Part 11

1K 22 0
                                    

Nina tidak menghiraukan bunyi itu, dia terlalu letih. Dia tidak larat untuk membuka matanya. Dia berfikiran positif bahawa itu mungkin cuma seekor tikus atau cicak.

"Rindunya adik abang ni.."

Alif menghampiri Nina yang sedang tidur. Dia memegang pipi Nina lembut. Tudung adiknya masih belum terbuka. Dia membuka tudung adiknya dan membaringkan adiknya dengan betul. Alif merebahkan dirinya disebelah Nina dan turut tidur bersama Nina. Dia juga keletihan setelah memandu kereta berjam-jam. Dia memeluk adiknya erat.

Nina terbangun dari tidurnya ketika dia mendengar bunyi alarm telefonnya menunjukkan waktu solat Asar. Akan tetapi dia merasakan ada tangan yang memeluknya. Dia tidak berani untuk berpaling tetapi dia kenal tangan itu. Ini seperti tangan abangnya. Dia terkejut dan segera ingin bangun dari baringnya. Alif juga terkejut dengan perbuatan Nina yang mengejut itu.

"Macam mana abang boleh ada dalam rumah Nina? Kenapa ada kat sini?" Nina bangun dari katil dengan laju dan dalam keadaan takut.

"Abang kan dah bagitahu semalam. Kenapa? Takboleh ke abang nak datang. Abang minta warden adik bukakkan pintu rumah adik."

"Dah tu, abang nak datang sini buat apa?"

"Erm abang nak.."

Alif bangun dari katil dan menghampiri Nina. Nina melangkah kebelakang dan menghampiri dinding tingkap. Alif menarik tangan Nina dan melempar adiknya di atas katil. Alif menaiki badan adiknya. Alif mencium leher Nina, menjilatnya juga. Nina menolak abangnya, walaupun dia tahu tenaganya tidak sekuat tenaga abangnya.

"Abang.. stop. Adik datang sini nak belajar. Adik taknak dah buat benda-benda macam ni.."

"shuu."

Alif mencium mulut adiknya dengan lembut dan akhirnya berubah menjadi kasar. Dia menggigit bibir adiknya dengan kuat. Tangannya memegang buah dada milik adiknya dengan ganas dan kasar.

"Sakit.."

"Kenapa jauhkan diri dari abang?"

Alif membuka baju yang dipakai oleh adiknya. Dia membuka pakaian dalam adiknya. Nina mengigit bibirnya saat tangan abangnya mula memegang dadanya yang besar itu. Desahannya tidak dapat ditahan lagi apabila abangnya mula memainkan putingnya. Abangnya menghisap keduanya. Dia menjadi semakin tak keruan. Abangnya sudah lama tidak membuat itu kepadanya. Dia tidak merelakannya, tetapi dia merasa nikmat.

"Adik.. rindu abang tak?"

Nina menggelengkan kepalanya. Alif menciumnya sambil membuka seluarnya sendiri. Seluar Nina sudah dibuka dari tadi. Tangannya berpindah ke bahagian bawah Nina. Nina tidak dapat menahan dirinya lagi. Dia mendesah dengan kuat apabila abangnya memegang bahagian sensitif pada dirinya.

"Abang stopp.. nak keluar rasanya.."

"Kenapa sayang.. geli ke, ke sedap ?"

"Dua dua.."

Alif melajukan kerja menggosoknya. Nina hampir mengeluarkan air nikmatnya.

"Tahan ya adik."

Alif memasukkan kemaluannya ke dalam kemaluan adiknya. Nina merasa sedap dan tidak dapat berkata apa-apa lagi. Dia hanya merelakan dirinya saat ini. Dia memegang tangan abangnya. Abangnya menghenjut dengan lebih laju. Suara Nina semakin kuat, dan akhirnya Alif menutup mulut Nina dengan tangannya sambil menghenjut dengan lebih kuat.

Setelah melakukan pelbagai posisi, Alif memancutkan air maninya ke atas perut adiknya. Dia mencium adiknya dan segera ke bilik mandi. Dia terus mandi dan menyiapkan diri untuk pulang. Nina berasa kecewa dengan sikap abangnya. Alif terus menyalami adiknya dan meminta diri untuk pulang kerana dia akan ke Sabah pada hari esok. Nina hanya mampu menangis.

Nina pergi ke bilik mandi dan segera mandi. Dia menyiapkan diri untuk solat Asar. Dia menangis dalam sujudnya. Dia meminta kepada Tuhan supaya abangnya dapat berubah satu hari nanti, selepas pulang dari Pulapol. Dia tidak dapat menahan air matanya lagi. Sungguh dia benci dengan dirinya. Dia tidak membenci abangnya, tetapi dia membenci dirinya.

*********************************************************

Follow and like, for next chapter.

𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞 Where stories live. Discover now