8

731 40 14
                                    

"Iubito,calmeaza-te."
N/T: Yoongi,sunt calma. Vreau doar sa stiu unde ai fost.
"Babygirl, am fost sa-mi caut un loc de munca,apoi am fost urmarit de unul din oamenii lui San.",l-ai crezut oftand. Stiai cum se simtea.

Cand l-ai luat in brate, ai simtit un miros de parfum. Nu era mirosul parfumului tau,si stiai ca nimeni din baieti nu poarta un parfum asa dulce. Ti-ai pus mainile pe umerii lui cand a vrut sa te sarute, tinandu-l putin la distanta. Privirea ta s-a dus pe Namjoon care se uita in jos, parand ca stie ce se intampla. L-ai privit incruntata pe Yoongi, care incerca sa tina o fata cat mai naturala.

N/T: Mirosi destul de bine. Si dulce.
"Oh, da, asta nu e nimic."
N/T: Presupun ca in drum spre studio ai dat de o fata,nu? Sau omul lui San era o fata?
"N/T,doar nu crezi ca te insel sau ceva."
N/T: Namjoon,spune-i lui Yoongi ce am facut in seara asta.

Yoongi parea deranjat si nervos in acelas timp cu cat Namjoon explica ce ai facut. Se ridicase dintr-o data de la masa, punandu-si mainile pe perete.

"Nu trebuia sa vin inapoi! Am avut o seara asa buna!",ce spusese el te socase. Namjoon isi pusese mana peste gura, inchizand ochii la ce auzisese de la brunet.
"N/T,cred ca e timpul sa pleci."
N/T: Namjoon,daca ies acum pe usa asta,nu ma mai intorc. Cum a fost seara ta, Yoon?
"Chiar vrei sa stii, da? A fost uimitoare. Am mers in club, N/T."
"Yoongi, taci."
"De ce, Namjoon? Doar asta a fost planul nostru. Sa ma duc sa agat fete care au legatura cu San,nu?"
N/T: Namjoon, de ce el?

Atunci Yoongi isi daduse seama ce spusese din cauza nervilor. Ti-ai tinut lacrimile. L-ai pleznit pe Namjoon cand a vrut sa se apropie de tine,tu iesind imediat din studio. Ai plans pe drum. Ai oftat zgomotos,tipanand apoi. Cativa oameni iesisera afara, fiind vecinii tai. Ai tipat sa nu se mai uite la tine, acestia intrand imediat in casele lor. Incepuse si ploaia. In doar cateva minute ai fost mult prea uda ca sa te mai poti ridica asa repede. Ai reusit sa te ridici pana la urma,dupa ce te-ai tarat putin pe asfaltul cald.
In departare era cineva,cineva pe care nu-l stiai. Stand sprijinita de felinar, l-ai privit pe tip.

N/T: Si tu ce vrei?!, ai tipat spre el, simtind o usturime in zona gatului. Baiatul a venit usor spre tine, tu dandu-ti seama imediat cine era. Era tipul de la bar. Cel care filtra cu tine.
"Wow,nu credeam ca esti asa agresiva.",spune ridicand mainile in sus.
N/T: Si inca cum.
"Stiu. Te stiu. Voiam sa te cunosc mai bine."
N/T: De unde naiba ai aflat ca stau aici?
"Am metodele mele."
N/T: Si eu pe ale mele. Poti sa pleci?

Iti dai ochii peste cap, indepartandu-te usor de felinar. Acesta isi pusese usor mana pe umarul tau. Te facuse sa te opresti, fiind nevoie sa il privesti lung. Baiatul era frumos, parea linistit si cu bun simt, dar acum..acum aveai scarba pentru orice fel de tip. Rimelul tau sigur nu mai exista, poate doar niste urme negre pe sub ochi. Dar ce-ti pasa? Acum voiai doar sa mergi in baie, sa te bagi imbracata in cada si sa plangi cu apa pornita.

"Iesi cu mine la o intalnire."
N/T: Nu.
"Una. Atat iti cer. Putem face ce vrei tu. Daca nu ma descurc cum trebuie, promit sa te las in pace.", ai tacut. Stateai si te gandeai. Nu voiai nimic simplu si plictisitor, voiai sa bagi putina frica in el.
"Maine. Maine sunt liber pentru tine."
N/T: Bine. Maine, la ora 20:00 sa fii in fata casei mele. Acum, lasa-ma sa plec.

Iti zambise. Un zambet pe care nu l-ai vazut nici la Yoongi. Era un zambet usor viclean, dar si simpatic si dulce in acelas timp. Te-ai bagat in cada, urmand sa iti petreci cateva ore plangand, cu apa curgand pe tine si lasandu-te uneori fara pic de aer. Tatal tau auzise apa, nestiind de ce faci dus asa de tarziu. Batuse la usa. Vazand ca nu raspunzi, deschisese putin usa, urmand sa te vada dormind in cada. Se speriase cand te vazuse asa. Dupa ce te-a dus in camera, mama ta te schimba,in timp ce tatal tau iti stergea parul.

"Ce s-a intamplat, N/T?"
N/T: Nimic, mama...
"Ai luat cumva droguri?", intrebase tatal tau, ceea ce te facuse sa oftezi.
N/T: Cred ca Yoongi m-a inselat a doua oara.
"Iubito, asta nu e un motiv sa stai in cada aia. Ne-ai speriat."
N/T: Mama, las-o asa. Vreau doar sa dorm.
"Stii,scumpo, uneori e bine sa te vezi si cu altcineva.",tatal tau iti mangaia parul ud,in timp ce mama ta vorbea.
N/T: Mama, nu e nevoie.
"Sigur? Pare ca ai nevoie de cineva nou in viata ta."
N/T: Acum am nevoie doar de somn.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum