7

752 46 3
                                    

Jin se pregatea de marea lui intalnire cu San. Era imbracat mai frumos, nu chiar atat de lejer. Isi pusese masca si sapca neagra, urmand sa ia servieta plina cu bani in mana. Acesta era putin socat, nu credea ca cineva asa simplu o sa imprumute atatia bani. Nu stia pentru ce si de ce a cerut el atatia bani.

Tu erai langa Yiren; aceasta statea ghemuita pe fotoliu, privind la acea servieta. Iubitul ei vorbea cu Namjoon. I-ai dat cana cu apa rece, facand-o sa bea cateva guri. Isi trage capul in semn ca nu mai vrea, ca mai apoi sa te priveasca.

"Imi e frica."
N/T: Jin se va descurca.
"Unde o sa stau? Unde va sta el?"
N/T: Namjoon si Jungkook se ocupa de asta.

Ce e drept, era cam greu sa gasesti un apartament plin cu alti oameni si undeva la capatul orasului, dar pana atunci, cei doi erau in siguranta in studioul lui Namjoon. San si Yura nu stiau de locul unde stateati. Jin oftase, atragand atentia spre el. Se uita la tine, apoi pleaca din studio.
Luase masina lui Yoongi. Se urca in ea, apoi pleaca spre un aeroport parasit. Ajuns acolo, se da jos, avand servieta dupa el si un pistol la spate.
Nu vedea pe nimeni. Se uita in jur, ca mai apoi sa mearga cu pasi mici si apasati mai in fata.

"Ai adus banii?", o voce groasa se auzise cu ecou. Jin isi uneste buzele intr-o linie,asteptand ca acea persoana sa apara.
"Depinde cine intreaba.", in urmatoarele secunde isi face aparitia un om de-al lui San. Brunetul isi da ochii peste cap.
"Da-mi mie banii."
"Pana nu-l vad pe San, nu pui mana aia pe servieta.", spuse Jin nervos. Auzise un raset ironic din partea lui San.
"Du-te in masina, o sa iau eu banii de la domnul Seokjin."

Dintr-o masina neagra iesise San. Omul acestuia s-a retras, dar inca era cu ochii pe Jin. San isi da ochelarii de soare jos, apoi se uita la ce tinea Jin in mana. Schiteaza un zambet, auzindu-se in ce fel mesteca guma. Daca acel om nu era acolo, Jin l-ar fi batut. I-ar fi scos acei dinti din gura.

"Ar fi nepoliticos sa nu-ti arati fata, nu crezi?", dupa ce Seokjin isi da masca jos, se uita serios la el si arunca servieta la picioarele lui San. Pe servieta era o mic microfon. Nu s-ar fi vazut nici daca oamenii lui ar fi intors acea servieta pe toate partiile.
"Ia banii si cara-te. Las-o pe Yiren si iubitul ei in pace."
"Ca daca nu...ce?"
"Vrei sa mori ca tatal tau.?", o liniste apasatoare se lasase intre cei doi. San se apropiase mai mult de Jin, vazandu-se pe fata lui ca e nervos.
"Nu te juca cu nervii mei, Jin."
"Nu te juca cu mine, San. Ia banii si pleaca odata."

Isi da ochii peste cap, apoi se urca in masina lui Yoongi si incepe sa conduca. Namjoon il sunase, spunandu-i acestuia ca reusise sa faca toata misiunea. Toti ati oftat usurati. Te aflai in camera cu Yoongi. Stateai pe el ,ascultandu-l cum citea. Ara Go iti daduse mesaj sa va intalniti.
Te-ai uitat la Yoongi, apoi la ecranul telefonului care se aprindea de la mesaje,apoi iar la Yoongi. Acesta se uitase la tine cu coada ochiului, bagand din nou privirea in carte.

N/T: Yoongi?
"Da?"
N/T: Nu am mai iesit de mult cu Ara Go..
"Si ce propui?"
N/T: Sa ma lasi sa ies? Stau putin.
"N/T,nu. Doar stii ca inca suntem cautati. Ii avem pe cap si pe cei doi frati."
N/T: O sa am grija. Iau si arma. Promit.
"Bine. Du-te pana nu ma razagandesc."

L-ai sarutat lung si intens, pana acesta te prinsese de fund. Te-ai ridicat, Yoon aratandu-ti cu degetul umflatura din pantalonii lui. Ai chicotit si ai iesit din camera. Ai luat arma din ghiozdanul lui Yoongi,apoi ai pus-o la spate si ai iesit. Ara Go te luase in brate asa strans, incat simteai ca niciun pericol nu e in jur. Aceasta te luase de mana, strangand tare de ea,astfel tu chicotind.

"Ai rezolvat? Ai gasit fata?",i-ai povestit totul cand v-ati oprit pe o banca. Ea oftase, luandu-te in brate cand auzise prin ce ai trecut. Te-ai uitat in jur, pana l-ai vazut pe San. Era la distanta, langa un copac. Acesta te privea, schitand uneori un zambet. Ai inghitit in sec, indepartandu-te usor de Ara Go.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum