"N/T, accepta, si vino cu mine pana afara."
Inima iti batea destul de tare, simteai cum picioare incep sa-ti tremure cu cat se uita mai mult la tine. Daca mereu ii dadeai de inteles ca te vei intoarce la el, acesta avea sa faca din nou si din nou aceeasi gresala. Ai acceptat pana la urma dupa ce toti se uitau cu niste ochi de catelus. Acesta isi aprinsese o tigare cand amandoi erati afara. Nu-ti puteai aduce aminte daca l-ai mai vazut fumand sau nu.
"Cat de mult vrei sa ma mai ignori?"
N/T: Pana te uit., vantul iti dadea cateva suvite de par in fata, tu trebuind sa le dai dupa ureche. Iti era putin frig, dar nu voiai sa arati asta.
"O stim amandoi ca n-o sa ma uiti.",isi da geaca jos, punand-o pe umerii tai.
"Vino cu mine intr-o excursie."
N/T: Glumesti?
"Nu. Vino cu mine. Plecam undeva. Numai noi doi."
N/T: Nu stiu, Yoongi. Nu vreau sa sufar din nou.
"N-o vei face. Ce zici sa plecam in 3 zile? Alegi tu unde."Zambetul ala de guma te facuse sa rosesti. Dupa ce ai acceptat, acesta te luase in brate. Te simteai in siguranta cu el, in bratele lui. Adorai sa-i simti parfumul, sa ii simti mainile pe spatele tau. Stia cum sa te ia in brate,cum sa te faca moale in bratele lui. Il iubeai, iar asta nu o putea schimba nimeni.
Ai intrat inapoi in studio cu el, tinand inca geaca pe tine, chiar daca inauntru era cald. Ai mancat cu baietii, Namjoon povestind tot ce se intamplase cat timp tu nu ai fost langa ei."N/T, esti bine?", te intrebase Namjoon, stand inca calm la masa. Ti-ai amintit de Yiren. Ai stat prea mult timp departe de ea. N-ai primit niciun semn de la propietara acelui bloc.
N/T: Yiren. Trebuie s-o vad.
"Baby, nu cred ca e o decizie buna.."
N/T: Yoongi, te rog.., acesta oftase cand te auzise rugandu-l. Iti daduse cheile masinii lui.Ai inceput sa conduci spre Yiren, sperand sa fie bine. Ajunsa acolo, si fiind seara, ti-ai lasat gluga de pe cap, urmand sa intrii in bloc. Ai urcat pana la etajul unde Yiren trebuia sa fie. Cei care stateau pe hol se uitau la tine ciudat, te sorbeau din priviri.
Dupa ce ai batut in usa de la camera lui Yiren, aceasta a raspuns. I-ai dai o imbratisare stransa. Aceasta incepuse sa suspine, semn ca incepuse sa planga."Am crezut ca ai uitat de mine.."
N/T: Nu am putut sa vin. Imi pare rau. Ai mancat ceva? , aceasta daduse negativ din cap. Ai dus-o pana jos la masina, dandu-i o sapca neagra, stiind ca o sa mergeti sa mancati intr-un local.Ajunse in local, i-ai facut semn sa se aseze. Ai comandat si pentru ea, acum facand amandoua contact vizual. Era schimbata. Nu mai era acea Yiren plina de viata si fericita. Acum, parea ca toata fericirea ei se scursese picatura cu picatura. Zambetul ala de copil nu mai exista pe fata ei. Era alta persoana.
N/T: Ce s-a intamplat cu tine?
"Iubitul meu...A luat toti banii si a fugit. Nu stiu unde, cu cine, sau de ce, dar a fugit."
N/T: Nu-ti fa griji, baietii il vor gãsii."
"Daca s-a bagat din nou cu acei oameni?"
N/T: Nu te gandi la asta. Tu esti bine. Eu si baietii vom avea grija de tine.De 2 zile incercai sa dai de fostul iubit al lui Yiren, dar degeaba. Iti storceai toti nervii pentru el, iar baietii faceau la fel, si totusi nu era de gasit. Namjoon o luase pe Yiren cateva zile la studio, cat sa fie el sigur ca aceasta este in siguranta.
Tu mai aveai inca o zi la dispozitie pentru alegerea locului unde tu, si Yoongi, o sa vã petreceti cateva zile impreuna. Stateai in pat, privind pe laptop.
Ara Go era la tine, vrand sa mai petreceata ceva timp cu tine, stiind ca iar nu te va mai vedea. Ai sarit din pat dupa telefon, acesta fiind pe birou.Yoongi iti daduse mesaj. Te rugase sa iei cina cu el, acesta vrand sa vorbiti si de mini excursia voastra. Ara Go era fericita pentru tine, dar in acelas timp si ingrijorata. Acesta tot continua sa iti greseasca,iar tu continuai sa-l ierti. Stiai ca de data asta Yoongi n-o sa mai faca prostii. Aceasta te ajutase sa te aranjezi.
Mama ta si cu ea stateau una langa alta, privindu-te de parca era ultima data cand aveau sa te vada.
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.