Nina memakai abaya yang diberikan oleh kekasih lamanya itu untuk majlis makan malam pada hari itu.
"Cantik. Tapi nampak macam seksi sangat la pulak kan." ujarnya sendiri.
Semua jejaka yang berada di dalam majlis itu melihat ke arah Nina yang sangat seksi itu. Pakaiannya yang sejenis satin dan agak mengikut bentuk badan itu sangatlah menguji keimanan seseorang.
Zafran melihat Nina dari kejauhan dan mula tersenyum ketika melihatnya memakai abaya yang telah diberikan olehnya.
"Cantik.."
Majlis makan malam pun berlangsung dengan baik. Nina makan malam dengan rakan-rakannya.
"Nina, cantiknya baju kau. Beli kat mana ?" Lily berkata kepada Nina.
"Ni orang yang bagi. aku takde baju baju macam ni pun.." ujarnya.
"Untungnya ada orang bagi baju lawa macamni kan.." ujar Lily.
Nina hanya tergelak kecil. Dia kemudiannya bergerak ke booth bersama Lily untuk mengambil gambar. Ketika itu, sekumpulan lelaki melihat ke arah mereka dengan penuh geram. Zafran hanya memerhatikan Nina dari kejauhan.
"Eh dah pukul 10 malam dah ni. Aku balik bilik aku dulu ya. Jumpa dekat kelas esok. Bye!" ucap Nina kepada Lily sebelum mereka bergerak ke perumahan masing-masing.
Sewaktu Nina melalui lorong gelap yang berdekatan dengan pintu pagar kawasan kediamannya, sekumpulan lelaki iaitu Zack, Hanif, Aiman, Fiqri dan seorang lagi manusia bertopeng sudah menunggunya disitu.
"Hai awek cantik. Nak masuk tidur dah ke?" ucap Hanif.
Nina mengabaikan ucapan tersebut dan berlalu pergi meninggalkan mereka. Tiba-tiba tangannya ditarik dan mulutnya ditutup.
Nina meronta minta dilepaskan namun semua itu hanya sia-sia. 5 orang lelaki itu memegangnya dengan kuat.
"Siapa suruh kau pakai baju macamni. Baju macam ni, dengan tetek kau yang besar macamtu. Memang naikkan nafsu orang je." bisik Aiman.
Mereka menarik Nina ke dinding di lorong gelap tersebut. Tali yang digunakan bagi mengikat abaya di pinggang Nina dibuka, baju jaket diluarnya sudah dibuka terlebih dahulu. Nina tidak mampu meronta lagi kerana semua anggota badannya sudah dipegang.
Mulutnya dicium dengan rakus oleh lelaki bertopeng. Lelaki bertopeng itu memegang leher Nina sambil mencium bibirnya. Nina hanya mampu menangis. Salah seorang lelaki yang dikenali sebagai Zack sedang membuka zip bajunya. Buah dadanya yang masih ditutupi oleh bra sudah diramas-ramas oleh Zack dan Hanif.
Aiman dan Fiqri memegang kedua-kedua kaki Nina sebelum mengangkangkannya. Mereka mengangkat kain abaya tersebut ke atas dan melihat seluar dalam milik Nina. Mereka memegang kemaluan Nina dengan rakus.
"mmmmmm..." Nina yang masih menangis kembali meronta menggigit bibir lelaki bertopeng itu menyebabkan bibir lelaki itu berdarah. Belum sempat mereka melakukan hal yang lebih teruk, tibatiba mereka dikejutkan dengan suara seseorang.
"WOI !! KORANG NI BUAT APA HAH!!" kedengaran suara seperti seseorang yang amat Nina kenali. Kelima-lima lelaki itu berlari dan meninggalkan Nina sendirian di atas jalan. Lelaki yang menjerit tadi pun menghampiri Nina.
"Nina sayang.. Are you okay?" ujar Zafran.
Zafran melihat kearah pakaian Nina yang sudah 80% terbuka dan tudungnya yang sudah tidak rapi. Nina masih menangis dalam dakapannya sendiri. Zafran membantu Nina untuk memasang semula zip bajunya.
"Mari saya hantar masuk bilik." ujar Zafran sebelum membawa Nina masuk ke biliknya.
Zafran membuka seluruh pakaian Nina dan membalutkan tuala dibadannya. Nafsunya juga bergelora melihat tubuh badan yang seksi itu namun dia tetap kuatkan hatinya.
"Nina pergi mandi dulu.." ujar Zafran.
Zafran merasa menyesal kerana tidak dapat menyelamatkan Nina dari awal. Setelah Nina siap mandi, Zafran memakaikannya pakaian tidur.
Nina baring di atas katilnya dan menangis. Dia menangis teresak-esak dan mula tertidur. Zafran hanya memerhatikan tingkah laku gadis itu.
YOU ARE READING
𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞
Romance26 Januari 2020. Hari yang penuh bersejarah hitam bagi diri Shanina. Hatinya bagai digiris pisau yang tajam dan dia sendiri tidak tahu apa tujuannya untuk hidup di muka bumi tuhan ini. Jikalau bunuh diri itu bukanlah dosa yang besar, pastinya dia...