Ne kadar alakasız da olsa medyaya bayıldım bu arada. Satır arası yorum da yapın bazen kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum burada adsfasgadsaddafs neyse bu bölüm biraz da Midoriya'nın babasının durumunu yansıtmaya çalıştım umarım başarılı olmuşumdur. Kendinize dikkat edin, Nehir kaçar.
---------------------
Açık yeşil saçlarını karıştırırken hayıflandı adam, ne inatçıydı oğlu, aslında bir taraftan bu iradesi ilgisini çekiyordu. Ah, bir de onun tarafında olsaydı... Verdiği karar ile ilgili tereddüt etmeye başlamıştı. Kahramanları öldürmekle ilgili değil, bununla ilgili minicik bile şüphesi yoktu. Yaptığı her eylemden delice zevk alıyordu ve bu zaman kadar seçtiği hayattan hiç pişman olmamıştı. İnandığı doğrunun arkasından gitmek yanlış mıydı? Hayır, sadece farklı olanları dışlayan aptal bir toplum böyle düşünmelerini sağlıyordu. Lakin, kendisi de oğlu gibiydi küçükken eğer All Might'dan önce karşısına kendisi çıksaydı yanında olsaydı... birlikte mutlak amaçlarına ulaşır ve mutlu bir şekilde yaşarlardı.
O inatçı illa sorun çıkarmak zorundaydı! Bu siniri kendine mi oğluna mı bilmediğinden düzgün düşünemiyordu. Gerçekten dediği doğru olabilir miydi? Geleceği değiştirmek mümkün olabilir miydi yoksa yine çocuğun saçmalıklarından mı ibaretti sadece? Eğer öyleyse sorun yoktu ama değilse kendini büyük bir riske atmış demekti. Gerçi eğer farklı bir etken yok ise her şey aynı ilerliyordu... Yıllar önce kendini çok zorlamıştı ama en sonunda başkalarına ayak uydurmaya çalışmanın sadece yük olduğunu anlayarak evden ayrılmıştı. Izuku'yu da yanına alsaydı her şey daha farklı olurdu, şüpheye yer kalmazdı, çünkü o gerçekten çok güçlü ve zekiydi. Yine ölmesine göz yumabilecek miydi? Üzerindeki tüm baskı canını yakıyordu adamın, artık doğru ve yanlışı eskisi kadar net göremiyordu. Neydi sebebi? O akşam öz oğlunun cansız kanlar içindeki bedeni olabilir miydi?
Belki...
Bu sefer ona dikkat edebilirdi ve oğlu da en sonunda ona hak verirdi. Onunla birlik olabilirdi, iki ay öncesini düşündü. Aynı günleri tekrar tekrar yaşıyordu ve bundan bıkmıştı, saatine baktığında neredeyse gece yarısına geldiğini fark etti Izuku bir iki saat sonra ona gelecekti. Güldü, bu sefer bir şeyleri değiştirmeye kararlıydı. Demir kapıyı hafifçe ittirip içeri girerken herkesin ayakta olduğuna şaşırmadı, çoğu uyumuyordu bile. Kırmızı simsiyah gözlerini kapatan saçlarını arkaya atıp Changer'a baktı dostu,
"Yorgun duruyorsun Hisashi?" (Bu isim olayı kafamı karıştırdı sadece isim olarak bakın afo ile karışmasın sonra)
"Aynı bedende artık çok uzun süre duramıyorum..."
"Zaman yolculuğu hepimizi biraz etkiledi, ama Ren bizi güçlendirecek bir kapsül oluşturuyor."
Adam iki kişilik kırmızı deri koltuğa yayılırken arkasında duran kızıla baktı,
"Merak etme, kardeşin iyi." Diye eklemeyi ihmal etmedi. Bunun üzerine başıyla onayladı Shifty, aklı başında olan kim böyle bir isim seçerdi ki kendine? Fakat yapmıştı işte, çünkü kardeşini son gördüğü günlerde hala sözde "kahraman" ismini telaffuz edemiyordu
Ne var söyleyemeyecek? Diye kızıyordu kardeşi Eijiro'ya, alt tarafı shifter diyecekti öyle yaratıcı zor bir adı yoktu ki. Bu yüzden karşısına geçti ve bilmişlikle tekrarladı. "Shif-ter diyeceksin!"
İkisi de sessizliğe gömülürken oyun salonundaki herkes kendi aralarında sohbet etmeye devam ediyordu. Oyun salonunda olmaları bir yandan işlerini fazlasıyla kolaylaştırıyordu. Örneğin harcama yapmaları gerekmiyordu, şüphe çekmiyorlardı, duvarlar ses geçirmezdi ve ekipmanlarını saklayacakları çok fazla yer vardı. Ayrıca artık yabancı olmadığı bazı sahneler vardı ki hepsine bir anlığına da olsa içinde oldukları durumu unutturuyordu. Bilardo oynuyor ve ceza olarak bıçak atışı yapıyorlardı. Kurallar fazlasıyla basitti, deliğe düşürdükleri top sayısı kadar bıçak alma hakkına sahiplerdi ve ardından illüzyonist'in dart üzerinde oluşturduğu 3d görüntüye atış yapıyorlardı. Bir tür ödül denebilirdi buna bazıları için. Fakat çoğunlukla işin sonu yaralanmayla bittiğinden herkes o kadar eğlenmiyordu. Satranç tahtaları, bovling labutları, tenis topları, iskambil kağıtları her yerdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef Noktası [BakuDeku]
FanfictionEğlencesine yazılmış bnha fanfiction. (Zaman geçirmek için bire bir) Homofobik olanlar koşarak uzaklaşabilirler :) [bakudeku] - [Orjinal evren ama olaylar kendi kurgum.] -Hedef Noktası adıyla yayımlanmış ilk kurgudur!-