četrdeset prvi

1.3K 81 4
                                    

"Lisa!? Hajde princezo, danas ti je prvi dan u vrtiću"Neymar ju je dozivao, ali se ona negde sakrila, jer ne želi da ide u vrtić. Krenuo je na sprat, ali ga je moja ruka zaustavila.

"Pusti mene" Rekla sam i popela se na sprat te ušla u našu sobu. Otvorila sam ormar i zatekla je tu. (Ja sam se tu krila kao mala hahaha). "Nemaš čega da se plašiš ljubavi, tamo ćeš upoznati nove drugare".

"Ali tamo nećete biti ti i tata", suze su joj se skupile u očima, te sam je uzela u naručje i zagrlila.

"Hajde da odemo tamo, ako ti se ne svidi, vratićemo se kući, može?" Klimnula je glavom te sam joj obrisala suze. Izašle smo iz sobe i sišle u dnevnu kod Neymara.

"Jesi li dobro princezo?" Upitao ju je i pomazio po obrazu. Klimnula je glavom, te sam je spustila i obula joj patike. Izašli smo iz kuće te seli u kola. Kroz nekoliko minuta smo se nalazili ispred vrtića. Na Lisinom licu se pojavio veliki osmeh kada je ugledala decu. Neymar ju je spustio te je ona otrčala do njih.

Nakon što smo se uverili da joj se sviđa ovde i da ne želi kući, otišli smo u restoran na ručak.

"Daj mi da probam malo tvoga", Neymar mi je rekao, na šta sam se ja nasmejala i dala mu da proba.

| • • • |

"Znaš malena, sada imamo pauzu, i nećemo imati treninge celu nedelju... pa sam mislio da odemo u Brazil, možemo da ostavimo Lisu kod naših i nas dvoje provedemo par dana sami" Predložio je, na šta sam podigla glavu sa njegovih grudi i pogledala ga u oči.

"Sviđa mi se ideja" Primakla sam mu se i poljubila ga. Osetila sam da se nasmejao tokom poljupca i prevrnuo me, tako da je sada on ležao na meni. Sa usana je prešao da mi ljubi vrat. Stavila sam ruke u njegovu kosu i približila ga još više ka sebi. Skinuo je moju majicu te je bacio negde iza, te se ubrzo i njegova pridružila mojoj na podu. Krenuo je da mi otkopčava brus, ali ga je prekinuo Lisin plač. Nasmejao se te se polako odvojio od mene. Poljubio me je na kratko i ustao. Obukao je majicu i izašao iz sobe. Još nekoliko minuta sam ležala u krevetu, te sam ustala i obukla se. Otvorila sam vrata i krenula da izađem, ali sam se bukvalno zabila u Neymara. Nasmejala sam se i podigla pogled ka njemu.

"Kuda si krenula?"Upitao me je te me privukao još bliže sebi.

"Dole?" Podigla sam obrvu i obavila svoje ruke oko njegovog vrata te primakla njegovu glavu svojoj, ali ga nisam poljubila.

"Poljubi me!" Naredio je, što je mene nateralo da se nasmejem. Odmahnula sam glavom i odmakla se od njega. Sišla sam u kuhinju i stavila vodu da se greje. Osetila sam njegove ruke oko svog struka,a potom i vruć dah na vratu. Sklonila sam vodu sa ringle nakon što je provrela, te se okrenula ka njemu. "Volim te malena!"

"I ja tebe volim ljubavi!" Obavio je svoje ruke oko mog struka, te me podigao na šank. Stao je između mojih nogu te me pogledao i zagrizao donju usnu. Nasmejala sam se i prislonila svoje usne uz njegove.

| • • • |

Stavljala sam stvari u kofer kada sam začula otvaranje vrata. Okrenula sam glavu i ugledala Neymara. Nasmejala sam se i vratila se slaganju stvari.

"Mogla si i moje stvari da spakuješ" Legao je na krevet i ispružio noge.

"Ja sam mogla sve, a ti samo da odmaraš", sarkastično sam rekla.

"Ti to bolje radiš".

_______________________________________________________

Izvinjavam se svima vama koji pratite ovu priču što ste tako dugo čekali ovaj deo. Mnogo mi je žao. 

Prošle nedelje mi je bio rođendan, konačno sam napunila 18 godina haha, onda sam imala previše obaveza u školi, a uz to sam i polagala tipovanje, i stvarno nisam stigla. Ali sada ću, nadam se, brže objavljivati, bar na svaka 2-3 dana. Potrudiću se.



Malia || Neymar Jr [uređuje se]Onde histórias criam vida. Descubra agora