sedmi

2.7K 111 10
                                    

[preuređeno]

Malia

"Neymar, kada idemo?" Upitala sam ga kada je sišao u dnevni boravak.

"U pola 6 krećemo".

"Dobro, idem da se spremam", krenula sam ka stepenicama, kada me je njegov glas zaustavio.

"Mogu li nešto da te zamolim?" Samo sam klimnula glavom i prišla mu kako bih čula šta hoće. "Nosi moj dres večeras", nekako nesigurno je to rekao. Kao da se plašio moje reakcije.

"Naravno", rekla sam nakon nekoliko sekundi neugodne tišine.

Tada se na njegovom licu stvorio veliki osmeh.

"Stvarno?" Ponovo sam klimnula glavom. Pružio mi je njegov dres, a ja sam ga čudno pogledala. Nisam ni provalila da mu je dres sve vreme bio u ruci.

Samo sam mu se nasmejala i otišla u svoju sobu. Iz ormara sam uzela crne pantalone i patike nike air force iste takve boje.

U torbu sam stavila neke najosnovnije stvari te sam stala ispred ogledala i popravljala šminku. Kosu sam vezala u visoki rep kako bi se videlo Neymarovo ime pozadi.

Pogledala sam na sat i shvatila da je vreme da krenemo. 'Bacila' sam poslednji pogled na ogledalo te sišla u hodnik gde me je čekao Neymar.

Kroz 20ak minuta smo se nalazili ispred stadiona. Naravno, ni naš dolazak nije mogao da prođe bez novinara.

Uhvativši Neymara za ruku, ušli smo na stadion te stali ispred stepenica koje su vodile na tribine.

"Možeš li sama?"

"Da, biću sa devojkama".

"Vidimo se posle. Čekaj me ovde kada se utakmica završi, ne želim da budeš sama napolju", krenuo je ka svlačionici, ali ga je moja ruka zaustavila.

Dobro sam ga pogledala pre nego što sam načinila sledeći korak.

Ne znam koliko dugo smo se ljubili, ali ono što znam je da nisam želela da se odvojim od njega

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ne znam koliko dugo smo se ljubili, ali ono što znam je da nisam želela da se odvojim od njega.

Prokleto nisam to želela.

I mislim da se moja osećanja prema Neymaru ponovo ispoljavaju. Mislim da počinjem iznova da se zaljubljujem u njega.

Možda je bolje reći da sada shvatam da ga zapravo nikada nisam prestala voleti.

"Srećno", rekla sam nakon što sam se odvojila od njega i krenula prema tribinama.

"Hej, ne možeš otići samo tako, kao da se ništa nije desilo", nisam želela da se okrenem. Ne znam šta bih mu rekla.

Treba mi vremena.

Da razmislim o svemu.

Pogledom sam tražila devojke u nadi da ću ih i pronaći. I konačno sam ih pronašla. Jedino su došle Sofia, Shakira i Antonella sa decom.

●♢●♢●♢●

Igrao se 90. minut utakmice. Rezultat je bio 3:2 u korist Barselone. Messi je postigao 2, dok je Suarez dao jedan gol.

Messi ide ka protivničkom golu i dodaje loptu Neymaru koju šutira pravo u gol. Golman ide ka desnoj, odnosno pogrešnoj strani. Lopta ulazi u gol i sudija svira za kraj utakmice.

Neymar dolazi do tribina i pogledom traži nekoga. Ubrzo mu se pogled zaustavlja na meni. Prstima oblikuje srce i pokazuje na mene.

On je meni posvetio gol.

Ovo mi se nikada nije desilo pre.

Shakira mi pokazuje da idem do njega, ali ja samo odmahujem glavom i odlazim.

Poslavši Neymaru poruku da sam otišla, uputila sam se ka parku koji se nalazio u blizini stadiona.

Samo što sam sela na klupu, zazvonio mi je telefon.

Neymar.

"Gde si?" Mogla sam osetiti zabrinutost u njegovom glasu.

"Nije bitno, doći ću ubrzo kući".

"Je li ti to plačeš?" Nisam ni shvatila da su mi suze krenule.

"Neymar, dobro sam stvarno. Samo me pusti da razbistrim misli malo, molim te", mogla sam čuti kako je uzdahnuo.

"Dobro, ali obećaj mi da ćeš paziti na sebe".

"Obećavam", bilo je poslednje što sam rekla pre nego što sam prekinula vezu.

Malia || Neymar Jr [uređuje se]Onde histórias criam vida. Descubra agora