[preuređeno] ✔
Lara
Nakon što se završila utakmica između Barcelone i Real Sociedada, zajedno sa Maliom i Antonellom sam sišla na stadion. Svaka je otrčala do svog dečka/muža, pa tako i ja. Zagrlila sam čvrsto Rafinhu usput mu govoreći kako sam ponosna na njega zbog večerašnjeg gola koji je postigao.
Odjednom se odmakao od mene i otišao do klupe za rezervne igrače. Uzeo je nešto, a potom se vratio kod mene. Svi su se okupili oko nas, a meni je ubrzo bilo jasno i zašto.
Rafinha je kleknuo ispred mene i otvorio crvenu kutijicu u kojoj se nalazio dijamantski prsten. Stavila sam ruku na usta zadržavajući suze. Nisam ovo očekivala. Stvarno.
"Lara, znaš da te mnogo volim. Želim da provedem ostatak života sa tobom, želim da se budim svako jutro pored tebe znajući da si samo moja... da ne dužim", nasmejala sam se. "Hoćeš li se udati za mene?"
"Da!" Bez razmišljanja sam rekla.
Stavio mi je prsten, te ustao i poljubio me. Svi su nam prilazili i čestitali. Ne mogu da verujem da se ovo dešava. Pa ja se udajem.
"Čestitam ti drugarice", Malia mi je prišla i zagrlila me.
Malia
Čekala sam Neymara ispred svlačionice već ko zna koliko. Mislim da je on i jedini ostao. Polako sam otvorila vrata tražeči ga. Ugledala sam ga kako sedi na klupi, oči su mu bile zatvorene. Došla sam do njega i čučnula. Pomazila sam ga po ruci, na šta se on trnuo.
"Šta ti je?" Zabrinuto sam ga upitala.
"Noga me boli", tužno je odgovorio.
"Hajde, idemo do ambulante", klimnuo je glavom te ustao. Prebacila sam njegovu ruku preko svog ramena i pomogla mu da hoda. Tamo je bio neki čovek koji mu je pregledao nogu i zavio je.
"Neymar, žao mi je, ali nema treninga narednih nedelju dana, kao ni sledeće utakmice, moraš da miruješ, da ne bi bilo još gore", videla sam da mu nije bilo drago zbog toga. Pokušao je da se usprotivi, ali bezuspešno.
Kada smo došli kući, zatekli smo Rafaellu kako uspavljuje Lisu.
"Hej... šta ti je sa nogom?"
"Povredio sam se", seo je na kauč te joj je pokazao da mu da Lisu, što je ona i uradila.
"Brzo mi se oporavi", poljubila ga je u obraz, "ja sad idem da spavam, sutra rano idem na aerodrom".
"Voziću te ja sutra", rekla sam joj na šta je ona samo klimnula glavom, te otišla na sprat. "Staviću Lisu u krevetac", uzela sam mu je iz naručja te je odnela u njenu sobu. Stavila sam je u krevetac te tiho izašla iz sobe kako je slučajno ne bih probudila. Sišla sam u dnevnu tražeći Neymara, ali ga nije bilo tamo. Zatekla sam ga u našoj sobi kako leži i gleda nešto na telefonu.
Presvukla sam se u pidžamu te legla pored njega. Ostavio je telefon i okrenuo se ka meni. Gledali smo se tako nekoliko sekundi, niko ništa ne progovarajući. Uživali smo dok smo posmatrali jedno drugo. Primakla sam mu se i naslonila svoju glavu na njegove grudi te zatvorila oči.
Lara - Sledeći dan
Probudili su me sunčevi zraci koji su ulazili kroz prozor. Protrljala sam oči i pogledala po sobi. Rafinhe nije bilo. Ustala sam iz kreveta i potražila ga po stanu. Zatekla sam ga u kuhinji kako čita novine. Prišla sam mu sa leđa te ga zagrlila. Nakon nekoliko sekundi se okrenuo te me poljubio.
"Dobro jutro ljubavi", rekla sam kada sam se odmakla od njega.
"I tebi", sela sam pored njega te mi je on pružio novine koje su pisale o događaju o sinoć. "Glavna smo tema danas", nasmejao se.
"Volim te, znaš to, zar ne?" Ne znam zašto sam imala potrebu ovo da kažem.
"Znam, i ja tebe volim, najviše!"
YOU ARE READING
Malia || Neymar Jr [uređuje se]
FanfictionNeymar i Malia bili su u tajnoj vezi sve do njegovog prelaska u Barselonu, kada su raskinuli. Bili su zajedno čitavih 5 meseci, što je bilo dovoljno da se ludo zaljube jedno u drugo. Ne verujući u veze na daljinu, rešili su da raskinu i da svako kre...