21

453 37 7
                                    

Astazi era ultima zi in care tu si baietii vã puteati bucura de tot ce se intampla in jurul vostru. Toata ziua ati umblat prin mall-uri, ati vizitat muzee, si v-ati plimbat pe toate stradutele posibile. Acum fiind seara, te pregateai pentru ultimul loc pe care aveai sa il vezi.
Ti-ai luat hainele negre pe tine, insa toata tinuta ta fusese stricata de șosetele roz pal ce se vedeau putin. Yoongi chicotise cand vazuse ca numai ai timp sa le schimbi, apoi intinsese mana spre tine doar ca sa te scoata din camera. Nu stiai unde mergi, Namjoon spusese ca este surpriza.

N/T: Si plecam maine dimineata?
"Asa ar trebui.",spune Jimin cat timp Jungkook conducea masina. Erai fericita ca mergeati cu masina, picioarele tale simteai ca numai existau.

Cand ati ajuns, ai privit locul care te facuse sa schitezi un zambet. Yoongi iti tinuse mana intr-a sa tot drumul, si chiar la coborare din masina inca aveai mana strans in a lui. Iti amortise si transpirase, dar nu te deranja, macar ii simteai iubirea pe care ti-o oferea.
Erati in fata unei case "bantuite". Pe un panou scria "Ghost tours" cu rosu. Acel scris cu rosu si usor gros trebuia sa aiba un efect mai mare in ati fii frica, insa tie iti placea. Ti se parea o idee draguta genul acela de scris.
Cladirea din fata ta arata ca o academie parasita, cu turnulete si un ceas imens in mijloc, care desigur ca era oprit la ora 6. Culoarea era de un maro caramiziu,si totusi ti se parea ca vezi si nuante de un rosu sangeriu. Era ciudata culoarea si greu de procesat din prima. In fata acestei case, se aflau lumini roz, mov si verde, ceea ce faceau cladirea din fata ta sa arate si mai spectaculos.
In fata acelei case nimeni nu era. Se pare ca toate "fantomele" va asteptau inauntru.

"Gata, iubito?", ai dat afirmativ din cap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Gata, iubito?", ai dat afirmativ din cap. Ti-ai luat mana din a brunetului pana la urma cat sa ti-o stergi de blugi, urmand sa te pui pe partea stranga a lui si sa-i iei mana care nu era asa transpirata si nici fierbinte.
"Te iubesc."
N/T: Te iubesc, Yoon., v-ati spus-o in soapta, insa nu intelegeai de ce. Era dragut sa stii ca toti se uitau la voi si nu stiau de ce zambiti brusc.

Cand ai intrat, ai vazut intr-ul colt o masina de fum. Ti-ai inchis ochii cand in jurul tau si al baietiilor totul era plin de acel fum, care sincer, mirosea ca naiba.
Jungkook zambise cand ii vazuse fata dezgustata a lui Yoongi si Jin,iar Hoseok se tinea de Namjoon de parca acolo avea sa isi gaseasca sfarsitul.
N-ai apucat sa faci un pas mai in fata; Hoseok tipase cand brusc o fantoma aparuse in fata voastra. Te-ai speriat, insa mai mult de reactia lui Hoseok. Tu si Jimin ati ras si ati facut glume pe seama lui Hobi, iar acesta se uita cu dispret la voi, dupa in jur.

"Hobi, ma strangi prea tare.", spusese Namjoon si chicotind cand acesta isi ceruse scuze.

Dupa plimbarea pe acel hol extrem de lung si intunecat, ati ajung in mai multe camere. Stateati in grup, cat sa nu pierdeti ceva important. La un moment dat, ai simtit o atingere pe spatele tau, ati simtit niste degetele lungi si ascutite. Ai crezut ca este Tae, insa ochii ti se marisera cand ai vazut ca acesta il tine de mana pe Jin. Cand te-ai intors, erai gata sa lovesti acea persoana care te speriase,dar te-ai abtinut si ai oftat speriata in timp ce injurai in gand.
Tipul imbracat intr-un costum ciudat cu acele degete lungi plecase cu zambetul pe buze. Yoongi incerca sa nu se lase speriat, chiar daca si el tresarea si iti strangea mana, sau se punea in spatele tau si iti mangaia parul sau bratele.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum