara. Spustila sam je, te je ona potrčala ka njemu, a on ju je uzeo u naručje, zagrlio i zavrteo. Prišla sam im te su me oboje zagrlili. Nasmejala sam se te ga poljubila. Dao mi je Lisu kako bi on mogao da uzme kofere. 

"Jesmo li ti nedostajale?" Upitala sam ga kada smo ušli u kuću.

"Ne možeš da zamisliš koliko", približio mi se i poljubio me.

"Tata", začuli smo Lisin glas te smo se odmakli jedno od drugoga. Neymar je čučnuo ispred nje i uhvatio je za ruku. "Ja sam gladna".

"Onda idemo nas dvoje da spremimo večeru", uzeo ju je u naručje i odneo u kuhinju. Stala sam kod šanka i posmatrala ih. Lisa je stajala na stolici i nešto mu pomagala. Uzela sam telefon i slikala ih. Ovu sliku ima da uramim i da je okačim na zid. Koliko su slatki.

To vreme dok su oni spremali večeru, iskoristila sam kako bih se istuširala i presvukla.

Dok sam se presvlačila, osetila sam Neymarove ruke oko svog struka, a potom i poljubac u vrat, te sam se nasmejala i okrenula prema njemu. 

"Večera je gotova", obavestio me je te smo sišli u kuhinju gde je Lisa sedela u svojoj stolici i već uveliko jela. Pomazila sam je po glavi te sela za sto. Ali čim sam ugledala hranu, ustala sam i otrčala u kupatilo kako bih povraćala. Začula sam korake iza sebe, te sam ustala i umila se.

"Jesi li dobro?" Odmahnula sam glavom.

"Hoćeš li da mi učiniš jednu uslugu?" Upitala sam ga, na šta je on klimnuo glavom. "Idi do apoteke i kupi 3 testa za trudnoću". Maleni osmeh se pojavio na njegovom licu.

"Misliš da si trudna?"

"Ne znam, Rafaella mi je rekla da obavezno proverim".

"Onda ja idem, a ti budi sa Lisom", poljubio me je te uzeo telefon, novčanik i ključeve od kola.

Neymar

"I?" Upitao sam je kada je konačno izašla iz kupatila. Veliki osmeh se pojavio na njenom licu što je značilo samo jedno. Trudna je. Ustao sam sa kreveta držeči Lisu u naručju te joj prišao i poljubio je, a potom i Lisu. "Volim te!"

Spustio sam Lisu na pod te zagrlio Maliu. Lisa je stajala pored i gledala nas sa osmehom na licu. 

"Princezo, za nekoliko meseci ćeš dobiti bata ili seku", Malia joj je rekla te pogledala u mene. Na Lisinom licu se stvorio još veći osmeh.

"Ja hoću seku".

"A zašto ne bata?" Neymar ju je upitao te sam je uzela u naručje. Ona je samo slegnula ramenima te napravila neku facu u smislu da ne zna zašto. Ljubav mala.

Malia || Neymar Jr [uređuje se]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon