🌸
"Bu garip seni nerden tanıyorum acaba?" Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Eski okulun neresiydi?" Dediğinde yutkundum bunu bilirse hakkımda olan dedikoduları öğrenirdi olmazdı."B-boşver." Diyip geçip gidecekken yine önüme geçti.
"Sahada neden kanını bırakıp gittin Yeni kız?" Kaşlarımı çatıp ona bakarken aynı zamanda öğrenmesinden korkuyordum.
"N-ne kanından bahsediyorsun?" Kekelemek çok kötüydü tüm yalanınızı ortaya çıkartabilirdi."Hadi yapma ama! İkimiz de biliyoruz, şu küçücük basket topu senin kolunu kanattı Lalisa. Bu nasıl oldu? Eğer açıklamazsan aklıma daha pis şeyler gelecek?" Diyip sırıttı. Kaşlarım çatık ona bakarken bir an önce sınıfa gitmek istiyordum.
"Ne düşünürsen düşün umrumda değil." Dediğimde kolumu tuttu, aniden hissettiğim sızı ile inlememi durduramadım. "Ahm." Anında kolunu çekti ve bu sefer şaşkınca bakan oydu. "Her neyse kızlık problemlerini orta yerde yapma lütfen." Ne saçmalıyordu o?
"Ne diyorsun sen ya?" Dediğimde sesimin gereğinden fazla güçlü çıktığını anladım. "Demek istediğim pis düşünceler bunlardı Lalisa." Diyip güldü yanımdan geçip giderken rahatladım, kesiklerimi öğrenmek yerine bunu düşünmesi daha iyiydi. Ne kadar utanç verici olsa da.Ahh niye ilk günden bunlar başıma geldi ki?
"Lalisa sınıfa gitmemişsin?"arkamdan duyduğum ses Jennie'nindi.
"Gel beraber gidelim." Dediğinde başımla onayladım.
"Jennieeee!!" Jennie'ye seslenen kişi Taehyung'du.
"Efendim Taehyung?"
"Beni beklemeyecek misin? Bugün sözleşmiştik seni eve ben bırakacağım." "Pekala ama daha son derse çok var." Taehyung omuz silkti.
"Bana ne bir anda gözden kayboluyorsun bulamıyorum seni, gözüm sende son dersten sonra beraber evine gideceğiz."diyip sırıttı."Saçmalama!! Evime sen gelmeyeceksin ben gireceğim sadece!"
"Ama baban öyle demedi odasına kadar bırak kızımı dedi." İtiraz eden Taehyung eğleniyor gibiydi.
"off baba neden şu zibidiye beni emanet edersin ki?" Diyip oflayan Jennie'ye gülesim gelmişti.Onların arasında ne vardı?
Taehyung bana dönüp usulca baktı.
"İyi misin? Düştün ya." Dediğinde başımla onayladım. Herkes nasıl olduğumu sormuştu ama sadece Jungkook sormamıştı.
Sınıfa girdiğimizde çoğu kişi bize bakıyordu aslında sadece bana bakıyorlardı. Şimdi herkes sınıftaydı ve ben sırama oturmaya bile çekiniyordum.
En sonunda kendime gelip sırama oturdum. Bakışlarım Jungkook'u bulduğunda elleri cebinde sırasında keyifli bir şekilde oturuyordu. Bakışlarımı fark edecek olacak ki bana baktı burnundan nefes vererek güldükten sonra dudağını kıvırıp önüne döndü.Neden gülmüştü?
Ben de önüme döndükten sonra sınıfa giren öğretmen ile bakışlarımı ona çevirdim.
O ders anlatmaya başladığında eski alışkanlığım olan not tutmayı yapmıştım diğerlerinin aksine ben hocanın tüm söylediklerini yazardım defterime.
Diğer dersler de birbirlerini kovalarken hepsi bitmişti ve bitene kadar sadece sıramda durmuştum, yanımdaki Jennie ile birlikte çıkışa doğru yürüyorduk ve tabiki yanımızda Taehyung da vardı."Senin evin nerede Lalisa?"diyen Jennie'ye döndüm.
"Otobüs durağının bir alt sokağında ama beni babam almaya gelecek."
"Öyle mi? Ne güzel ama bizim gitmemiz gerekiyor sonra tanışırız babanla olur mu?" Dedi Jennie. Başımı iki yana salladım, "Hiç problem değil siz gidin." Dediğimde başıyla onayladılar Taehyung Jennie'nin arkasından giderken birbirleriyle uğraşıyorlardı aynı zamanda.Koluma birinin çarpmasıyla gözlerimi yumdum yine sızlıyordu galiba krem sürmeliydim.
"Ah özür dilerim Lalisa." Bunu diyen kişi Baek kyung'du. Gülümsedim zorla da olsa çünkü canım az da olsa acımıştı.
"Önemli değil Baek kyung."dediğimde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Lips • liskook
FanfictionLİSKOOK LİZKOOK Lalisa küçük bir kız ve o herkese güvenebiliyor yaptıklarından pişman olup kendini öldüre de biliyor. Jungkook ise kimseye güvenmemeyi tercih ediyor her yaptığı şeyi yüzüne vuran annesi sayesinde ona destek çıkacak kimseyi bulamıyor...