"Artık İyiyim"

789 100 21
                                    

Öncelikle medya şarkısını kesin dinleyin, alakasız ama Death Note müzikalinden ve aşşırı hoşuma gitti. Bir çizer aynı şarkıyı Toga ve Twice'a uyarlamış. Karakter kişilikleri fazlasıyla uyuşuyor onu da youtube'dan arattırabilirsiniz bu tip şeyler çok hoşuma kaçıyor. Sonunda tatlış ship sahnelerine başladım, ayş çok güzel oldu, 

Bu gece bir bölüm daha gelecek galiba. Artık okuyabilirsinizz. Nehir kaçar.

----------------

Eri yatağa yatırılan abisini görünce korkuyla gözlerini büyüttü özgünlüğünü kullanarak hızla Midoriya'nın bedenini eski haline döndürmeyi denedi ama işe yaramadı, gözleri abisini kurtaramamanın verdiği acıyla dolmuştu. 

Yaşam ve ölüm arasında çok ince bir çizgideydi ve mavi saçlı küçük kız ölen birini geri getiremezdi. Bunun üzerine aceleyle onu ameliyata aldılar, biraz daha iyi duruma gelirse özgünlüğünü kullanabilirdi.

Sedyeyi hızla revir tarafına götürürlerken Bakugo onun arkasından gitmeye çalışmıştı, onun da durumu aslında farklı olmadığından gelmesine izin vermemişlerdi fakat Bakugo sinirle sedyenin kenarını tutmuş bırakmıyordu. Bilinçsizce tutuyordu sanki, başka bir şey düşünemiyor ya da hissedemiyordu.

"Bizi yavaşlatıyorsun!" Dedi destek için oraya gelen doktorlardan biri.

"B-ben..." Ne yaptığını kendi de kavrayamıyormuşçasına kaşlarını çattı, çocuğun durumu yüzünden onu umursamayıp bırakmasına neden olacak bir hızla yanından geçip gittiklerinde Dizlerinin üstüne düştü sadece önüne bakmakla yetindi, çok geçmeden o da kendini ayakta tutamadı ve tüm bedeninin koridorun ortasına yığılmasına izin verdi.

***

Yanında durduğu makinanın ötüşü kulaklarında yankılanırken gözlerini araladı, bir süre neden orada olduğunu hatırlamayı denedi. Zihninde birkaç sahne dönüyordu fakat birleşemiyordu sanki, acaba birine bir şey olmuş muydu? Kahramanlar ve sınıf arkadaşları iyi miydi? Kötüler birliğindekiler ne haldeydi peki? Kendisi ne süredir bu durumdaydı...

Binlerce soru aklını karıştırmaya devam ederken sinirle inledi, sonunda doğrulup bedenini kontrol etmeyi akıl edebilmişti. Kollarına, gövdesine baktı ve ilginç bir şekilde bir çizik bile olmadığını fark etti. 

Tam anlamıyla, tek çizik yoktu. Kollarındaki kalıcı izler de dahil.

Dehşete kapıldı, bu Eri'nin sayesindeydi ona teşekkür ederdi elbet fakat- Bedeni ne kadar önceye gitmişti? Diğerlerinde küçük kızın gücünü tam anlamıyla ayarlayamaması problem değildi çünkü fark etmiyordu. Ancak kendisi One For All'ın varisi olarak ya bu gücü kaybettiyse?

Bacağındaki ağırlığı yeni hissederek acaba sakat mı kaldım? Korkusuyla gözlerini bacaklarına döndürdü, gördüğü manzara ile bacağının kırılmasının daha olası olduğunu düşündürmüştü.

Sarışın çocuk hasta yatağının yanına tabure çekmişti, ne zamandır buradaysa artık dayanamamış olmalıydı ki başını bacağının üstüne yaslayarak uyuyakalmıştı. Saçları olması gerekenden daha dağınıktı, onun aksine hala vücudunda yaralar vardı. Bir kolunu belinin üstüne koymuştu, Midoriya bunu uyurken istemsizce yaptığını düşündü.

Ses çıkmamasına dikkat ederek kollarından destek alarak oturur pozisyona geçti. Uykusunda bile kaşları çatıktı sarışının, muhtemelen kendi halini görse küfredip bağırır ardından çekip giderdi. Haklı ya da haksız olması önemsizdi bu tip durumlarda, bu sırada Midoriya onu izlerken yavaş yavaş neler olduğunu hatırlamaya başlıyordu.

Aslında Blackwhip'i (Şu halat şeyleri işte anlayın) kullanmaya başladıktan sonrası hayal gibiydi. Kontrolünü kaybettiğini hatırlıyordu ve bu onu korkuttu. Nasıl oyun salonunun duvarından sanki orada bir şey yokmuş gibi kırıp geçtiğini, hepsini bir şey yapmaya fırsat bırakmadan ölüp ölmemelerini aklına bile gelmezken tutup bağırışını...

Hedef Noktası [BakuDeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin