🌸
Çok değil beş dersten sonra okul bitmişti. Çiçekler gerçekten çok güzellerdi gittikçe Jennie ile daha yakın oluyorduk. Ve tabiki Taehyung vardı, o da eğlenceli ve sempatikti.
Jungkook okuldan kaçtıktan sonra onunla bir daha karşılaşmamıştık ve bana neden ya da nasıl yardım ettiğini anlatmamıştı, ben merak ediyordum tabiki ama sormaya da çekiniyordum duvardan atlarken nasıl onları söyleyebilmiştim, galiba biraz zor durumda olduğum için kendime hakim olamamıştım.
Eve geldiğimde annem ve babam dudağımdaki yarayı görünce çok şaşırdılar durumu onlara anlattığımda çok sinirlenmişlerdi onlardan bunu saklamak istememiştim fakat galiba yarın okula gelip şikayetçi olacaklardı bunu yapmamaları söyledim ama babam kararlıydı.
Başka bir şey demeden yemek yedikten sonra uyudum, aklıma Jungkook geldiğinde derin nefes alamadan edemedim, amacı beni korumak mıydı?
Neden yapmıştı bunu? Anladığım kadarlıyla ve gördüklerimle birlikte Seyeon ve o yakındı, çünkü beden dersinde bile yanından ayrılmamıştı.Acaba sevgililer miydi? Bu olabilir miydi? Olabilirdi neden olmasın?
Sonuçta ikisi de popüler insanlardı, bir kere Seyeon güzeldi ama fazla makyaj yapıyordu, Jungkook zaten-
Ah neyse ben karışmayacağım, hem benim ne haddime karışmak?Okula yine babam bırakmıştı, zaten benle geleceği için bir şey diyememiştim, müdürün odasına kadar gitmiş bir dilekçe vermişti benim şiddet gördüğümü bildiren bir dilekçe yazmıştı.
Açıkçası bunun daha çok olaylara sebep olacağını düşünüyordum. Korkmuyor değildim ve galiba korkmalıyım da. Müdür bana bakıp neden haber vermediğimi sordu. Ben de "Olayın büyümesini istemedim, zaten sonra revire gidip yaralarıma gerekli işlemi öğretmen yapmıştı." Dediğimde başıyla onayladı, ne aileme ne de müdüre Jungkook'tan bahsetmemiştim. Çünkü kimse bilmeyecek demişti ve ben onun başıma bela olmasını istemiyordum dün dediklerimle yeterince onu sinir etmiştim."Pekala, ben bugün Seyeon ile konuşacağım gerekli işlemleri yapacağız, siz hiç merak etmeyin, bunu öğretmenine de bildireceğim böylece Seyeon ile rehber olarak ilgilenebiliriz, onun adına özür dilerim senden Lalisa, şimdi sınıfına dönebilirsin kızım." Babamdan önce çıkıp sınıfa doğru ilerledim, dudağımdaki küçük yara ve karnımdaki kızarıktan başka bir şey yoktu ve bir de topallıyordum.
Jennie beni görmesiyle yanıma geldi omzuma elini koyup, iyi misin canın acıyor mu? Diye sorduğunda başımı iki yana salladım.
Sırama geçerken sırasından bana doğru döndü. "Eğer bir şey olursa hemen bana haber ver tamam mı? Herhangi bir şey her şey olabilir yani tamam mı?" Dediğinde başımla onayladım. "Pekala, ilk dersi biliyorsun fizik, bunun için fizik laboratuvarına gideceğiz, daha sonra da kimya laboratuvarına çünkü ikisi ayrı." Diyip bana bir kaç tane kağıt çıkarttı.
"Bak bunlar derslerin özetleri, böylece hızlıca ezberleyip derslerini geçebilirsin." Diyip gülümsedi kağıtları alıp gülümsedim.
"Teşekkür ederim Jennie, gerçekten çok yardımcı oluyorsun." Diyip kağıtları çantama koydum.
"Peki neyi bekliyoruz gitmeyecek miyiz?"
"Ah şey Taehyung'u bekleriz diye düşündüm, o geldikten sonra birlikte geçeriz olur mu? Dediğinde başımla onayladım.
"Nerde kaldı bu çocuk ya?!" Sinirle sitem ederken telefonuyla onu aradı, hem kapıya bakıyor hem de telefonu ile ilgileniyordu."Galiba gelmeyecek gidelim mi?" Dediğinde "Fark etmez." Dedim.
"Peki biz gidelim hem yolu biliyor kaybolmaz ya." Diyip çantasını sırtına aldı. Ben aldım ve az kişi olan sınıftan ayrılıp laboratuvara geçtik.
Her yer çok değişik duruyordu, bir çeşme vardı ve daha birçok lavabo gibi şeyler.
Jennie ile birlikte yerimizi seçtikten sonra oturduk ve defterlerimizi çıkarttık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Lips • liskook
FanfictionLİSKOOK LİZKOOK Lalisa küçük bir kız ve o herkese güvenebiliyor yaptıklarından pişman olup kendini öldüre de biliyor. Jungkook ise kimseye güvenmemeyi tercih ediyor her yaptığı şeyi yüzüne vuran annesi sayesinde ona destek çıkacak kimseyi bulamıyor...