[preuređeno] ✔
Neymar
Ušavši u svlačionicu odmah sam pogledao na sat jer sam se začudio kako nikoga nema. Uvek dolazim među poslednjima, a sada sam prvi. Čudno.
Nakon što sam se presvukao, izašao sam i zatekao Rafinhu kako bezvoljno šutira loptu.
"Šta je sad bilo?" Upitao sam ga kada sam mu prišao.
"Ma ništa".
"Hej, znaš da meni možeš sve reći", potapšao sam ga po ramenu.
"Znam. I ispričaću ti, samo ne sada", nisam želeo da navaljujem te sam samo klimnuo glavom.
Ubrzo su počeli ostali da dolaze, te smo stali u vrstu kako bi Luis Enrique održao početni govor.
Malia
"Nedostajaćeš mi", govorila sam Lari dok sam joj pomagala da spakuje stvari u kofer.
"I ti meni. Ako bude sve u redu, dolazim za 2 meseca, možda i ranije".
"Nadam se da će sve da bude dobro. Želim ti svu sreću, da završiš fakultet i da mi dođeš ovde", zagrlila sam je.
Nakon što je završila sa pakovanjem stvari, otišla je da se vidi sa Rafinhom, a ja sam čekala Neymara.
Lara neće ništa da mi kaže u vezi Rafinhe. Tačnije, samo mi je rekla da su prijatelji. Ali ja mislim da tu ima nečeg više. Ipak se viđaju svaki dan.
Odjednom sam osetila mučninu, te sam brzo potrčala u kupatilo kako bih povraćala.
Osetila sam dve snažne ruke oko sebe te sam se okrenula i ugledala Neymara. Ustala sam i samo klimnula glavom kao znak da sam dobro. Obavila sam svoje ruke oko njegovog vrata i zagrlila ga. Uzeo me je u naručje te odneo u sobu i polegao na krevet.
"Jesi li sigurna da si dobro?"
"Jesam, nema razloga za brigu", pogladila sam ga po obrazu kako bih ga smirila. Bio je mnogo zabrinut.
"Da nisi trudna?" Nasmejao se.
"Uradila sam test i bio je negativan, i sam si video", samo je klimnuo glavom.
"Mislim da bi trebalo da odemo kod doktora", samo sam klimnula glavom te stavila glavu u njegovo krilo. Rukama mi je prolazio po licu i pevušio neku pesmu.
"Ići ćemo, ali ne sada".
●♢●♢●♢●
"Šta misliš da izađemo sa Leom i Antonellom negde na večeru?" Neymar je predložio dok smo tog popodneva sedeli u dvorištu.
"Pa može", uzeo je telefon i pozvao Lea kako bi se dogovorili.
"U 7 ćemo se naći", samo sam klimnula glavom i otišla u sobu kako bih počela sa spremanjem, jer je već bilo 5 sati.
Nakon što sam našla šta ću obući, okupala sam se pa sam uvijala kosu. Onda je usledilo oblačenje, pa šminkanje. Za to vreme se i Neymar spremao.
"Jesi li gotova?" Upitao je kada je izašao iz kupatila.
"Jesam", pogledala sam se u ogledalo, i primetila Neymara kako me nekako ponosno gleda. "Sviđa ti se?" Okrenula sam se ka njemu.
"Prelepa si!" Približio mi se te me poljubio.
Kada smo sišli sa sprata, zaustavila sam ga te uključila kameru na telefonu.
"Prvo da te slikam", samo se nasmejao te se namestio za slikanje.
@ maliamendosa: the most beautiful person in the world 😍 love you to the 🌙 and 🔙 💘
_________________________________
Prvo da svima koji slave danas, poželim srećan Božić.
A drugo, svi koji vole Antoinea Griezmanna ili Cristiana Ronalda, mogu pročitati prolog i prvi deo moje nove priče, AURORA.
E da, sad sam videla da mi prošli deo nije objavljen ceo, tako da, ako vam nije teško, vratite se i pročitajte ostatak. Hvala.
BẠN ĐANG ĐỌC
Malia || Neymar Jr [uređuje se]
FanfictionNeymar i Malia bili su u tajnoj vezi sve do njegovog prelaska u Barselonu, kada su raskinuli. Bili su zajedno čitavih 5 meseci, što je bilo dovoljno da se ludo zaljube jedno u drugo. Ne verujući u veze na daljinu, rešili su da raskinu i da svako kre...