11

7.8K 500 56
                                    

Erken gelen bölüm sürprizi🥳

Herkese Merhaba🖐

Yavaş ilerliyoruz ama emin adımlarla ilerliyoruz hikayemizde. Şuana kadar okuduğunuz bölümler ile ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum. Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.🥰

Keyifli okumalar...

Aliye Mutlu - Seni Alırsa Fırtına🎶

"Ey soluma düşen ince sızım, öyle tepkisiz kalma. Yaktığın yürektir, çıra değil."

-Nazım Hikmet Ran

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

GÜLCE

Düğün yerine gitmek için beni almaya Asaf gelmişti. Hem de tek başına ve ben onunla arabanın içinde tek başıma giderken kendimi çok kasmıştım. Arabada bana sorduklarına da doğru düzgün cevap verememiştim ama o benimle konuşmak için konu bulmaktan vazgeçmiyordu.

Beni gerçekten seviyor olabilir miydi?

Bir insan bir insanla zorla evlendirilmek istese onun gibi davranmazdı diye düşünüyorum. Ya da ben bana olan acımasını sevgi zannediyor olabilirdim. Kafam öyle karışıktı ki ona güvendiğim kadar kimseye güvenemiyordum.

O düğün yerinde Cemile teyzenin benden utanmadan, çekinmeden herkese gelinim diye tanıtması beni çok mutlu etmişti. Ayağım ile ilgili konuşulan birkaç söz duysam da ilk defa etrafımda üzülmeme fırsat vermeyen inanlar vardı. O kötü sözleri düşünecek zaman bırakmamışlardı bana.

İkizlerin şen şakrak halleri insana yaşama sevinci veriyordu. Hayatta yaşamak için bir şeyler var diyorsun onları gördükçe. Beni kollarımdan tutup bir o yana bir bu yana çekip kendilerine ayak uydurmamı isteseler de onların enerjilerine yetişemiyordum. Ağız dolusu yenge diye seslenmeleri içimde değişik duyguların gün yüzüne çıkmasına neden oluyordu.

İnsan yenge kelimesinden hoşlanır mıydı?

Ben bu sıralar fark etmiş olduğum detayla hoşlanıyordum. Bana yenge diye seslenmeleri nedensizce hoşuma gidiyordu.

Şimdi yatağımın üzerinde oturmuş dün gecenin analizini kendi kendime yaparken gözlerim Asaf'ın tutmuş olduğu elime kayıyordu devamlı. Kucağımda dizimin üzerine koyduğum eli dün Asaf tutmuştu. Neler hissettiğimi anlatacak kelimelerim yoktu lügatımda. Ya da ben henüz hangi kelimeleri söyleyeceğimi bilmiyordum. Çünkü hissettiğim şeyleri henüz bilmediğim gibi nasıl ifade edeceğimi de bilmiyordum ve öğrenmem gerekiyordu.

Peki dans ederken belime sardığı kolu!

Bütün o dakikalarda yüzüme yayılan sıcaklığı kaynar kazana düşmüş gibi hissediyordum. Dokunduğu tenim alev almıştı resmen. O ne hissetmişti acaba? Onunda vücudu karıncalanmış mıydı?

Beni bırakırken bu akşam için sözleşmiştik. Ne gösterecek ya da ne söyleyecek öyle merak ediyordum ki!

Yüzümde gülümseme kucağımdaki elime bakmaya devam ederken Gülseren annemin seslenmesi ile kendime geldim. Dün akşamın hissettirdiği duygulardan çıkmış karşıdaki duvarda takılı olan aynadan gülen yüzüme bakmıştım.

"Gülce, kızım gel kahve yaptım içelim birlikte."

Yüzümü normal halime getirmek için kafamı sağa sola sallayıp kendime gelmeye çalıştım.

GÜLCE(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin