6

991 54 15
                                    

Yoongi iti incatusase mainile, urmand sa iti lege si o curea in jurul taliei, pentru a simti ceva rece. Nu intelegeai scopul acelei cureli, pana ai vazut ca ataseaza un lant la aceasta. Brunetul te pusese la margia patului, urmand sa iti "loveasca" incet feminitatea cu lantul rece. Gemeai si te lasai pe fata cat sa-l mai opresti putin din ce facea. Iti placea, dar totusi era o pedeapsa. Stiai ca acesta nu intra in tine cand te pedepsea, nu mereu.

"Nu te mai misca. Stai linistita, babygirl.",atunci incepe sa iti maseze acea zona, pana ai cazut in genunchi de placere. Ranjise multumit, apoi te aruncase in pat, urmand sa isi infaroare acel lant pe mana lui si sa stranga de el, cat sa simti o presiune in zona taliei. Mana lui arata asa bine cu acele vene si lantul. Ai gemut mai tare cand i-ai vazut mana asa.
"Te excita mana mea, babygirl? Raspunde!"
N/T: Da, daddy....
"Atunci...."

I-ai vazut din nou acel ranjet, ca mai apoi sa simti doua degete in tine. Inainte sa iti dai drumul se oprise. Isi linsese buzele, apoi incepuse sa te tachineze cu saruturi umede peste tot. Iti lingea gatul si sanii cu cea mai mare pofta posibila, ceea ce te incanta si te facea sa si gemi. Gemeai si cand ii auzeai respiratia acestuia, cand o simteai. Uneori mai gemea si el cand simtea cat de dulce si cuminte esti in timpul pedepsei. Nu voia sa intrii in little space acum. Acesta avea o slabiciune in a ti-o trage asa. Voia ca pedeapsa sa fie pedeaspa.

"Iti place cand daddy te tachineaza, huh? Adori cand iti ling sanii. Vrei mai mult?"
N/T: Da, daddy, te rog!
"Imi pare rau, babygirl, dar n-o sa primesti mai mult.", iar cu asta mai avea putin si iti manca tot corpul. Felul lui disperat de a te saruta si ati linge corpul, te innebunea. Daca acesta ti-o si tragea, atunci puteai spune ca o sa lesini de placere. Te-ai rugat in continuu de el sa iti ofere mai mult, pana acesta trasese de lant, ca tu sa fii in fund. Iti pusese mana la gura.
"Am zis nu. Asculta ce zice, daddy. Asta daca nu vrei sa iti leg gurita aia frumoasa. O sa te fac sa-ti dai drumul doar cu saruturile mele."
N/T: Nu, daddy..nu fa asta...

Stiai ca va dura mult sa faca asta. Se oprise dupa ce nu mai aveai nicio energie sa gemi. La un moment dat, acesta crezuse ca ai adormit, sau mai rau, dar se bucurase ca nu asta s-a intamplat. A mers la dus, cat tu ai adormit excitata. Yoon isi facuse treaba in dus cu greu, dar o facuse. Erai prea sexy in pat, dezbracata, dormind si avand cateva fire lipite de frunte. Se pusese langa tine, apoi te acoperise.

----

Te-ai trezit devreme. Erai obosita,dar trebuia sa te trezesti. Ai coborat la receptie, voiai sa stii la cat se ia micul dejun. Micul dejun se servea la 8. Ti-ai dat o palma peste frunte, apoi ai plecat din nou sus. Mai bine luat ceva dintr-un magazin deschis non stop, decat sa stai pana la 8. Era deabea 06:30. Te-ai imbracat rapid, apoi ti-ai pus pe mana niste manusi ce aveau decupate degetele. Ti-ai pus masca pe fata, luand banii si cele doua arme.
Baietii se trezeau la 8, tu pana atunci aveai timp sa mananci ceva si sa te gandesti.

Dupa ce ti-ai luat ceva de mancate, ai facut o vizita unei banci din parc. Era racoare afara, putin intunecat, iar nimeni nu era in jur. Poate cativa caini. Ti-ai savurat cafeaua, ca mai apoi sa faci la fel si cu cativa biscuiti sarati. Nu ai putut avea parte de ei prea mult, cativa caini ti s-au alaturat. I-ai hranit pe ei in locul tau, apoi ai plecat de acolo. Doar voiai ca tu si ei sa intrati si atat. Nu mai trebuiau planuri pentru o salvare. Stiai unde ar fi ea, aceasta iti daduse mesaj. O poza cu usa care era inchisa. Era una maro si mare. Chiar daca poza era facuta pe dinauntru, tot stiai cum sa ajungi la ea.

Fiind ora 9:00, toti s-au urcat in masina lui Jin, apoi ati mers spre acel loc. Jin incercase sa parcheze la distanta, cat sa nu atraga atentia. Ai luat telefonul in mana cand ai simtit un bazait. Yoongi se uita curios la conversatia dintre tine si ea.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum