*dupa cateva zile*
N/T: Hei, Namjoon unde e?, dupa ce i-ai salutat pe baieti, ai constatat ca Namjoon nu era. Toti dadusera din umeri, vazandu-si de treaba lor.
N-ai avut decat sa il saruti pe Yoongi si sa-l iei in brate, apoi sa-l astepti pana se imbraca ca sa puteti lua pranzul impreuna.
Dupa 10 minute, acesta schitase un zambet spre baieti inainte sa inchida usa dupa tine. Te-ai lasat pe mana lui in alegerea localului. Localul pe care il alesese era unul linistit, cu multe mese afara, iar inauntru fiind carti care se pot cumpara si spatiu special unde sa le poti citi. Ai ras cand Yoongi s-a oferit sa iti traga scaunul cat sa te poti pune pe el.
Ati comandat ceva de baut si de mancat, acum asteptand sa apara comanda voastra. Iti faceai vant cu meniul de pe masa. Era mult prea cald, iar amandoi erati imbracati in culori inchise.N/T: De cand este Namjoon plecat?
"De ieri seara,iubito."
N/T: Ciudat., ai inceput sa stai pe ganduri. Lay ajunsese in oras ieri seara, iar Namjoon plecase tot atunci. Sperai sa nu fi facut vreo prostie.
"Uite, o pisica.", Yoongi o mangaiase putin, punand in dopul de la stica putina apa cat sa bea. Brunetul avea un suflet atat de bland, chiar daca infatisarea lui spunea altceva.
N/T: Yoon...
"Hm?"
N/T: Da. Raspunsul meu e da., ai inceput sa zambesti ca un copil. Brunetul se uitase la tine extrem de confuz, urmand ca dupa cateva secunde sa faca ochii mari si sa se ridice de pe scaun.
"Serios? O sa te muti cu mine?", ai dat afirmativ din cap., incepuse sa te invarta pe langa masa si sa rada, uneori sa iti dea si pupici.
N/T: O sa trebuiasca sa cautam ceva.
"Am cautat eu deja. Si sigur e pe stilul tau. Ce zici sa mergem maine sa-l vezi?"N/T P.O.V.
Ramasesem uimita. Nu ma asteptam ca Yoongi sa fii gasit deja ceva. Ma pusesem inapoi pe scaunul meu cand ospatarul aparuse cu mancarea noastra. Eram uimita de gustul mancarii, iar Yoongi se inneca cu mancarea lui de fiecare data cand radea de mine. Cumparasem cateva carti cat sa am cu mine. Yoongi imi spusese ca apartamentul e la cateva ore bune de Korea, iar cartile sigur aveau sa-mi ocupe timpul. Asteptam ziua de maine,chiar daca mai aveam de asteptat.
Yoongi ma dusese acasa cat sa-mi pot face bagajele. Mama si tata erau in bucatarie, band ceva si povestind. Erau asa apropiati si vorbeau in soapta, chiar daca erau singuri in casa pana sa apar eu.
Le zambisem, ei facand la fel. Topaisem pana la masa, fiind fata in fata cu ei.N/T: Am sa va dau o veste!
"Ce veste, scumpo?", mama parea la fel de entuziasmata ca mine,iar tata ma privirea cu un zambet mic pe fata si putin confuz.
N/T: Eu si Yoongi...o sa ne mutam impreuna!
"Oh, doamne! N/T, nu-mi vine sa cred!!", mama sarise de pe scaunul ei pentru a veni la mine sa ma ia in brate. O iubeam si stiam ca imi va fi dor de ea. Incepusem sa plang si de fericire si de tristete pana ma luase si tata in brate.
"Nu plange, fetita mea. Noi o sa fim tot aici.", a spus tata, strangandu-ma si mai tare in brate. Ma mangaia pe par in modul in care o facea cand eram o little.
"Ce zici sa stam cu tine pana iti faci bagajele? Si sa luam cina impreuna?"Afirmasem cu o miscare a capului, lasandu-i pe ei doi in fata mea sa urce scarile.
Dupa ce terminasem bagajul, ii dadusem mesaj lui Jimin cat sa ma asigur ca Namjoon ajunsese la studio, insa nu a fost asa. Eram panicata. Era aproape 6 dupa-masa, iar el numai aparuse. Imi lasasem telefonul pe pat, coborand la bucatarie sa imi pot ajuta parintii cu cina. Mancasem mai devreme ca de obicei ca sa pot ajunge la studio cat de repede posibil.
Dupa ce imi luasem parintii in brate, luasem cheile motorului si iesisem afara.
Inima imi batea mai rau ca nicio data. Aproape ca picasem de pe motor cand parcasem.N/T: Inca nu a venit?
"Nu, N/T. De ce esti asa stresata pe tema asta? A plecat cu niste treaba.", Jungkook imi facuse corpul sa se incalzeasca,iar mainile sa imi tremure.
N/T: Cum indraznesti sa fii asa linistit? Cum indrazniti?
"Iubito, calmeaza-te..nu e nevoie sa.."
"N/T, ce e cu tine? Esti rosie.", Taehyung incearca sa se apropie de mine, insa ma feresc si ma uit urat la el.
"N/T? Spune-ne ce se intampla."
"Jin, N/T e doar ingrijorata..",Yoongi incerca sa imi faca semne sa nu spun nimic din ce stiu despre Namjoon. Izbucnisem in plans din cauza nerviilor cand Hoseok se ridicase dand sa plece la el in camera, Jimin si Jungkook la fel.
N/T: Namjoon a avut probleme cu drogurile!! Lay il ameninta, iar voua nu va pasa!
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.