Alif menarik Nina duduk dipehanya. Dia membuka lilitan tuala yang terlilit di badan Nina. Mulutnya diletakkan dileher Nina. Nina hanya mendiamkan diri. Tangan Alif mula merayap pada buah dada milik Nina. Nina mendesah. Putingnya ditarik lembut. Alif masih lagi mencium leher Nina.
"Emm abang.. dahlah, Nina penat.. argh"
"sikit je Nina. Kejap je. Abang janji."
Alif terus merebahkan tubuh Nina di atas tilam itu. Nina menutup buah dadanya dengan tangannya. Alif merentap tangan Nina dan terus menghisap kedua buah dada Nina. Nina mendesah kesedapan.
"argh abang.. kuat lagi"
"sedap? Nak lagi?"
"yes abang, nak lagii please.."
"okey syg.."
Alif memegang kemaluan Nina dan menggosok perlahan menggunakan jarinya. Nina mendesah dan memegang bahu Alif. Alif melajukan gosokkan tangannya. Nina mendesah kuat. Alif membuka seluar dalam milik Nina dan dia menjilat seluruh kemaluan Nina. Nina meramas rambut Alif.
Tangan Alif meramas buah dada Nina. Nina mendesah kuat.
"Abangg, Nina taktahan nii. Please lajuu lagii. Nina nak pancut nii"
"pancut kat muka abang"
"ahh ahh abang.."
Nina memancutkan airnya di muka Alif. Alif segera bangun dan membuka boxernya. Dia meminta Nina untuk menghisap batangnya, dia menolak kepala Nina lebih dalam. Nina hampir tersedak kerana batang besar abangnya hampir ke rongga mulutnya semua.
Alif mengeluarkan batangnya dari mulut Nina. Dia menghalakan batangnya ke dalam lubang kemaluan Nina. Nina menggigit bibirnya kerana menahan perit dan sedap.
Alif meramas kedua buah dada milik Nina. Nina mendesah kuat. Dia mahu klimaks sekali lagi kerana tujahan abangnya.
"Ahh ahhh ahh abangg, fuck me more!! harder abangg.. nina nak keluar dah nii"
Alif melajukan henjutannya. Nina mendesah kuat dan dia hampir mencapai klimaksnya.
"argh Nina, i want cum too, ahh kemut kuat lagi."
"argh ahh ahh ahh"
"argh Ninaa abang cum dalam nii"
Mereka pancut bersama. Nina kepenatan, begitu juga abangnya. Nina memakai pakaiannya semula, dan dia pergi ke bilik mandi. Dia mahu membersihkan diri.
Alif juga terus ke biliknya dan segera mahu mandi wajib. Tanpa mereka sedari, Zafran memerhatikan perbuatan mereka sejak awal lagi.
YOU ARE READING
𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞
Romance26 Januari 2020. Hari yang penuh bersejarah hitam bagi diri Shanina. Hatinya bagai digiris pisau yang tajam dan dia sendiri tidak tahu apa tujuannya untuk hidup di muka bumi tuhan ini. Jikalau bunuh diri itu bukanlah dosa yang besar, pastinya dia...