N
ormal ca iti parea rau ca ai fost fraierita de Yiren, insa ai invatat sa numai ierti asa usor cand cineva iti greseste. Timp de o saptamana apele intre tine ,Yura si San au fost bune. Nimeni numai facuse vreo miscare gresita, insa cu moartea lui Yiren dadeai drumul din nou la "razboi".
Ai iesit din casa, punandu-ti masca si sapta, lasand capul in jos si mergand cu pasi rapizi. Yoongi se pare ca inca se ocupa de firma,iar pe restul ii ignorai pana intalnirea cu prietenul tau, Chan, avea sa se incheie.
Trebuia sa va vedeti intr-o padure, nu voiai ca cineva, din intamplare, sa auda ce voiai sa-i zici."Buna, N/T!"
N/T: Buna, oppa! Cum esti?
"Mai bine ca niciodata, tu?"
N/T: Mm... Vreau sa te rog ceva.
"Te ascult."
N/T: Oppa, ti-am zis de Yiren,nu? I-am mai dat o saptamana de libertate.
"Da, asta stiu. Ce vrei sa fac?"
N/T: Voiam ca tu s-o omori...
"Cum anume?"
N/T: Hm....Poti alege tu. Iti multumesc, oppa!
"Orice pentru tine. Baietii cand vor afla de mine?"
N/T: Presupun ca azi.Timp de cateva ore ati ramas in padure. Discutiile voastre deveneau din ce in ce mai ciudate si fara sens. Iti spusese trecutul sau, si de ce fratele sau incepuse sa lucreze pentru Yura si San. Si tu i-ai spus cum ai ajuns sa faci anumite probe ca sa devi o domnisoara in toata firea. Rasese de tine, asta facandu-te sa te incrunti si sa-l impingi de pe piatra pe care statea.
Te prinsese de mana, rostogolindu-va amandoi la vale.N/T: Yahh!! Chan! Te distrug cand ma ridic!!!
Tipai in timp ce te rostogaleai la vale, iar el radea. Se ridicase inainte ta, tu inca stand sa-ti revi. Erai ametita. Ai clipit de mai multe ori pana sa te ridici si sa-l alergi. L-ai prins dupa cateva minute de alergat, amandoi respirand sacadat. Chan incepuse sa rada din nou, chiar daca se chinuia din cauza respiratiei sale accelerate.
Trebuia sa pleci la studioul lui Namjoon, voiai sa-l vezi pe Yoongi.N/T: Hello? E cineva?, ai intrat inauntru, vazand totul curat. Unde sunt?
"N/T? Ce faci aici?",Namjoon tocmai ce iesise din dus, cu prosopul in jurul bazinului sau.
N/T: Buna, Jonnie! Unde sunt ceilalti?
"Habar nu am. Probabil cauta cine imi omorase tatal."
N/T: Oh...cum te mai simti?
"Mai bine. Aia i-a fost soarta..."Cateva ore ai stat cu Namjoon in bucatarie. Iti facuse ciocolata calda, iti daduse sa gusti si ce facuse el cu Tae, iesise bine,nu aveai de ce sa minti. Insa erai mirata ca el a reusit sa gateasca fara sa faca vreo tampenie. Pe usa intrase Jimin cu parul ud si gafaind, dupa el venind si Jungkook.
Pufnisei. Iar au fost la sala. Ti-ai dat ochii peste cap cand Hoseok venise si el cu Tae, razand si injurandu-se.N/T: Voi ce ati mai facut?
"Oppa al tau m-a facut de ras in fata unei fete! Eram la cafenea, si ma facuse sa rad.", Hoseok nu terminase ce avusese de povestit, ca Jungkook se bagase peste el.
"Sa ghicesc ca ai stropit toata masa cu cafea?", Hoseok facuse botic, restul razand,numai tu schitand un zambet.Te bucurai ca ii vedeai fericiti, insa fericirea asta nu dura pana la infinit. Stiai ca te vor astepta necazuri si alte provocari pe care tu si restul trebuia sa le infruntati. Voiai sa le spui despre Chan si despre Yiren, insa ceva ti se pusese in gat, numai puteai sa scoti niciun sunet. Voiai sa mergi acasa, sa te descarci cum stiai tu si sa te prefaci ca totul e bine. Iti lipsea little space-ul.
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.