Derinlere Gizlenmiş Korkular

1.1K 132 81
                                    

Pinterestte çok hoş fanartlar var bir bölümü sırf onlara ayırmak istiyorum, yine sabah uyandığım gibi hiçbir şey yapmadan bu saate kadar bölüm yazıp düzenledim. Zaman kontrolüm çok iyi değil mi :') Neyse bu sefer yeni bir şey deneyeceğim ve beş oy sonra yeni bölüm atacağım. İyi kalın, kendinize dikkat edin, he bu arada medyadaki şarkıyı da dinleyin. Nehir kaçar

----------------------

"Hala ne zaman saldıracaklarını bilmiyoruz Aizawa, ama çok fazla zamanımız olduğunu sanmıyorum. Artık hazırlanmaya başlamamız gerekiyor."

Adam başını kaldırınca iyice birbirine karışmış siyah saçları da arkaya doğru gitmişti. O da uzun süredir böyle düşünüyordu, karşılarındaki adamlar hafife alınacak gibi değillerdi üstelik eğer bir önceki savaşı kazanmışlar ise şimdikinde sonucun farklı olacağından emin olamazlardı. 

"Haklısın, tahminime göre kötüler birliği ilk yenilgilerinden sonra daha da güçlendiler ve arttılar. İlk olarak geniş bir grup gönderir ve bizi yorarlar iyice halsiz düştüğümüzde asıl güçlü olanlar saldıracaklardır."

Masanın etrafındaki kahramanlar onu onayladı, bu sefer diğer uçtan Best Jeanist konuştu,

"O zaman bizim de aynı tekniği uygulamamız gerekecektir."

"Biz de aynı şekilde savunma yaparsak riske gireriz, daha avantajlı olmamız gerekiyor." 

"All For One yakalandıktan sonra nomuların üretilmeye devam edildiği hakkında bir iz yok fakat eğer yanılıyorsak onları da kullanabilirler." Dedi Naomasa, departmanın topladığı bilgileri incelerken.

"Yani bizim de yedek güçlere ihtiyacımız olacak."

"UA öğrencilerinden bazıları da destek verebilir." Nezu'nun bu söylediği zaten önceden toplantıda konuşulduğundan çok fazla tepki görmedi. Başlarda karşı çıkılsa da her türlü desteğe ihtiyaçları vardı, birinci sınıfta spor festivalinde ve geçici sınavda ilgi çeken birkaç öğrenciyi ve artık mezun olan büyük üçlü'nün gelmesinde karar kılınmıştı. Shinso, Todoroki, Bakugo, Tokoyami, Uraraka, Yosetsu, Tetsutetsu, Kendo, Shoji, Kirishima, Midoriya asıl saldırıda yer alacak öğrencilerdi. Onların dışındaki neredeyse tüm profesyonel kahramanlar bu plana dahil olmuş ve iki gruba ayrılmışlardı.  Destek ekibindekiler göz önünde olmadan sürekli olarak ek yardım yapacaktı. Toplantının devamında planın olumlu ve olumsuz yönleri konuşuldu en sonunda riski en aza indirmişlerdi.

Bunlara rağmen herkesin içinde derin bir şüphe vardı. Mirko herkes çıktıktan sonra odanın ışığını kapatırken gülümsedi,

"Ne kadar güzel bir plan..."

****************

Bu sırada saldırı grubuna dahil olacaklarını duyan öğrenciler yemekhanede birbirleriyle tartışıyorlardı. Birbirleriyle doğru düzgün anlaşamayan bu kadar öğrenciyi nasıl bir bilinçle seçtiklerini düşünüyordu onları izleyenler.

"Oi, seni bencil velet! Sana var ya-"

"Katsuki! Bir kere de kendini tut." Dedi Kirishima onu arkaya çekmeye çalışırken. Bu süreci ifadesizce izleyen mor saçlı iç çekti,

"Senin o olmayan beynini yıkamamam için bir neden söyle."

"Hey Shinso böyle bir şey yapma." 

"Neden ikinizi aynı anda seçtiler ki?" Dedi Tokoyami Kirishima ve Tetsutetsu'nun bilek güreşi yüzünden kırılan masaya acıyarak bakarken. Onu duyan Yosetsu masaya dokunarak düzelmesini sağladı, fakat biraz sonra yeniden kırıldı. 

Hedef Noktası [BakuDeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin