Tu si Yoongi nu ati putut dormi asa bine. Mereu intrai in little space, din cauza ca erai speriata. Era un loc nou pentru tine unde iti vei petrece cateva zile. Deabea spre dimineata ati adormit amandoi, inainte cu o ora in care se dadea trezirea.
Namjoon batuse cu pumnul in usa dupa mai multe incercari. Jimin venise, urmand ca si ceilalti sa apara. Jungkook luase ceva asculit din buzunar, toti s-au uitat confuzi la el, apoi l-au lasat sa isi faca treaba. Dupa ce Jungkook putuse sa deschida usa incuiata, restul au sarit in patul vostru, facandu-te sa tresari si sa tremuri din cauza socului."Yah! Gata, incetati! Ne-am trezit.", spune Yoongi, urmand sa te ia in brate cand te simte tremurand.
"Pareti ca n-ati dormit aseara. Ce s-a intamplat?"
"Jimin-ah, daca te gandesti la prostii, mai bine fa-o afara. N/T nu a putut sa doarma."
"Atunci, presupun ca tu si ea o sa stati in camera azi. Vreau sa fiti odihniti."
N/T: Jinnie, nu e nevoie, eu sunt bine. M-am trezit multumita voua. In 10 minute la micul dejun?
"Vã asteptam.", dupa spusele lui Namjoon, acestia au plecat.V-ati uitat unul la altul pentru cateva secunde, apoi Yoongi isi daduse un pupic inainte sa se bage la dus. Fara sa va dati seama, amandoi erati imbracati asemanator, gest ce va facut sa radeti. Acesta te luase de mana,dupa coborase cu tine la micul dejun. Toti v-au zambit.
"Deabea astept sa merg prin magazine si sa cumpar totul!"
"Hoseok, nu e vreme pentru asa ceva. Avem treaba.", Hoseok se bosumflase cand Namjoon spusese asta. Ceilalti ascultau ce spunea Namjoon, cat timp tu mancai fara sa ii bagi in seama.
"N/T, ai retinut ce am zis? Tu ce o sa faci?", vocea lui Taehyung iti rasunase in cap.
N/T: Huh? Oh...eu o sa stau dupa Yoongi. Cu arma.
"Bun. Ma bucur ca macar atat ai ascultat."Dupa cateva ore tu si restul erati in cautarea cladirii unde se afla San si Yura. Restul au mers in alte directii, tu si Yoongi fiind singuri. In timp ce vã ghidati dupa harta data de Hoseok, te-ai gandit sa te joci putin cu el. Acesta era atent la harta. Niciunul nu stia partea aceea a Japoniei, asa ca nu trebuia sa se pierda nici unul dintre ei, sau tu.
N/T: D-daddy...
"Da, babygirl?"
N/T: Imi vreau jucaria...., dintr-o data, Yoongi se intorsese. Erai credula, mai ales ca faceai acea voce specifica de little. Brunetul incepuse sa se panicheze.
"Ce? Baby, ai intrat cumva.."
N/T: Haha, nu! Era mai bine sa intru in little space?
"O sa fie cand o sa ajungem la hotel."Peste cateva minute ati gasit o masina care parea cam suspecta. Yoongi o cercetase, in timp ce tu erai atenta sa nu vina cineva. Se pare ca masina era a cuiva din staff-ul celor doi, doar ca era parcata in fata unui unei cladiri care nu parea parasita. Acestia stiau sa se joace cu mintea ta si a celor 7.
"E o capcana. O sa-i spun lui Namjoon,tu stai langa mine.", ai inceput sa tremuri. Iti era frig si putin frica. Cat timp Yoongi vorbea la telefon, tu te uitai in jur, nu stiai dupa ce,dar te uitai. La un moment dat vezi doi tipi inalti, bine facuti si imbracati complet in negru. Stateau dupa peretele unei cafenele. Ti se pareau putin suspecti.
N/T: Y-Yoongi...Yoongi? Daddy?
"Baby, vorbesc cu Namjoon. Asteapta putin."Se uitase la tine cum tremuri. Isi daduse geaca joc, apoi o pusese pe umerii tai. Tu vazand ca acei tipi nu se miscau de acolo, ai luat-o la fuga spre ei. Acestia au inceput sa fuga, iar geaca lui Yoon cazuse pe jos cand tu ai prins viteza. Yoongi terminase de vorbit, dar cand isi vazuse geaca pe jos, iar pe tine nu, se panicase. Mai vazuse putin din tine cand treceai acel colț de la cafenea. O luase la fuga dupa tine. Tu te-ai oprit pana acesta venise langa tine. Gafâiai. Cei doi alergau foarte repede. Nu avea rost sa tragi cu arma, ai fii facut ce nu trebuia daca o scoteai.
"De ce ai fugit asa? Nici nu stii cat m-am speriat!", acesta te luase in brate asa de strans incat simteai ca te sufoci.
N/T: Yoongi...daddy...sunt bine. Am vazut doi tipi ciudati.
"Sigur erau oamenii celor doi. Stai linistita. Nimeni nu-ti va face rau. Mergem la Namjoon."
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.