Malia
Osetivši neko mrdanje pored sebe, otvorila sam oči i pogledala oko sebe. Ugledala sam Neymara koji je spavao. Bilo mi je žao da ga budim, pa sam ga samo gledala.
Uzela sam telefon i uključila kameru kako bih ga slikala, ali sam zaboravila da isključim zvuk što znači da je on čuo i počeo da se budi.
"Ko to mene slika?" Upitao je te me uhvatio i približio ka sebi još uvek ne otvarajući oči. Nasmejala sam se i poljubila ga za dobro jutro.
Konačno je otvorio oči i pogledao me. Mogla sam se istopiti tog trenutka. Ali bukvalno.
"Šta ćemo raditi danas?" Znatiželjno sam ga upitala ne odvajajući se od njega.
"Ne znam, šta god ti poželiš".
"Nešto sam razmišljala", podigla sam glavu kako bih ga pogledala. "Mislim da treba da nađem posao".
"Zašto to misliš?" Sada me je nekako ozbiljno pogledao.
"Pa glupo mi je da se stalno oslanjam na tebe, da trošim tvoj novac. Želim da i ja zarađujem...", prekinuo me je.
"Ne želim da čujem to. Ti si moja žena, i sve što je moje, i tvoje je", pokušala sam da se usprotivim, ali bezuspešno. "Jesmo li se dogovorili?" Poražavajuće sam klimnula glavom.
Poljubila sam ga još jednom te otišla u kupatilo da se spremim.
Nakon što smo se oboje spremili, sišli smo u dnevnu gde nas je čekala Lara da se pozdravimo. Danas se vraća u Brazil.
Samo sam joj prišla i čvrsto je zagrlila. Mnogo će mi nedostajati. Baš sam se navikla na nju za ove 3 nedelje. Ali ubrzo će ona doći. Sada je najvažnije da završi fakultet.
"Jesi li sigurna da nećeš da te ja odvezem?" Upitala sam je na šta je ona odmahnula glavom.
"Rafinha će me voziti", samo sam potvrdo klimnula glavom i još jednom je zagrlila.
Lara
"Pa, mislim da je to to", tiho sam promrmljala pogledavši Rafinhu u oči. Nekako tužno se nasmejao i zagrlio me.
"Vidimo se uskoro", rekao je kada me je pustio. Klimnula sam glavom i po poslednji put mu uputila osmeh.
Krenula sam kada me je njegova ruka zaustavila i pribila uz njega. Bili smo udaljeni svega nekoliko milimetara. Ništa ne rekavši, približio je svoje usne mojima i poljubio me.
"Zbogom", rekla sam nakon što sam se odvojila od njega te me je nevoljno pustio.
Poslednji put pogledavši u njega, okrenula sam se i krenula ka avionu.
Zbogom Barselono.
Nedostajaćeš mi.
Ali, videćemo se, uskoro!
KAMU SEDANG MEMBACA
Malia || Neymar Jr [uređuje se]
Fiksi PenggemarNeymar i Malia bili su u tajnoj vezi sve do njegovog prelaska u Barselonu, kada su raskinuli. Bili su zajedno čitavih 5 meseci, što je bilo dovoljno da se ludo zaljube jedno u drugo. Ne verujući u veze na daljinu, rešili su da raskinu i da svako kre...