Medya: bakın sansür felan attım ama orda bi aq var haberiniz olsun. Biz kısa kızlar çok mu şey istiyoruz!? Ben 1.60 bir kız olarak az bişy yardım edebileceklerini düşünüyorum. SESİMİZİ DUYUN AWSU***
Gece sanılanın aksine sorunsuz geçiyordu. Bir süre daha içip dans müzik eşliğinde vakit geçirdiler.
***
***
Saat geç olmuştu. Hyunjin çoktan eve dönmüştü. Birlikte çok da uzak olmayan apartmana yürümeye başladılar. Sanırım artık konuşma zamanıydı. 'Yoongi, bana gelir misin? Artık konuşmamız gerekiyor.'
***
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim bu final bölümüydü-
.
.
.
.
.-skdksndls şka şka gül diye.
***
"Bana neden inanmadın?"
'Bilmiyorum gerçekten...inanamadım, inanmak istedim. İstedim...'
"..."
'Peki sen neden gittin? Benim yüzümden değildir herhalde?'
"Git dedin işte."
'Annenler?'
"Onlar yaşamıyorlar."
'N-nasıl yani?'"Sözde kayın pederim onları...zehirlemiş. Kafadan gidikmiş ve kızı ölünce annemlere kafayı takmış. En azından kardeşlerime bir şey olmadı. O iki oksijen israfını önemsemiyorum."
'Bi de... Jae bana bazı video kayıtlarını gösterdi. Bodrumunuzda kamera varmış, ama çok geç öğrendim- ben üzgünüm sana inanmalıydım. Annen sana bunları yapamazdı. Bizi ayıramazdı...'
"Alış artık Tae. Biz diye bir şey kalmadı."
'Evet kalmadı çünkü Hyunjin'le birliktesin.'
"Huh?"
'Bilmiyor gibi yapma. Duvarlar fazla ince. Ve bilgin olsun Hyunjin de senden hoşlanıyor.'"1. Si; Hyunjin benden mi hoşlanıyor? 2. Si; 'de' derken!? Biz arkadaşız?"
'Evet ama başka bir arkadaşlık bu.'
"Ne?"
'Herneyse çok geç oldu ben kalkıyım.'
"Tae şu an senin evindeyiz."
'O zaman kibar konuşmayacağım, sktirip gider misin?'Fısıldayarak konuştu Yoongi.
"Sen olursan o, olur."
Ama duymuştu Tae. Kızarmıştı.
"Çok tatlı gözüküyorsun böyle utanınca biliyor muydun?"
Hızlı bir hareketle dizlerinin üzerinde ilerleyerek Tae'nin yanına geldi. Bacaklarını iki yana koyarak kucağına oturdu.
'Y-yoongi ne yapıyorsun!? K-kalkar mısın?!'
Kendini olduğu yere daha çok yerleştirdi Yoongi. Bir-iki hareket yapınca altındaki bedenden bir inleme kazandı.
'Y-yapma diyorum.'
"Hala benden etkileniyorsun."
'Y-yoongi kal lütfen. Sağ elim yeterince yorgun.'
"Ona gerek olduğunu kim söylemiş?"Dudaklarına yapıştı Tae'nin. Bir karşılık alamayınca alt dudağını ısırdı Tae'nin. Küçük bir inlemeyle ondan ayrıldı Tae.
'Üzgünüm...Ben ne hissedersem hissedeyim arada Hyunjin var. Tekrar üzgünüm.'
"Hyunjin'i sikeyim!"
'Sen ukesin kendine gel?!'***
Hyunjin ne yapıyordu o sırada? Duvardan onları dinliyordu. Aynen öyle...
***
Amk ben bu Hyunjin'in. Harcadım güzelim çocuğu beya (şive geldi bana bi )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¿My Home? ||TaeGi||
Fanfiction~TAEGI~ -Daha önce gördüğünüz, cringe hikayeleri unutun. Bu hikaye bambaşka... Aşka olan inancını kaybetmiş iki genç... Arkadaşlık olarak başlayan hikayeleriyle zamanın neler getireceğini kestiremeden hayatlarını sürdürüyorlar. Hayatları al...