dvanaesti

2.2K 108 3
                                    

[preuređeno] ✔

Malia

"Spremna sam", Lara je rekla kada smo se srele u hodniku. Izašle smo iz kuće i ušle u kola.

Danas ću Laru upoznati sa devojkama.

"Jedva čekam da upoznam Shakiru, obožavam je", nije mogla da izdrži da je upozna. Ona je veći fan od mene.

Kroz nekoliko minuta smo se nalazili ispred restorana gde smo se dogovorile. Pogledala sam na sat i shvatila da malo kasnimo. Neće nam zameriti.

"Devojke, ovo je Lara", sve su se upoznale sa njom te smo sele za sto.

"I, Lara, imaš li dečka?" Sofia ju je upitala dok smo ručale. Sada su sve oči bile uprte u nju.

"Ne", nekako samouvereno je to rekla.

"Moramo ti mi naći nekog", Romarey je prokomentarisala, na šta je Lara pogledala u mene.

"Rekla sam ti da su super", samo je klimnula glavom i nastavila sa jelom.

"Mislim da znam ko je za nju", Antonella je rekla nakon nekog vremena. Pogledale smo u nju čekajući odgovor. "Rafinha".

Sve smo počele da se smejemo, uključujući i Laru.

"Pa hej, nije smešno. On je mnogo dobar i nema devojku već duže vreme. Mislim da bi bili savršen par. Ali Lara se pita".

"Nećemo sada o tome", shvatile su da ne želi da priča o tome, pa je nisu više ispitivale o tome.

●♢●♢●♢●

"James!?" Uzviknula sam i potrčala mu u zagrljaj. "Nedostajao si mi!"

"I ti meni", odmakla sam se od njega i zagrlila Danielu, a potom i malenu Salome.

"Jesam li ti nedostajala malena?" Postiđeno je klimnula glavom. Uzela sam je u naručje i uvela ih kuću.

Neymar se pozdravio sa Jamesom, pa se upoznao sa Danielom i Salome.

"Vidi Salome, ovo je Neymar. On je tetkin muž", stidljivo je pogledala u njega. Neymar joj je pružio ruku, te je ona, nakon nekoliko sekundi oklevanja, prihvatila njegov pozdrav.

"Laru već znate", pozdravili su se sa njom, te smo James i ja izašli na terasu kako bismo pričali.

"Ne mogu da verujem da su to uradili", bilo je prvo što je rekao kada sam mu ispričala razlog Neymarovog i mog venčanja. "Ne mogu da verujem da im je to palo na pamet".

"Niko ne može".

"U kakvim ste odnosima vas dvoje?"

"Već neko vreme smo stvarno zajedno. Volimo jedno drugo i srećni smo".

"Drago mi je zbog tebe. Ako te on ikada povredi, meni ćeš odmah reći!? Ja ću ga naučiti pameti!"

"Neće biti potrebe za tim", samo sam ga zagrlila.

Nakon nekoliko minuta smo ušli unutra kako bih ja postavila večeru. Lara mi je pomagala dok su ovo troje pričali. Po Danielinoj reakciji mogla sam shvatiti da James upozorava Neymara na nešto. Verovatno na to da ne sme da me povredi.

__________________________________

Srećna vam Nova godina ljudi. Želim vam sve najbolje i da nastavite da čitate moje priče.

Malia || Neymar Jr [uređuje se]Where stories live. Discover now