Part 15

187 3 0
                                    

Danny hanya memandang ke arah Nina lalu mengekorinya. Nina berlari memasuki biliknya dan sebelum dia sempat menutup pintu, dia sudah ditarik oleh 4 orang.

"Lepaskan akuuu! Korang ni takhabis ii lagi!" jerit Nina sebelum mulutnya ditutup dengan kain tudung.

Danny memasuki rumah itu dan mengunci pintu tersebut sebelum meletakkan meja yang berat di hadapan pintu itu.

"Aku tahu, kau ada boyfriend yang boleh selamatkan kau macam semalam.. tapi harini kau takkan selamat dah Shanina! HA HA HA!" ujar Danny.

"Semalam? Mana kau tahu tentang semalam?" soal Nina sambil tangan dan kakinya dipegang oleh 4 orang lelaki itu.

"Sebab aku la lelaki bertopeng tu. Hahaha" ujar Danny sebelum melepaskan tawa jahatnya.

"Kenapa awak buat saya macamni Danny.." ujar Nina dalam tangisan.

"Sebab aku dah lama geram dengan badan kau ni. Hari ni aku nak teroka badan kau. Geng, bogelkan dia." ujar Danny.

Fiqri, Hanif, Aiman dan Zack pun mula membuka semua pakaian yang terdapat pada badan Nina. Nina kini hanya terlanjang bulat.

"Mulakan." arah Zack kepada 4 orang itu.

4 orang jejaka itu meraba keseluruhan tubuh badan Nina. Dada besar Nina diramas dengan kuat sebelum dihisap berkali-kali. Hanif menampar dada besar itu dan meramas dengan kuat kerana geram. Zack menghisap buah dada besar itu dengan penuh ghairah.
Aiman dan Fiqri memainkan kemaluan Nina. Aiman memasukkan jarinya ke dalam lubang nikmat Nina manakala Fiqri bermain dengan biji kelentitnya.

Nina tidak dapat bertahan lagi. Dia ingin pancut berkali-kali. Dia akhirnya memancutkan air nikmatnya dengan banyak.

"Kau taknak, tapi air kau dah banjir dekat sini. Hari ni aku akan ajar kau cukup-cukup." ujar Danny lagi.

Danny menghampiri Nina. Aiman dan Fiqri memegang kedua kaki Nina dan mengangkangkan kaki Nina. Danny memasukkan vibrator kecil ke dalam lubang nikmat Nina.

Mereka meletakkan Nina di atas sebuah kerusi. Tangan Nina sudah diikat dengan tali dan kakinya sudah dikangkangkan. Nina tidak mampu melawan lagi. Mereka berempat membuka seluar mereka dan mengeluarkan burung mereka yang sudah lama mengeras dari dalam seluar.

Nina sudah tidak keruan. Vibrator di dalam kemaluannya itu semakin kuat dan dia tidak dapat bertahan lagi.

"Kau tahu tak aku dah lama nak dekat kau.." ujar Danny.

Nina hanya mendiamkan diri. Danny melajukan vibrator tersebut. Nina mendesah dengan kuat dan tidak menghiraukan orang sekelilingnya.

"Masih taknak jawab?" soal Danny.

Nina hanya menggelengkan kepala sambil mendesah dengan kuat. Air nikmatnya sudah memancut berkali-kali.

"Tulah kau, lain kali jangan sombong sangat." ujar Danny sebelum menghemburkan gelak tawanya.

Danny melajukan vibrator dan menggosok kelentit Nina dengan laju. Nina mendesah dengan laju dan kuat.

"Ahh ahh ahh stop it Danny. Im sorry.. AHH AHH STOPP!!" desah Nina.

"Tak semudah itu." ujar Danny lagi.

"Geng, settle dulu." arah Danny kepada 4 orang itu.

Kesemua empat orang itu menghampiri Nina dan mula merogol Nina seorang demi seorang. Danny hanya menonton adegan itu di hadapan mereka. Nina telah dirogol secara bergilir-gilir oleh 4 orang lelaki itu secara ganas dan paksa. Kejadian itu berlaku di ruang tamu rumah itu. Ketika itu, Danny hanya melihat adegan panas itu dan hatinya berasa puas terhadap kejadian itu.

Setelah mereka semua selesai, Danny meminta mereka untuk pulang ke rumah masing-masing dan meninggalkannya sendirian di rumah Nina. Mereka semua pulang melalui tingkap sahaja kerana takut ditangkap atau ketahuan.

"Danny.. sudahlah.. saya tak dapat bertahan lagi.." rayu Nina.

"Saya minta maaf, saya dah lama mengidamkan benda ni.. Selamani awak terlalu dingin dengan saya. Ini je yang mampu saya buat untuk lepaskan hajat saya." ujar Danny dengan lembut sambil membuka zip seluarnya. Dia mengeluarkan batangnya yang besar itu. Saiznya lebih besar daripada abang dan 4 orang lelaki tadi.

"Besarnya.. Saya takut.. Saya taknak.." rayu Nina yang sudah lemah.

"Awak mesti suka kan besar-besar macamni. Sabar ya.. Saya bagi." ujar Danny.

Danny memegang leher Nina dan memasukkan batangnya ke dalam kemaluan Nina yang sudah berair itu. Danny menghentak kemaluan Nina dengan laju dan kuat. Nina mendesah dengan kuat dan tidak dapat dikawal lagi. Dia memancutkan air nikmatnya berkali-kali.

"Sudahla.. saya letih.." rayu Nina.

Danny membalikkan tubuh Nina dan meminta Nina untuk menonggeng. Dia memasukkan batangnya ke dalam lubang belakang Nina.

"Sakit.. Keluarkan.." rengek Nina.

"Tidak! Kau perlu rasa sakit ni!" ujar Danny. Dia terus menghentak bontot Nina dengan kuat dan memancutkan maninya di dalam lubang bontot Nina itu.

Setelah selesai merogol Nina, Danny memakai kembali bajunya dan terus berlari keluar daripada rumah Nina. Nina dibiarkan sendirian dan di dalam keadaan tidak berpakaian lagi.

Tiba-tiba telefon Nina berdering, Zafran menelefonnya.

"Zafran.. tolong saya" ujar Nina sebelum pengsan.

𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞 Where stories live. Discover now