18

635 38 4
                                    

Trecusera alte cateva zile in care te-ai apropiat de Dean, i-ai cunoscut si tatal fara ca Namjoon sa stie, iar Yoo Gong ti se parea de incredere. Era tare amuzant si mereu spunea "sunt un tata cool, si chiar asa era. Nu voiai ca Namjoom sa afle, stiai ca va spune ca acesta iti ia mintile doar cat sa afle unele chestii de care are nevoie, insa nu aveai 16 ani, si stiai cum sa ii raspunzi la intrebari.

In seara asta trebuia sa mergi la o petrecere data de Yoo Gong pentru fiul sau, era ziua acestuia. In seara asta ar trebui "sa il cunosti" pe tatal lui Dean, ceea ce te amuza, pentru ca stiai ca Yoo Gong e prost la actorie.
Erai in camera ta, luand rochia neagra si putin mulata pe corp. Trebuia sa arati bine; la petrecere erau numai oameni de afaceri si poate oameni mai importanti decat atat. Asteptai ca Yoongi sa vina si sa te ia.
Ti-ai aranjat putin si parul, dand cu degetul peste buzele rosii, cat sa mai iei din ruj; ti se parea putin prea mult, insa Dean insistase.

"Buna, iubito. Wow...arati.."
N/T: Multumesc, baby. Si tu arati bine., i-ai zambit, sarutandu-i delicat buzele si aranjandu-i putin parul.
"E o seara importanta, te rog sa nu stai asa departe de mine."

I-ai zambit fara sa mai zici ceva. Tot drumul ,acesta te tinea de mana, mangaindu-ti mana cu degetul sãu mare. Il iubeai mai mult decat iti puteai imagina vreodata. Stiai ca si acesta te iubeste la fel de mult. Prinsa in gandurile tale, ai tresarit cand Yoongi te scosese din transã cu un sarut. Ti-ai lins buzele, asta facandu-l pe Yoongi sa te mai sarute odata si sa te puna la el in poala. Rochia ti se ridicase,iar Yoongi isi pusese mainile pe spatele tau, apoi pe coapse, iar mai apoi pe fund, strangand foarte usor de el.
Chicoteai, gemand uneori in urechea sa cat timp el iti saruta gatul.

"Ia jacheta de pe bancheta din spate. Bine, baby?", ai dat afirmativ din cap, luand-o imediat si imbracand-o inca stand in bratele lui Yoongi.

N/T P.O.V.

"N/T, arati...", Jimin ramasese cu gura cascata vazandu-ma asa. Am ras, punandu-i mana pe umar. Acesta arata divin in costum negru,si cu parul lui care dadea impresia de par ud de la gelul folosit.
N/T: Si tu arati bine, Jimin.
"Yoongi o sa fie gelos!", aratase spre mana de pe umarul lui, razand amandoi apoi.

Mersesem cu el spre masa unde eu si ceilalti trebuia sa stam. Se pare ca era una din mesele VIP. Ma asezasem la masa, avand ochii pe toti de pe scaune. Namjoon avea parul dat pe spate,o pereche de ochelari care il faceau sa arate mult mai atractiv, si cateva inele pe degete. Nu era de mirare ca toate doamnele se uitau la el, iar acesta le evita si incerca sa nu le analizeze asa profund.
Am stat o ora numai pe scaun, cu Yoongi care ma tinea de mana, si cu Kook care era langa mine si imi tot soptea la ureche de cateva domnisoare care il priveau. Asteptam ca Dean sa isi faca aparitia, voiam sa ii dau cadoul meu. Acestuia ii placea mult sa faca poze, asa ca ii luasem un aparat foto, insa personalizat pe stilul sau.

"Buna seara!", Dean ma facuse sa tresar cand pusese mana pe umarul lui, avand capul aproape de urechea mea. Muzica era data destul de tare.

Ma ridic fericita ca il vad, luand cadoul si intinzandu-l spre el. Acesta zambise, luandu-ma in brate si dand mana cu restul de la masa.

N/T: Ai spus ca iti place sa faci poze., rasese la ce ii spusesem, luandu-ma pe nepregatite cand imi facuse o poza.
"Esti gata sa il intalnesti pe tata, N/T?"
N/T: Sigur!

Autor P.O.V.

Ai luat-o in fata cu Dean cat sa radeti. Namjoon si ceilalti erau in spatele vostru, privindu-va confuzi. A trebuit sa urcati pe niste scari, mergand pana in capatul holului, unde se afla biroul lui Yoo Gong.
Dean batuse la usa, apoi intrase primul. Yoo Gong se intorsese cu fata spre voi;acesta privea pe geam in asteptarea voastra.
Se ridicase, tu trebuind sa faci o plecaciune in semn de respect.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum