Dingin malam yang meniup lembut, telah menyebabkan Nina bangun untuk kebilik air untuk membuang hajatnya. Kesejukan malam itu menyebabkan Nina seringkali terbangun untuk membuang hajatnya.
Sedang Nina keluar dari bilik air rumah itu, dia terdengar bunyi yang agak pelik dari bilik abangnya, Nasrul Alif. Bunyi seperti mendesah, Nina sempat mengintai di bilik abangnya dan ternampak abangnya sedang memegang kemaluannya yang besar dan tegang.
Nina terus melangkah laju memasuki biliknya. Dia masih terbayang akan kemaluan abangnya yang besar. Kemaluan besar seperti itu amatlah sesuai dengan badan abangnya yang tegap seperti seorang polis.
Nina menutup matanya perlahan kerana dia sudah mengantuk. Akan tetapi, Nina masih membayangkan kemaluan besar abangnya. Dia memegang kemaluannya.
Nina kembali menutup matanya. 15 Minit kemudian, pintu biliknya dibuka seseorang. Dia nampak ada sesusuk tubuh manusia sedang menghampirinya. Iaitu abangnya. Nina menutup matanya dan pura-pura tidur.
Alif mendekatinya, Alif mengusap adiknya sebelum duduk di birai katil itu. Alif mengusap dan airnya tangannya terhenti di buah dada milik Nina.
Nina membuka matanya dan dia memarahi abangnya. Alif menutup mulut Nina dan kembali meramas buah dada Nina. Nina cuba meronta namun Alif masih meneruskan kerjanya.
Alif membuka pakaian milik Nina dan mula menghisap buah dada Nina. Alif menekan tangan Nina di atas tilam. Nina mula mendesah kerana dia mudah terangsang. Dia tidak lagi meronta. Alif mengalihkan tangannya ke seluar Nina.
Alif memegang kemaluan milik Nina yang tembam. Dia menghisap puting Nina sambil menggosok kemaluan Nina. Nina mendesah kuat dan Alif terus ke kemaluan Nina. Dia menanggalkan seluar milik Nina. Dia terus menjilat kemaluan Nina sehinggakan Nina tidak lagi mampu menolak dan dia hanya mampu mendesah. Dia menarik rambut abangnya.
Alif membuka seluarnya dan dia terus mendekatkan batangnya ke lubang kemaluan Nina. Nina hanya mampu diam. Alif memasukkan batangnya sedalam mungkin dan membuatkan Nina senak. Terdapat sedikit darah mengalir.
Dara Nina telah diragut oleh abangnya sendiri. Dia hanya mampu menangis. Abangnya melajukan henjutannya. Dan abangnya melakukannya sehingga Nina pancut di batangnya. Selepas 1 jam, Alif pancut di atas buah dada Nina.
Nina terus memakai pakaiannya. Alif mencium mulut Nina dan terus beredar dari bilik Nina. Nina menangis kesakitan.
YOU ARE READING
𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞
Romance26 Januari 2020. Hari yang penuh bersejarah hitam bagi diri Shanina. Hatinya bagai digiris pisau yang tajam dan dia sendiri tidak tahu apa tujuannya untuk hidup di muka bumi tuhan ini. Jikalau bunuh diri itu bukanlah dosa yang besar, pastinya dia...