17

627 37 9
                                    

Dormeai linistita pana cand ai inceput sa simti buzele moi si calde ale lui Yoongi pe umarul tau gol. Ai schitat un zambet avand ochii inchisi, continuand sa dormi.
Acesta te intorsese cu fata spre el. Iti saruta fiecare participa din fata si de pe gat. Iti doreai sa fie asa majoritatea timpului, insa uneori era si rece si dur. Iti placeau momentele lui de baiat rau, insa iti placeau si cele in care era dulce si grijuliu.

"Hai sa facem o plimbare cu motorul.", iti spusese in soapta, vrand totusi ca vocea lui ragusita sa nu se auda in toata camera.
N/T: Mm...e prea devreme..
"E 9. Haide. Luam micul dejun impreuna."

Mai trasese putin de tine pana cand sanii tai se lipisera de pieptul sau. Ai uitat complet ca amandoi erati goi. Dupa ce ati venit de la petrecere, vã era cald, incat ati dormit dezbracati. Ti-ai deschis ochii foarte putin, zambindu-i si vazand la randul tau zambetul lui foarte dragut.
In cap iti venise dintr-o data gandul de a te muta cu el. De a vã lua un apartament mai mare si de a sta cu el mereu. Ti-ai sters imediat gandul asta, scuturand din cap.

"Te simti bine?"
N/T: Ma simt bine. Cat de frig e afara?, trasese draperiile cat sa vada vremea prin geam, facand un gest cu mana in care ti-ai dat seama ca este cat de cat ok afara.

Ai ras, punand plapuma pe umeri pana la baie. Te-ai imbracat inainte ca Yoon sa intre peste tine. Se amuzase cand ai tresarit si ti-ai dat ochii peste cap. Pana sa iesi, l-ai privit cum se baga sub jetul de apa. Voiai sa te uiti la el cum facea dus,pana cand el se uitase cu o spranceana ridicata la tine. Radea cumva de tine?

"Vrei sa ramai?"
N/T: Nu. Am facut deja dus.
"Uita-te daca vrei, nu ma deranjeaza."
N/T: As fi prima care te-ar privi?
"Hm....o sa-ti raspund altadata."

N/T P.O.V.

Dupa ce am iesit din baie, m-am asezat pe pat, vorbind cateva minute cu Ara Go si Chan. Mama imi daduse mesaj.

A trecut ceva de cand eu si mama n-am mai stat asa mult impreuna

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


A trecut ceva de cand eu si mama n-am mai stat asa mult impreuna. Zambesc la gandul ca voi petrece toata ziua cu ea. Yoongi iesise doar cu blugii pe el, avand parul uscat si aranjat. Acum ma simt geloasa. Toate se vor uita la el cat timp o sa luam micul dejun.
In timp ce isi lua bluza pe el, privise geaca sa de piele.

"Ia geaca mea."
N/T: Nu. De ce?
"O sa fie frig. Hai sa stam impreuna azi."
N/T: O sa stau cu mama azi. Am vorbit cu ea.

Se uitase de sus in jos la mine, eu dandu-mi din nou ochii peste cap. Nu inteleg de ce ar avea dubii. Oricum imi poate localiza telefonul oricand. Imi iau geaca in mana, iesind cu el din camera.
Restul erau la masa, mancand si vorbind. Ce? Nu stiau ca sunt si eu aici? Dupa felul lor de a ne privi, se pare ca nu. Le zambesc, dandu-le cate un pupic lui Jin si Taehyung.
Jimin aratase cu degetul spre obrazul sãu, Yoongi injurand in soapta si dandu-l cu ciocolata pe obraz.

Iesim din studio, acesta dandu-mi o casca. O pun, apoi ma pun in spatele lui. Arata bine pe motor, imbracat in negru, si cu parul sau brunet. Il apuc de mijloc, stiind ca lui ii place viteza si ca nu va avea in gand sa incetineasca.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum