33

5.3K 416 42
                                    

Herkese merhaba🖐

Çok yoğunum, yorgunum ve mutsuzum...🙃

Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar

Feridun Düzağaç - Alev Alev🎶

🔥🔥🔥

🔥🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔥🔥🔥

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

Gülce yüzündeki gülümseme ile yavaş adımlarla yolda yürüyordu. Yolun karşısında Asaf'ın çalıştığı bankayı görünce gülümsemesi daha da genişledi. Asaf dışarıda buluşmayı teklif etse de o çıkış saatinde gelip buradan birlikte gidecekleri yere gitmeyi tercih etmişti. Pek sevgili kocası da elbette kıramamıştı onu. Kırmızı ışığın yanması ile yolun karşısına geçtiğinde bankanın kapısında duran kişi ile gülümsemesi yüzünde donmuştu.

O kadını görmeyi hiç istememesine rağmen yine denk gelmişlerdi!

Derin bir nefes alarak adımlarını kapının önüne doğru ilerletti. Kocası yanında tanımadığı kişi konuşarak bankanın dışına çıkıyordu. Kapıya yaklaştıkça gülerek yanındaki arkadaşı ile konuşan kadın onu gördü.

"Aaa Gülce!"

Gülce hafif dudaklarını kıvırarak baktı.

"Merhaba."

Gülce'nin bakışları kapıyı açan ve onu görünce yüzüne kocaman gülümseme yerleştiren kocasına kaydı.

"Hayatım."

Elini uzatarak karısının yanına ilerleyen Asaf etraflarında olan arkadaşlarını umursamadan karısının alnını öptü. Gülce bakışlarını kaçırarak yanaklarının kızarmasına engel olamadı. Eli belki de terlemeye başlamış bile olabilirdi. Asaf arkadaşlarına dönüp tebessümke baktı.

"Görüşürüz Pazartesi günü, hepinize iyi günler."

"Görüşürüz."

Birkaç kişiden gelen görüşürüz lafı ile karısının eli elinde arabayı park ettiği yere doğru ilerlemeye başladı. Orada karısının Müge ile aynı ortamda bulunmasını istemiyordu.

"Araba şurada güzelim."

Gülce'yi kolunun altına alıp sıkıca sarıldığında Gülce sesli güldü.

"Yorulmuş mu benim güzel karım?"

Saçlarını öpen kocasına nazlanarak mırıldandı.

"Biraz yorulmuş olabilirim galiba."

Asaf onun konuşmasına gülüp arabanın kapılarını açtı.

GÜLCE(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin