"Evet Baek kyung seni dinliyorum, ne zaman başladı bu hırsın?"diyen psikolog karşısında ruhsuzca oturan Baek kyung'a baktı."Hırslı olmak güzeldir, sizi cesur yapar. Ben de cesur olmayı hep sevdim."dedi Baek kyung.
"Pekala, seni hırslandıran bir şeyler var mı? Ya da bir kişi?"dedi Psikolog."Babam beni hep hırslandırır, beni çok seviyor eğer onun dediğini yapmazsam çok üzülüyor, çok mutsuz oluyor bazen üzüntüsünden benim canımı yakmak zorunda kalıyor o zaman ben de üzülüyorum. Bu yüzden hep onun dediklerini yaparım ve biliyor musunuz, babamın dediklerini yaptığımda çok güçlü hissediyorum kendimi."diyip gülümsedi Baek kyung.
"Baban sana zarar mı veriyor?"dedi psikolog.
"Her insan sevdiğinin canını yakmaz mı?"dedi Baek kyung.
"Yakmaz Baek kyung, insan sevdiğine değer verir. Onu korur kollar."dedi Psikolog.Cevap vermeyen Baek kyung'un ardından doktor konuşmaya devam etti.
"Peki ya okulun nasıl, beğendin mi? Yeni başladın hani, yeni arkadaşların olmuştur."dedi doktor.Yüzündeki ruhsuz ifadeye bir öfke yerleşmişti şimdi Baek Kyung'un.
"Yeni arkadaşlarım olamıyor, kimse benim yüzüme bile bakmıyor herkes Jeon Jungkook'u izliyor."dedi Baek kyung."O kim?"dedi doktor.
"O-o bir şeytan! O bir manipüleci. İnanın bana herkesi büyülemiş, herkes onun dediklerini yapıyor."dedi Baek kyung."Neden böyle düşünüyorsun? Belki çok iyi bir insandır."dedi Doktor.
"İyi değil! Bakışları, onun bakışları çok küçümseyici. Bazen ortadan yok olsun istiyorum."dedi Baek kyung."Baek kyung insanları ortadan kaldırarak, sorunları ortadan kaldıramazsın."dedi doktor.
"Yapabilirim, herkes onun gerçek yüzünü gördüğünde yapacağım, önce en yakın arkadaşını ondan alacağım ardından herkesi."dedi Baek kyung.
"İşler böyle çözülmez oğlum. Kendine gelmelisin, ilaçlarını alıyor musun?"dedi doktor.
"Babam onları almamamı söyledi, hem içsem ne olacak ki? Sadece uyuyorum, kafamdaki düşünceler hep siliniyor gibi asla düzgün düşünemiyorum."dedi Baek kyung.
"Onlar senin iyiliğin için var, hem bu kötü düşüncelerden arınmış olacaksın."dedi Doktor."Siz benim kötü olduğumu mu düşünüyorsunuz?"dedi Baek kyung.
"Sen kötü değilsin, düşüncelerin kötü, neden onları iyi yapmak için uğraşmıyorsun?"dedi doktor."Beni ben yapan düşüncelerimken neden onları değiştireyim? Ben çok mutlu olacağım. Jeon Jungkook ortadan kalkınca çok mutlu olacağım göreceksiniz."diyip gülümseyerek çıktı odadan Baek kyung.
Annesi zoruyla psikoloğa getirilmiş çocuk gerçekten ihtiyacı olduğu anlaşılmıştı.
Fakat ondan sonra asla gelmedi.Şimdi nerde miydi? Hapishanede.
Uyguladığı şiddetten dolayı şu anda hapishanede duruyordu. Hapishaneden çıkması için akıl hastası raporu da yoktu çünkü psikolog görüşmesini kendi isteği ile kesmişti.***
Okula gelen Jungkook, sanki eski hayatına dönmüş gibiydi herkes onunla iyi anlaşmaya başlıyor ve hiç kimse ona kızgın bakışlar atmıyordu. Bu duruma biraz olsun sevinmişti Jungkook. Sınıfa girdiğinde büyük bir uğultu olurken aynı zaman herkes Jungkook'a gülümsüyordu.
Lalisa'nın sırasında olup olmadığına bakan Jungkook onu görememişti.
Çantasını bıraktıktan sonra koridor boyunca onu aramıştı. En sonunda da bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Lips • liskook
FanfictionLİSKOOK LİZKOOK Lalisa küçük bir kız ve o herkese güvenebiliyor yaptıklarından pişman olup kendini öldüre de biliyor. Jungkook ise kimseye güvenmemeyi tercih ediyor her yaptığı şeyi yüzüne vuran annesi sayesinde ona destek çıkacak kimseyi bulamıyor...