Nina bangun dari tidur dengan perasaan sedih dan kecewa pada pagi itu. Dia terus bergegas ke bilik mandi dan segera turun ke dapur untuk menolong ibunya. Dia hanya mendiamkan diri sepanjang melakukan kerja-kerja itu. Puan Rokiah pelik dengan sikap anak gadisnya itu. Selalunya Nina paling riuh dengan sikap manjanya, namun hari ini sikapnya berbeza.
Nina terpandang di tangga dan ternampak kelibat abangnya menuruni tangga. Alif sedang menuju ke arah bilik mandi, dan dia memandang ke arah Nina dan Nina terus melakukan kerjanya dengan segera. Setelah selesai makan dan minum, Nina terus berkurung didalam biliknya. Dia tidak mahu diganggu.
Pada hari Jumaat, ayah dan ibu Nina pergi pulang ke kampung selama dua hari kerana terdapat saudara yang terlantar sakit di hospital. Nina tidak dapat ikut kerana dia perlu kesekolah. Dia sedikit kuatir kerana dia hanya tinggal berdua bersama abangnya.
Nina duduk di atas sofa sambil menonton televisyen. Alif datang entah dari mana terus saja duduk di sebelah Nina. Nina menjauhkan dirinya dari Alif. Alif mendekati Nina. Nina hanya mampu diam dan dia ingin beredar ke biliknya.
Namun Alif menarik tangannya sehinggakan Nina terduduk di atas peha abangnya. Alif memeluk pinggang adiknya dan dia menciumi leher adiknya. Nina meronta minta dilepaskan, namun Alif terus menghempas tubuh Nina di atas sofa.
Alif meramas buah dada milik Nina. Nina menangis kerana ketakutan. Dia tahu abangnya mesti melakukan perkara terkutuk itu lagi. Nina tidak mampu melawan kudrat abangnya kerana abangnya berbadan tegap.
Alif mengoyakkan baju Nina dan Nina menangis lagi. Alif menggentel puting milik Nina dan dia menghisap keduanya. Nina mendesah dan terus menangis. Alif membuka seluar mereka dan Alif terus menjilat kemaluan dan memasukkan jarinya kedalam lubang Nina.
Nina mendesah kuat dan akhirnya dia terpancut akibat jari abangnya. Alif menghalakan batangnya ke lubang Nina. Alif memasukkan batangnya dan dia terus menghenjut badan Nina. Nina mendesah kesedapan. Tangan Alif meramas kedua buah dada milik Nina. Nina terpancut sekali lagi kerana hentakkan abangnya.
Alif mengeluarkan batangnya dan menyuruh Nina tonggeng dihadapannya. Alif memasukkan batangnya daripada belakang. Nina mendesah kuat kerana dia tidak pernah rasa sesedap itu. Alif menghenjut dengan laju dan dia memancutkan air maninya di muka Nina.
Nina terus bangun dan menuju ke bilik air. Abangnya mengekorinya dan mereka mandi bersama.
YOU ARE READING
𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖑𝖆𝖉𝖞
Romance26 Januari 2020. Hari yang penuh bersejarah hitam bagi diri Shanina. Hatinya bagai digiris pisau yang tajam dan dia sendiri tidak tahu apa tujuannya untuk hidup di muka bumi tuhan ini. Jikalau bunuh diri itu bukanlah dosa yang besar, pastinya dia...