prvi

4.4K 140 6
                                    

[preuređeno]

Malia

"Malia, tata i ja smo nešto odlučili", mama mi se obratila kada sam ušla u kuću.

"Šta?" Pokazala mi je rukom da sednem, što sam i uradila.

"Znaš u kakvoj smo situaciji, i da nam je pomoć neophodna...", prekinula sam je.

"Da, znam".

"Odlučili smo da ćeš se udati!" Pogledala sam je širom otvorenih očiju, ne verujući u ono što čujem.

Ona će rođenu ćerku prodati kao da je neka stvar?

"Molim!? Reci mi da nisam dobro čula!"

"To nam je jedini spas", došla je do mene polako me hvatajući za ruku, ali sam je istrgla.

Pogledala sam u tatu koji je samo stajao ništa ne progovarajući. Naravno, mama je uvek imala glavnu reč u kući.

"Za 2 sata idemo na večeru sa njim i njegovih roditeljima, molimo te da se pristojno ponašaš. Razgovor je završen!"

Njena reč je uvek bila poslednja. Uvek sam morala da je slušam. Ona je mnogo strog roditelj.

Ništa ne progovarajući, samo sam se popela na sprat i ušla u svoju sobu.

Moja porodica je jedna od poznatijih u Sao Paulu. Otac je direktor banke, a majka je imala modnu kuću, koju je zatvorila pre 2 godine, iz nepoznatih razloga.

Banka mog oca je pred bankrotom i svakog časa mogu da nas isele zbog njegovih dugova. On je pored toga bolestan. Može da dobije srčani udar. I samo zbog njega pristajem na ovu suludu ideju. Da on nije bolestan, ne bih pristala.

Samo se nadam da su našli nekog normalnog momka, a ne neku psihopatu.

Ne želeći nešto preterano da se spremam, obukla sam jednostavne crne pantalone, crvenu bluzu i sandale iste takve boje.

Sišla sam u dnevni boravak gde su me mama i tata čekali eleganto obučeni.

"Mogla si neku haljinu obući", mogla sam čuti mamin komentar, na koji se nisam obazirala.

Kroz nekoliko minuta smo se nalazili ispred najelitnijeg restorana u Sao Paulu. Konobar nas je odveo do stola gde je sedela neka žena, njen muž, verovatno, i njihov sin.

Dečko se okrenuo, a ja sam zastala u momentu, ne verujući u ono što vidim. Bolje rečeno, u onoga koga vidim.

Da li je moguće da se udajem za Neymara Juniora?

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Da li je moguće da se udajem za Neymara Juniora?

Svog bivšeg dečka?

Zvezdu Barselone?

Malia || Neymar Jr [uređuje se]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant