[preuređeno] ✔
Malia
Izašla sam iz kuće i ušla u kola. Upalila sam ih te stisla gas i izašla iz dvorišta. Što sam se sve više i više udaljavala od kuće, primetila sam da me neko prati. Prvo sam mislila da mi se pričinjava, ali me stvarno neko prati. Ubrzavala sam, ali su me ta kola uvek stizala.
Uzela sam telefon kako bih nazvala Neymara, ali bilo je kasno..
Neymar
"Neymar Junior?" Upitao me je neki muški glas kada sam se javio na telefon.
"Da, ja sam!"
"Zovem iz glavne bolnice u Barceloni... vaša žena je doživela saobraćajnu nezgodu i u teškom je stanju", kada je to rekao, telefon mi je ispao iz ruke. Ne mogu da verujem. Moja malena. Malia je imala nesreću. Nisam mogao da zaustavim suze koje su počele da teku.
"Šta se desilo?" Rafaella je dotrčala do mene.
"Malia je u bolnici", nekako sam uspeo da se priberem i uzmem ključeve od kola. "Pazi na Lisu, molim te", klimnula je glavom te sam istrčao iz kuće i ušao u kola te vozio najbrže što sam mogao do bolnice.
"Malia Mendosa da Silva?" Upitao sam neku ženu.
"3. sprat, trenutno je na operaciji", potrčao sam uz stepenice na 3. sprat te došao do operacione sale, ali tamo nikoga nije bilo. Ubrzo je medicinska sestra izašla.
"Kako je?"
"Šta ste joj vi?"
"Muž".
"Loše je. Ne mogu vam ništa više reći dok se operacija ne završi", rekla je te mi uputila neki sažaljiv pogled i otišla.
●◇●◇●◇●
Već 4 sata sedim ovde i niko ne izlazi. Niko mi ne priča šta se dešava. Poludeću. Ne znam šta ću ako joj se nešto desi. Ne mogu da živim bez nje. Ona je moj život. Moje sve. Ne može sada da ostavi Lisu i mene. Potrebna nam je.
"Kako je?" Podigao sam glavu i ugledao Laru i Rafinhu kako idu ka meni. Samo sam ustao i zagrlio Laru.
"Rekli su mi samo da je loše, čekam da se operacija završi", rekao sam kroz suze.
Začuli smo škripu vrata, te smo se okrenuli i ugledali doktora kako izlazi iz sale. Konačno.
"Vi ste Maliina porodica?" Klimnuo sam glavom. "Na žalost, u komi je. Prebacićemo je u sobu, i moći ćete da je vidite"
"A beba?"
"Žao mi je, nismo mogli da je spasimo".
Lara
"Hajde Mal, možeš ti to... potrebna si nam, budi jaka, hajde, za nas... Neymar i Lisa ne zaslužuju da ostanu bez tebe... Lisi je potrebna majka, a meni najbolja drugarica... Još malo pa treba da se porodim, želim da budeš uz mene, molim te drugarice... otvori oči, nemoj nas napustiti, potrebna si nam", govorila sam kroz suze.
Ne mogu da verujem da mi se najbolja drugarica bori za život. Šta ću ja bez nje, ako ne preživi? Kako će Neymar i Lisa bez nje? Ne, Lara, ne razmišljaj o tome. Biće sve dobro. Malia će se oporaviti i svi ćemo biti srećni.
Neymar - Nekoliko dana kasnije
Nakon što sam se istuširao i presvukao, vratio sam se u bolnicu. Sve ove dane sam bio pored nje, i jutros me je njena mama naterala da odem kući i malo se sredim.
Zatekao sam njenog oca ispred sobe, koji je čekao doktora. Ubrzo je došao do nas, a njegov izraz lica je sve govorio. Ne!
"Žao mi je, nismo mogli više ništa da učinimo".
YOU ARE READING
Malia || Neymar Jr [uređuje se]
FanfictionNeymar i Malia bili su u tajnoj vezi sve do njegovog prelaska u Barselonu, kada su raskinuli. Bili su zajedno čitavih 5 meseci, što je bilo dovoljno da se ludo zaljube jedno u drugo. Ne verujući u veze na daljinu, rešili su da raskinu i da svako kre...