[preuređeno] ✔
Malia
Uzela sam Lisu u naručje te smo izašle iz aviona. Kada sam uzela kofer potražila sam neki taksi, jer nisam rekla mojima da ćemo doći. Nakon 20-ak minuta smo se nalazile ispred dobro poznate kuće. Pozvonila sam te nam je ubrzo moja mama otvorila. Kada nas je ugledala veliki osmeh se pojavio na njenom licu. Lisa joj je odmah potrčala u zagrljaj.
Za ovo vreme, moj odnos sa njom i tatom se dosta promenio. Na bolje. Oni se kaju što su me na taj način naterali da se udam za Neymara, ali kažu da nisu imali izbora. A ja sam im oprostila. Ipak su oni moji roditelji. A i da nije bilo njih, Neymar i ja sada ne bismo bili zajedno.
"Mal!?" Mama je spustila Lisu te me zagrlila.
Uvela nas je u kuću te smo se pozdravile sa tatom. Lisa im je odmah pokazala novu igračku koju joj je Neymar kupio, te je čak naterala tatu da se igra sa njom.
Ceo dan smo provele sa njima. I bilo nam je lepo. Oni su se mnogo obradovali što smo došle. Prija im što je Lisa tu. Obožavaju je. A i kako ne bi?
Oko 9 sati smo nas dve otišle na spavanje, jer smo bile mnogo umorne. A i zbog vremenske razlike.
"Hoću da mi tata priča priču", Lisa nikako nije htela da zaspi. Navikao ju je da joj priča priče svake večeri pred spavanje.
"Dušo, tata sad sigurno spava, znaš da je tamo sada drugo vreme", u očima su joj se skupljale suze. "Nemoj plakati, molim te".
"Ali, želim tatu... molim te", toliko je slatka kad me moli za nešto, da ja jednostavno nemam srca da je odbijem.
"Reci malena", začula sam Neymarov promukao glas kada se javio na telefon.
"Žao mi je što te budim, ali ti si kriv. Navikao si Lisu na priče pred spavanje i sada ne želi da zaspi bez tebe", mogla sam čuti da se nasmejao.
"Sad ću da uđem na skype", prekinula sam vezu te spustila pogled na Lisu. Nasmejala se te sam je poljubila u glavu. Uključila sam laptop te se ulogovala na skype. Prihvatila sam njegov poziv te smo ubrzo mogle videti njegovo nasmejano lice. "Kome to nedostajem?"
"Tata, pričaj mi priču", Lisa mu je naredila, te se na njegovom licu pojavio još veći osmeh. Namestila se tako da joj je glava bila na mom stomaku i čekala da Neymar počne sa pričom.
Ovo je bio prvi put da ja slušam priču koju joj on priča. I shvatila sam da joj priča našu priču. On njoj priča o nama!?
Suze su mi se pojavile u očima dok sam ga slušala, ali sam ih ubrzo obrisala, kako ih ne bi primetio. Nakon svega nekoliko minuta, Lisa je bila u dubokom snu. Stavila sam joj glavu na jastuk te je pokrila i vratila pogled na laptop.
"Još jednom izvini što sam te probudila, ali Lisa...", prekinuo me je.
"Nema potrebe da mi se izvinjavaš, znaš da bih sve uradio za vas, pa čak i ustao u pola noći kako bih svojoj ćerki ispričao priču".
"Mnogo te volim!"
"I ja tebe najviše... a sada idi da spavaš, umorna si".
"Čućemo se kasnije?" Klimnuo je glavom te sam prekinula poziv i isključila laptop, a potom legla pored Lise.
Sledeći dan
"Lisa, idemo", viknula sam dok sam se obuvala. Lisa je došla do mene te sam je uhvatila za ruku i izašla iz kuće. Stavila sam Lisu na njeno sedište u kolima, te sam sela na vozačevo mesto. Tata mi je pozajmio njegova kola dok sam ovde. A nas dve sada idemo kod Neymarovih roditelja. Oni već znaju da smo ovde. Neymar im je rekao.
Pozvonila sam na vrata te nam je Rafaella otvorila. Zagrlila me je, a potom prišla Lisi.
"Srećo tetkina", uzela ju je u naručje i zavrtela. Uvela nas je u kuću gde su bili Nadine, Neymar Sr i Davi.
Davi je odmah potrčao ka Lisi i zagrlio je. Odveo ju je u dvorište da se igraju, dok smo mi stariji ostali u dnevnom boravku i pričali.
"Kako si?" Nadine me je ljubazno upitala, na šta sam ja klimnula glavom.
"Dobro sam, a vi?"
"Dobro smo koliko možemo da budemo" Neymar Sr je odgovorio na šta smo svi počeli da se smejemo. "A šta nam je sa Lisom?"
"Ne pitajte", oni su me začuđeno pogledali, na šta sam se ja nasmejala. "Neymar joj stalno priča priče pred spavanje, i ona je navikla na to, i sinoć nije htela da zaspi bez njega, pa smo morale da ga budimo", počeli su da se smeju.
"Ljubav mala", Rafa je ustala te otišla u dvorište kod Davia i Lise.
Ostatak dana smo provele kod njih. Zajedno smo gledali utakmicu Barcelone u kojoj je Neymar postigao dva gola. Nakon utakmice mi je poslao poruku u kojoj kaže da je prvi gol posvećen meni, dok je drugi za Lisu. Ne mogu da opišem koliko sam bila srećna dok sam čitala tu poruku.
Oko 8 smo otišle kući. Spremila sam Lisu za spavanje, ali ona opet nije htela da zaspi bez priče.
"Lisa, znaš da je tata danas imao utakmicu i sigurno je mnogo umoran".
"Ali...", prekinuo ju je zvuk poruke na mom telefonu.
Neymar❤
- Čekam vas na skypeu❤ -Nasmejala sam se te se ulogovala na skype. Lisa se mnogo obradovala kada ga je ugledala.
"Vreme je za priču!"
YOU ARE READING
Malia || Neymar Jr [uređuje se]
FanfictionNeymar i Malia bili su u tajnoj vezi sve do njegovog prelaska u Barselonu, kada su raskinuli. Bili su zajedno čitavih 5 meseci, što je bilo dovoljno da se ludo zaljube jedno u drugo. Ne verujući u veze na daljinu, rešili su da raskinu i da svako kre...