Lalisa'dan
"Ne zaman kendine gelir?"
"Birazdan gelir, siz sakin olun."diyen yabancı bir sesle uyanmıştım. Karşımda annem ve babam vardı, bana olan hüzünlü bakışları gözlerimi açmamla büyük bir sevince dönüşmüştü. "Kızım iyi misin?"diyen babama dönüp yavaşça gülümsedim. Kafamın arkasında ve belirli yerlerde ağrı olsa da iyiydim. "Dikiş atıldı, başında iki tane yarık vardı Lalisa. Bunu kim yaptı sana?"dediğinde gözümün önüne yaşadığım anıları getirmeye çalıştım. Fakat ne yaparsam yapayım nasıl oldu hatırlayamıyorum. "Anne, hatırlayamıyorum."dediğimde yanımızdaki doktor gülümsedi. "Merak etme Lalisa, geçicidir bu olaylar, yaklaşık dört beş saate nasıl olduğunu hatırlarsın sen sadece sakin ol."dediğinde başımı onaylarcasına salladım.Onların yüzündeki üzülme duygusu beni daha da üzmüştü bu yüzden onları iyi hissettirecek bir şeyler söyleme ihtiyacı doğmuştu bende.
"Anne, iyiyim ben." Dediğimde gülümsedi ve yanağımı okşadı. "Ah güzel kızım, kimler yaptı bunu sana?"diyip saçlarımı okşadı. "Sakin ol karıcığım elbet buluruz onu da."dediğinde başımı onayladım. "Babam haklı anne."diyip gülümsedim. Onaylarcasına başını salladı.***
Yaklaşık bir gün boyunca daha hastane odasında kalmıştım, annem ve babam asla yanımdan ayrılmamıştı. Eve geçmiştim ve şimdi de yatağımda yatıyordum. Doktorun dediği gibi olmuştu, beş saat sonrasında aklıma gelen kabus gibi anıları hatırlamış polise ifade vermiştim. Baek Kyung yüzünden olan tüm olayları anlatmıştım ve o sırada asla ama asla pişmanlık hissetmemiştim. O herif her şeyi hak ediyordu.
Annem çorba ve hapla gelirken yatakta oturmaya çalıştım. Yanıma oturup önce çorbamı içirdi ardından da ilacımı verdi. "Teşekkür ederim anne."diyip onun yanağına öpücük kondurdum. Gülümseyip alnıma öpücük kondurdu. "Sen iyi ol, ben her şeyi yaparım."diyip tekrar öptü. "Hadi biraz dinlen şimdi sonra tekrar ilaçlarını içmen gerekiyor."diyip dışarı çıktı. Yatağımda yatıyorken telefonuma mesaj geldi. Mesaj Jennie'dendi.
Jennie: Lalisa iyi misin?
Seni merak ediyordum.
İyi olduğunda haber ver güzelim.
Senin için endişeleniyoruz, yanımda Taehyung da var.
Okul bitti, bugün sen yoktun ve sanki sırf sen yoksun diye okul bir o kadar da sıkıcıydı.
Lalisa iyi misin?Mesajları görmeme sebebim telefonumu daha yeni elime almamdan dolayıydı. Zaten alsam bile doğru düzgün bakamazdım.
Ben: İyiyim Jennie. Daha iyiyim, sorduğun için teşekkür ederim.
Anında mesaj gelmişti.
Jennie: Ohh tanrım şükürler olsun!
Çok sevindim. Bol bol dinlen güzelim, ben zaten sana lazım olan tüm dersleri gönderirim hiç dert etme.Ben:Tamamdır Jennie, yatacağım iyi geceler ve gerçekten çok teşekkür ederim.
Jennie: merak eder misin bilmiyorum ama garip bir şekilde Jungkook sürekli seni sordu, kendisi mesaj atmak için yüz bulamıyormuş.
Neden ki? O bir şey yapmamıştı. Neden bunu düşünmüştü.
Ben: Neden ki? O bir şey mi yaptı?
Jennie: seni kurtaran oydu Lalisa, Baek kyung'u bir güzel benzettikten sonra seni oradan kucaklayıp ambulansa bindirdi. Ben de anlamadım. İstersen bir konuş onunla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Lips • liskook
FanfictionLİSKOOK LİZKOOK Lalisa küçük bir kız ve o herkese güvenebiliyor yaptıklarından pişman olup kendini öldüre de biliyor. Jungkook ise kimseye güvenmemeyi tercih ediyor her yaptığı şeyi yüzüne vuran annesi sayesinde ona destek çıkacak kimseyi bulamıyor...