5

8.4K 508 48
                                    

Herkese merhaba🖐

Ben yeni bir bölümle geldim sizlere. Kendime iki hafta tatil vermeyi planlamışken hiç de planladığım gibi olmadı. Telefon ve bilgisayardan biraz uzak kalayım desem de maalesef yapamadım. Galiba ben bağımlı olmuşum🙈

Neyse iyi yanından bakacak olursak bu bağımlılık sizlere yeni bölümü getirdi. Zaten sabırsız olan ben için yeni bölüm eklememek zor oluyordu.

Keyifle okuyun...❤

Hüsnü Arkan - Kırık Hava🎶

"Bir incelik gösterin, incinmesin yüreğim."

Cahit Zarifoğlu

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

GÜLCE

İstemenin üzerinden birkaç gün geçmesine rağmen Asaf ile iletişime geçmemiştim. Ben onu sormadığım gibi haberini de almamaya çalışıyordum. Ancak ne kadar onu düşünmek istemesem de parmağımda yüzüğü gözüme gözüme parlar iken imkansızdı.

Parmağımda yüzüğü her gördüğümde içimin tuhaf olması normal miydi?

Elimde çalışmadığım için eve katkı sağladığım işimi yapıyordum. Hayatın bana öğrettiği ve benim de severek yaptığım tek işti. Etamin işleme yaparken nedense kendimi rahatlamış gibi hissediyordum. Elimde de yeni aldığım ve iki hafta içerisinde yetiştirmem gereken bir iş vardı. İpliği kumaşa her batırdığımda yüzük kendini göstermek ister gibi gözlerimin önünden gitmiyordu. Yüzüğe bakarak derin bir nefes aldım ve işlememe devam ederken salona ilk önce Bade sonra da peşinden Gülseren anne girdi. Bade'nin suratına baktığımda istediği bir şeyin olmadığını hemen anladım. Alt dudağını sarkıtmış bir şekilde geldi elimdeki işi alarak koltuğun kenarına koydu ve kucağıma tırmandı. Ben ise onun haline tebessüm ederek kollarımın arasına alıp saçlarından öptüm.

"Ne oldu cimcime?"

Kucağımda kafasını göğsüme koyup omuz silkti. Ama birkaç saniye sonra konuşacağından o kadar emindim ki ve bu düşüncem beni yanıltmayarak Bade oflayarak konuşmaya başladı.

"Abla. Bugün cumartesi değil mi?"

Günlerden cumartesiydi evet ama neden sorduğunu anlamak için onayladım onu.

"Evet canım cumartesi bugün. Neden sordun?"

Göğsüme yerleştirdiği kafasını hızla kaldırıp gözlerime baktı.

"Bugün abimin beni parka götürme günü ama o götürmüyor."

Evet genelde cumartesi günleri Emir parka götürüyordu. Ancak neden bugün götürmediğini bende merak etmiştim.

"Neden götürmüyor peki? Belki bir işi vardır sordun mu abine?"

Kafasını salladı.

"Evet sordum. Odasına gittim, hazır olduğumu beni parka götürmesini söyledim."

Onun anlatmasına gülerek saçlarını okşadım.

"Peki abin ne dedi?"

Oflayarak omuzlarını düşürdü. Vereceği cevabı o da sevmemişti belli ki.

"Bade deneme çözmem gerek yarın götürürüm dedi."

Kafası karışmış gibi soru dolu gözlerle bana baktı.

GÜLCE(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin