Episode 11

798 78 33
                                    

Beğeniler gelebilir miii?

"Kural koymuştuk bunu devam ettirebiliriz, yani hastane sorgulamak yok bu benim ilk kuralımdı senin de kural koyman gerek. Eşit olması için." Dediğimde gülümsedi.
"Haklısın, ikinci kural birbirimizden ikimiz hakkındaki şeyleri saklamayacağız, örneğin Baek kyung sana benim hakkımda bir şey söylediğinde bundan haberim olmalı ya da senin." Mantıklı gelmişti.
"Kabul!" Dedim.

"Güzel, bunu sevdim bu arada Jennie ve Taehyung sana benim hakkımda ne anlattı?" Dediğinde yerimde kıpırdandım söylemek zorundaydım.
"Sen haklıymışsın, Baek kyung tüm arkadaşlarını çalmış, Taehyung kavganızdan bahsetti sen küfür ettiğin için o da arkadaşlığınızı bozmuş."Dediğimde bir süre sessiz kalıp yüzme baktı, düşünüyordu.

"Jennie senin okulun havalı çocuğu Taehyung ise kavgacısı olarak tanıtıyor, Baek kyung ise sana tüm kötü özellikleri yakıştırıyor." Dediğimde derin bir nefes aldı. Kahküllerime kayan gözlerini gördüm. Gözleri gözlerime geldiğinde soru sordu.

"Peki ya sen? Sen benim hakkımda ne düşünüyorsun?" Dediğinde donakalmıştım. Bu soruyu beklemiyordum.
"B-ben mi? Ne düşeneceğim ki? Yani..."
"Kolay bir soru aslında ama." Dedi. Bana dik dik bakarken.

Kolay canım kolay hem d çok kolay.
"Açıkçası herkes senin çıkarsız iş yapmadığını söylüyor ama sen bana, ben sana yardım etmeden önce yardım ettin, neden yaptığını bilmiyorum ama-"

"Ona da açıklık getireyim, senin kanını gördüğüm günden beri seni araştırdım. Buldum da Lalisa senin eski okulunda olan şeyleri biliyorum. Seyeon geldiğinden beri seni rahat bırakmadı. Seyeon'un bunları yapacağını biliyordum. O hep böyleydi, Jennie ilk geldiğinde de ona da öyle davranmıştı. Taehyung onu korumaya başladı çünkü babaları arkadaş."

"Sebebi ne olursa olsun beni korumayı seçtin." Dediğimde kaşlarını çattı.
"Hayır korumayı falan seçmedim kafanda saçma şeyler uydurma! Seyeon'un seni sıkıştıracağı gün Jennie'nin bilmesi gerektiğini düşündüm ona saygı duyuyorum sonuçta iyi biri bana da zararı dokunmadı. Onun dediklerini yapmış oldum bu kadar, diğerleri de sırrımı sakla diye küçük bir anlaşma." Yutkunup başımı yana çevirdim.
Korudum desen ölürsün sanki?

"Her neyse burda daha fazla konuşursak bizi duyabilirler çok da uç bir yerde değiliz." Dediğinde başımla onayladım.
"Haklısın. Sen kabul etmesen de bana yardım ettin Jungkook, ben teşekkür ederim." Göz devirip kapıyı açıp çıktıktan sonra oflayıp ben de arkasından çıktım. Teşekkür ettin insan rica ederim der.

Beni beklediğini gördüm kapının önünde, onun yanına yaklaşırken önümden yürümeye başladı.
"Sen bahçeye çık ben de sınıfa giderim." Diyip hızla gözümün önünden kayboldu. Bahçeye çıkarken herkesin korkularını ifade ettiğini duyuyordum.
"Ay çok korktum o da neydi öyle?"
"Kesin şakadır!"
"Yangın yok mu yani?"...

Jennie'yi gözlerimle bulduğumda onun yanına gittim.
"Oh aman tanrım Lalisa sonunda burdasın aklım gitti kayboldun diye?!" Dedikten sonra bana sarıldığında kaşlarımı çattım.
"Evet çok korktuk Lalisa nerdeydin?" Dedi Taehyung.
"B-ben şey telefonumu bulamadım, sonra siz de gidince diğer kapıdan çıktım." Dediğimde eliyle uzattığı telefonuma baktım onda mıydı?
"Ben almıştım seninkini" dedi Baek kyung.
"Teşekkür ederim." Diyip telefonumu cebime koydum.
O neden telefonumu almıştı?

Sugar Lips  • liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin