Huuu burada lapa lapa kar yağarken sahil-deniz sahneleri yazan kimmiş? Benmişim. Medyadaki sahne fav, Nehir yine kaçar (bkz. sorunlarından.)
----------------------------
Aniden ışıkların açılmasıyla hızla doğruldular,
"Hedef noktasına varmamıza bir saat kaldı, bundan sonra kimseyi beklemeyeceğiz dağıttıklarınızı toplayın."
Aizawa Sensei'nin sesini duyanlar homurdanarak yavaş yavaş uyanmaya başlamışlardı. Midoriya telefonunu kontrol etti ve annesine gelmek üzere olduklarını haber veren bir mesaj attı, bu sırada dönüşte Bakugo'dan önce gelip cam kenarına oturmayı da aklına not ediyordu.
Tüm yol boyunca uyumayan yeşil saçlının gelmek üzere oldukları sırada uykusu geleceği tutmuştu. Gözlerini adeta kendiliğinden kapanıyordu, eliyle ağzını kapatıp esnedi.
"Uykun mu geldi?"
"Biraz..."
Sarışın sol eliyle çocuğun boynundan hafifçe ittirip başını omzuna yaslamasını sağladı, Midoriya başta diken üstündeymiş gibi kendini kassa da bir süre sonra gövdesini de ona yaslamış ve bedenini uykuya teslim etmişti.
"Gelince uyandırırım."
Onları bu halde gören Denki arkasına dönüp Mina ve Uraraka'yı dürtmüş, Mina da arkasındaki koltukta oturan Todoroki ve Kirishima ya bu manzarayı göstermişti. Herkes şaşkın şaşkın bir sarışının yanında kıvrılıp uyuya kalmış Midoriya'ya bir de buna en ufak bir rahatsızlık duymayan hatta yanındaki çocuğun saçlarını okşayan Bakugo'ya baktılar.
"Oha."
"Yok artık."
"Bakubro'yu bu hale nasıl getirmiş lan?"
"Savaştan beri ikisinde bir haller olduğu belliydi zaten." Diye mırıldandı sakince Todoroki, buna karşılık Kirishima omzundan tutup onu dürttü,
"Bakugo'dan bahsediyoruz oğlum baksana şunlara kedi gibi-"
"Ama çok tatlılaar!"
"Cidden öyleler Mina-kun, hey fotoğraflarını çeksene."
"Sessiz olun duyacak şimdi, sizi bilmem ama ben hala içinden bir canavar çıkacağına inanıyorum."
"Çektim bile."
***
Sonunda kalacakları otele geldiklerinde herkes ışık hızıyla otobüsten inmişti, herkes odalarda ikili kalacaktı. Kısa bir sohbet sonrası herkes hızla birlikte kalacağı kişiyi belirleyip onun yanına gitmişti, Mina hemen Uraraka'nın koluna girip sinsice gülerken Midoriya herkesin oda arkadaşını seçtiğini fark etmişti. Bakugo da aynı durumdaydı ama zaten en başta tek kalmak istediğini şiddetli bir şekilde söylemişti.
Şimdi ise işler değişmişti zaten öğretmenler de tek kalmasına izin vermiyordu, hızlı adımlarla son kalan 18 numaralı anahtarı resepsiyondan çekip alırken yeşil saçlı arkasından bakakaldı.
"Ne bekliyorsun? Delirteceksin beni gelsene orada duracağına."
"Ha?"
"Otel, oda, anahtar, sen, ben?" Diyerek anahtar kelimeleri söyledi sarışın,
"Ah, tamam geliyorum."
***
"Yarım saat sonra aşağıda toplanacakmışız Kacchan."
"Tamam."
Midoriya tişörtlerini katlarken söylenmeye devam etti, bu sırada Bakugo çoktan işini bitirmiş hatta banyo yapıp giyinmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef Noktası [BakuDeku]
FanfictionEğlencesine yazılmış bnha fanfiction. (Zaman geçirmek için bire bir) Homofobik olanlar koşarak uzaklaşabilirler :) [bakudeku] - [Orjinal evren ama olaylar kendi kurgum.] -Hedef Noktası adıyla yayımlanmış ilk kurgudur!-