Episode 17

614 60 2
                                    

O kabus gibi anılar okula bastığım ilk adımda yine benleydi. Başımın defalarca duvara çarpılması, hissettiğim acı ve diğer felaketler. Fakat bu hafta sonunda çok güzel anılara da şahit olmuştum. Jungkook, kendisini beğenmiş ve diğer insanları umursamayan egoist. Fakat onun birçok defa farklı yüzüyle karşılaştım. Bazen keşke onunla daha yakın olabilsem diyorum ama bazen de sadece sussa da rahat etsem diyorum.

Bu ikilem son dört gündür benle değildi çünkü onunla çok güzel anılara şahit olmuştum. Okula girdiğimde sayamadığım bakış yine benleydi. Her gün herkes ambulansla hastaneye kaldırılmıyor değil mi? Hem de kanlar içinde. Beni kucaklayıp ambulansa bindiren kişiyi görmedim ama tanrı şahidim ki onu hissettiğime eminim. Ne kadar bilincim kapalı olsa da içimde bir güven hissi vardı onun kollarındayken. Bu hissi onun saçlarıma dokunuşunda tekrar hatırladım sanki.

"Lalisa? İyi misin? Ah tanrım şükürler olsun."diyip bana sımsıkı sarılan Jennie'nin yüzüne bakamadan onun yüzü benim boynuma değmişti.
"İyiyim Jennie."diyip onun sırtını sıvazladım. Onunla ilk tanıştığımda kendimi ona alıştırmamak için zor tutmuştum çünkü henüz doğru arkadaşlar edinecek ruh halinde değildim. Birçok hayal kırıklığı ile gelmiştim bu okula ve bana ne yapacaklarını bilemeden bir anda arkadaş oluvermiştim.

Hafta sonunda kendimi bir anlığına tebrik ettim çünkü sezgilerim kuvvetliydi ve bu nadir olan bir şeydi. Baek Kyung'un böyle bir şey yapacağını kimse beklemezdi ama ona alışamamıştım. Isınamamıştım.

"Çok endişelendik senin için, çok korktuk."diyip omzumu okşadı. "İyiyim Jennie, asıl sen nasılsın? Hiç zannetmediğin biri böyle bir şey yaptı?"dediğimde önce üzüldü sonra kaşlarını çatarak bana baktı.

"Ne yani sen, Baek kyung'tan şüpheleniyor muydun?"dedi. Başımla onayladım.
"Şüphe değil de onu çok sevmiyordum diyelim, aslında sizin aksinize ben Jungkook'un tarafında olmayı tercih ettim." Başını hüzünle aşağı indirdi.

"Ben çok kötü bir şey yaptım Lalisa."dediğinde ona döndüm.
"Ne yaptın Jennie?"dediğimde dudaklarını birbirine bastırdı.
"Jungkook, onu suçladım. Ona hakaretler ettim ve sanırım hak etmiyordu. Ama çok pişmanım, sadece korkudan ve stresten söyledim. Seni o halde görünce ne diyeceğimi bilemedim."diyip elleriyle yüzünü kapattı.

"Ona ne dedin Jennie?"dediğimde yutkundu. "Lalisa bunu sonra konuşalım bilmediğin bazı şeyler var."diyip kolumdan tuttuğunda kolunu ittim.

"Bilmediğim ne varsa öğrenmek istiyorum, şimdi."dediğimde derin bir nefes aldı. "O zaman kamelyaya geçelim, anlatacaklarım uzun."dediğinde önden ilerleyip kamelyaya oturdum.

"Anlat dinliyorum."dediğimde yutkundu. "Pekala şöyle ki."diyip anlatmaya başladı.

"Jungkook aslında bu okulda sevilen biriydi, herkes severdi onu. Basketbol takımının kaptanı, okulda örnek öğrenci. Hatta bazı derslerde beni bile geçerdi, ben çok şaşırırdım."diyip nefes aldı.

"Fakat sonra kötü bir şey oldu. Önce Taehyung onunla arkadaşlığını bitirdi ardından da Jungkook takım arkadaşlarından üç kişiyi hastanelik etti. Hastaneye kaldırılan çocuklardan biri... öldü. Kan kaybından dayanamamış ve hastanede ölmüş. O günden sonra kimse Jungkook'a yaklaşmadı, herkes uzak dururdu, ben de öyle yaptım. Sadece Seyeon Jungkook'la gezerdi, onun da amacı farklıydı. Seyeon okulda hep vardı yani senin gibi sonradan gelmedi hatta ilk başlarda o da Jungkook'tan uzak durdu ama sonra bir anda onlar yakınlaştılar. Seyeon, Jungkook'a destek olmaya başladı. Onlar, onlar sevgili gibiydi. Hatta o bahsettiğim geçen bir günde yattıkları söyleniyor. Anlayacağın Jungkook zor dönemler atlattı ama biz ona destek olmadık. Aslında olmamak akıllı bir tercihti çünkü o bir katildi, gözünü kırpmadan o çocukları öldüresiye dövüşünü ben gördüm."diyip üzgünce gözlerini sıktı.

Sugar Lips  • liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin