23

5.7K 486 89
                                    

Herkese Merhaba🖐

Umarım hepiniz iyisinizdir.🥰

Bölüm hakkında yorumlarınızı merakla bekliyorum.😊

Keyifli okumalar❤

Dedublüman - Gamzedeyim Deva Bulmam 🎶

Sen Murat Menteş'in; "O kendim olmam için bende eksik olan şeydi" dediğisin.

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

ASAF

Üzerime giydiğim gömleğin düğmelerini kapatırken çıktım odadan. Yüzümde silemedim gülümseme ile merdivenleri inmeye başladım. Yüzümden silemediğim gülümsememin sebebi o çok istediğim, çok çabaladığım günlerin gelmiş olmasıydı. Akşama yapılacak kına için evin içindeki kalabalık bile gözüme o kadar güzel geliyordu ki...

Merdivenleri inmeyi bitirince annemlerin telaşlı sesleri ve evdeki koşuşturma gözüme çarptı.

"Giyinmeye gideceğim ben ya!"

Ceren mutfaktan kaçar gibi çıktığında koridorda karşılaştık. Beni görünce hemen yanıma gelip kollarını belime doladı.

"Abi, kaç kurtar kendini lütfen. Annem çıldırdı!"

Dediğine sesli bir şekilde güldüm. Sesli bir şekilde gülmemin getiri olarak annem mutfaktan çıktı. Bizi hiçbir şey yokmuş gibi koridorda sarılırken görünce ofladı.

"Kızım sen giyineceğim diye kaçıp gitmedin mi? Durmuş abisine sarılıyor orada bak!"

Ceren kollarını benden çekip anneme ellerini kaldırdı ve merdivenlere doğru ilerledi.

"Gittim bile!"

Hızlı hızlı merdivenleri çıkışına tebessüm edip anneme döndüm. Kaşları çatılmış bana bakıyordu. Ne yapmıştım acaba bu bakışı görmek için bilmiyordum. Yanına ilerleyip bu sefer kollarımı ona doladım.

"Sultanım, ne oldu bakalım söyle hadi!"

"Ne olacak oğlum, akşama kına var sen hala evdesin!"

Nerede olmam gerekiyordu? Kollarımı gevşetip yüzüne baktım.

"Nereye gideyim?"

Koluma vurup konuşmaya başladı.

"Birde soruyor. Gidip kız evine bak bakalım bir ihtiyaçları var mı? Sonra da gelirsin kızları da alıp kuaföre gidersiniz."

Haklıydı bu konuda. Gidip Gülce'ye bir ihtiyacı olup olmadığını sormam gerekirdi. Dediğine kafamı salladım.

"Gideyim o zaman ben."

Gülerek kafasını iki yana sallayıp mutfağa geri döndü. Dönemden önce bana söylenmeyi unutmuyordu elbette.

"Git deli oğlan git! Aklı bir karış havada bununda canım."

Gerçekten aklım bir karış havadaydı. Gidip Gülce'yi göreceğimi düşüncesi de aklımın havadalar da olmasına sebep olabilirdi elbette. Kapıdan çıkıp arabaya giderken bahçede sigarasını içen Fatih'e elimi kaldırıp selam verdim. Arabaya gidişimi gülen yüzü ile izliyordu. Arabaya bindiğimde bir an önce evleneceğim kadını görmek için sabırsızlandım. İki gün içerisinde aynı evin içerisine girecek olma düşüncesi elimin ayağımın titremesine neden oluyordu. Aynı bizim evin kalabalık olduğunu bildiğim gibi onların evi de kalabalıktı. Dün uğramış herkesle konuşmuştum oradan biliyordum o kalabalıklığı. O kadar insan içerisinde Gülce ile iki dakika da olsa yalnız kalabilmeyi istemem normaldi bence. Evin önünde arabayı durdurduğumda yüzümdeki gülümseme ile binaya ilerledim. Zile basıp açılan kapıdan hızlı hızlı merdivenleri çıkmaya başladığımda kanatlarım varmış gibi hissediyordum. Kapının önünde bana kapıyı açanın Gülce olmasını isterken Gülseren anneyi görmem birazcık moralimi bozsa da ona tebessüm ettim.

GÜLCE(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin