Povestea lui Hoseok

163 19 0
                                    

Hoseok P.O.V.

Am fost mereu singur. In ciuda aspectului meu si ca mereu eram denumit "tipul extrem de chipeș si hot.", am fost singur ca o pereche de casti vechi, aruncate la gunoi sau intr-un dulap gol; dulapul in care erau puse lucrurile stricate, nefolositoare. Asa m-am simtit toata viata. Nimeni nu mi-a dat aceasta impresie,nici familia mea, nici colegii pe care ii aveam in trecut in liceu, insa in sinea mea asa ma simteam. Asa eram. Am avut un timp in care lucram ca ospatar. Eu eram cel care primea insultele clientilor despre mancare si tot eu eram cel care trebuia sa fie responsabil pentru asta, nu nenorocitul de bucatar. Lucrasem in acel restaurant tampit un an de zile, apoi ca ajutor de doctor veterinar. Mai mult "culegeam" animalele strazii ca sa poata fii insanatosite si date spre adoptie. Intr-o seara friguroasa ma plimbam pe langa un pod, in partea opusa fiind autostrada. In acel moment eram distrus si obosit. Lesinasem, iar in acel moment..in acel moment Yoongi a fost salvarea mea.
"Alo? Alo! Ce droguri ai luat?", nu ma drogam pe atunci. Incepusem cu drogurile dupa mult timp de la cunoasterea lui Yoongi. Mereu aveam halucinatii de la acele droguri. Erau puternice ca naiba si asta imi placea. Ma intindeam in pat si priveam tavanul ore in sir. Radeam ca un prost.
Dupa ce a trebuit sa o salvez prima data pe N/T, cu asta au aparut si restul baietiilor. Viata mea se schimbase. Aveam un scop. Era mult mai palpitanta.
"Jimin si Yoongi au omorat pe cineva. Te poti ocupa de asta?", Namjoon mereu imi dadea mesaje cand cei doi faceau tampenii. Ma ocupam de treburile lor din cauza ca puteam manipula pe oricine cu un zambet. Eram destept si stiam cum sa pacalesc oamenii din jurul meu.
Mama ma suna in fiecare seara cand voiam sa iau pastile. Ma tinea de vorba ore in sir, la fel cum si sora mea o facea. Ce m-as fi facut daca nu erau ele..
Renuntasem la locul meu de munca si devenisem Idol. Eram apreciat si iubit, pana renuntasem la acest titlu de idol din cauza internarii mele la un spital pentru boli mintale pe care oricum nu le aveam.
Cel mai frumos moment din viata mea a fost cand l-am vazut pe Jimin. Venise sa ma salveze. Numai trebuia sa ii visez pe baieti si pe N/T. In sfarsit aveam parte de ei, dupa mult timp inchis intre patru pereti si indopat cu pastile.
Privisem pe geam cand auzisem claxonul lui Yoongi. Era aici cu N/T, la studio. Pareau fericiti si entuziasmati de ceva...

"Please be happy.” -Hoseok

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum