Episode 19 (Final)

865 54 15
                                    

🦋
Final yazısını görüp 'NE CİDDEN Mİ?' Diyenler için,
Zorlayarak sıkıcı hale getirmek istemedim ve kitabın başındayken verdiğim sözü tutarak kısa ve şeker tadında bir kitap olsun istedim.
İyi okumalar bebekler...

"Alo Lalisa geliyor musun?"Telefondaki Jungkook'un sesi meraklı gelmişti.
"Evet geliyorum ama emin değilim."
"Neyden emin değilsin?"
"Üstümdekilerden, çok abartılılar."dedi Lalisa.
"Hadi in de ben karar vereyim ona."dedi Jungkook.

Lalisa son kez aynada kendisine baktı, arından merdivenlerden inerken annesi önüne çıktı. "Formalarını yıkıyordum ve bunu buldum."dedi Annesi.
Elinde gördüğü ruj Lalisa'ya aitti. Onu hiç kullanmamıştı.
"Bence bunu kullanmanın tam sırası."dedi annesi. Lalisa gülümseyip aynaya bakarak rujunu sürdü, dudaklarını birbirine bastırdı.

"İşte tam oldu, çok güzel olmuş benim kızım. Prensesler gibisin!"dedi annesi. "Hayır anne abartma, arkadaşımla biraz dolaşacağız, söz vermiştik."diyince annesi onayladı.

"Biliyorum, hadi eğlenin biraz."dedikten sonra Lalisa evden çıktığında karşısında açık mavi gömlekle Jungkook ona bakıyordu.
Üzerinde kiraz desenleri olan ve kulaklarında da kiraz küpeleri olan Lalisa dudağına sürdüğü kırmızı tonuyla yılın kirazı seçilebilirdi.

Jungkook onu görünce önce gözlerini irileştirmiş ardından da dudağı sağa doğru kıvrılmıştı.
Lalisa yanına geldi ve gülümsedi. "Beklettim kusura bakma, gidelim mi artık?"dediğinde Jungkook başıyla onayladı.

Yürümeye başladıklarında Jungkook elleri cebinde yürümeyi bırakıp elini serbest bıraktı Lalisa'nın o güzel ince ellerine değmesine izin verdi, Lalisa bunun farkında vardığında gülümseyip yürümeye devam etti.

Gitmek istedikleri yere vardıklarında bir bank buldular ve oturdular. İki problemleri olan insan birlikte lunaparka doğru oturmuş etrafta koşuşturan insanları izliyorlardı.

"Bizim de o insanlar gibi normal hayatımız olur mu sence?" Dedi Jungkook.

"Onlar gibi normal bir hayatım olsaydı senle tanışamazdım, o yüzden olmasın daha iyi."dedi Lalisa gülerek. Jungkook ona bakıp gülümsedi.

"Haklısın, normal hayat çok sıkıcı. Onun yerine sıkıldığında yangın alarmını çalıştıran ya da bir kağıtla dikkatini çekebilecek anormal bir insana ihtiyacın olmalı değil mi?"dedi Jungkook.

Lalisa onun bu sözüne kahkaha attı. "Sanırım çok haklısın! Hayatımda duyduğum en anlamlı cümle olabilir."diyerek gülmeye devam etti Lalisa.

Jungkook Lalisa'nın dudaklarına baktı. "Kırmızı ruj sürmüşsün."dediğinde Lalisa ister istemez gülümsemesini yüzünden sildi ve işaret parmağını dudaklarına değdirdi.

"Annem ısrar etti."diyip dudaklarını birbirine bastırdı Lalisa.
"Saklama dudaklarını, kiraz taneleri gibi parlıyorlar."dedi Jungkook.
Lalisa tebessüm etti.

"Ben çok beğenmiyorum kırmızıyı ama üstümdekilerle uyumlu olur dedim."diyerek utanan Lalisa'nın yanağını okşadı Jungkook.

"Evet çok uyumlu olmuş, açıkçası benimkilerle de uyumlu olurlar."dedi Jungkook. Lalisa çatık kaşları ile Jungkook'a baktı.

"Seninkiler kim?"dediğinde Jungkook güldü.
Lalisa'nın geçen günkü yaptığı gibi hem gülümseyerek hem de işaret parmağını dudağına değdirdi.

"Bu tatlı arkadaşının dudaklarıyla diyorum."diyen Jungkook'un şirin halini gören Lalisa kahkaha attı. "Tanrım sanırım bugün gülmekten ölmezsem bir daha aska ölmem!"diyerek gülmeye devam etti.

Sugar Lips  • liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin