Namjoon era foarte suparat pe tine. Nici macar nu se deranjase sa intre in spital. Statea in masina lui Jin si astepta ca restul sa iasa odata din spital. Yoongi incerca sa nu arate cat de suparat si nervos era pe tine. Oricum stiai ca de la el o sa primesti o pedeapsa crunta. Jin si Taehyung erau fericiti ca ai scapat de acolo fara sa patesti nimic. Ceilalti nu stiau cum sa reactioneze. Erau socati cu cata lejeritate ai fugit de sub ochii lor cu prietena ta si cat de repede i-ai luat. Jung-su isi ceruse scuze lui Namjoon si Taehyung. Doar Tae ii acceptase scuzele, parca uitand ca asta se intamplase, insa Namjoon..
Jung-su statea in fata spitalului, avea nevoie de aer rece si curat. Atunci Namjoon , iesise din masina si se rezemase de ea, facandu-i semn lui Jung-su sa mearga spre el."Ai nevoie de ceva, hyung?"
"De ce ai acceptat sa te bagi in tampenia asta, Jung-su?"
"N/T a vrut. Nu am putut refuza. Imi e frica de ea."
"Jung-su, altadata nu mai accepta. Are 18 ani, inca nu e pregatita sa ia asemenea alegeri. Atat tu, dar si ele, puteati fii prinsi acolo si torturati. Ati avut noroc."
"Stiu, hyung. Dar nu stii cat de fericita a fost sa isi vada parintii."
"Mai repet odata, altadata nu mai accepta asemea tampenie."Jung-su plecase de langa Namjoon. Dupa cateva ore in care si stat cu inima la gura sa vezi ce spune doctorul, ai oftat usurata cand acesta spusese ca parintii tai nu aveau atatea vitamine in corp si ca pot pleca maine acasa. Ai iesit cu restul din spital dupa ce ti-ai luat la revedere de la ai tai. Jin iti tinea mana in a lui, stiind ca nu voiai sa mergi cu Namjoon. Iti era frica de privirea lui, de el, nu stiai cum ar reactiona daca ai sta asa mult in masina cu el. Jin te tragea usor de mana, dar te-ai oprit brusc. Nu stia cum de esti asa puternica. L-ai rugat pe Jung-su sa te duca la fosta ta casa.
I-ai multumit, iar acesta plecase. Casa era aceeasi pe dinafara, dar stiai ca poate nimic nu mai e la fel cand aveai sa intrii. Ai luat cheia de rezerva de langa un tufis din fata micii gradini din fata casei tale, ca mai apoi sa pasesti inauntru. Ai fost intampinata numai de praf. Pozele cu tine si familia ta nu mai erau. Tot ce se afla in casa era mobila goala si plina de praf, sau cel putin asa era jos. Scarile scartaiau putin sub greutatea ta. Fiecare camera a fost cercetata de tine, mai putin camera unde stateai cand erai o little. Acum, uita-te aici, in fata usii de un roz pal, pe care scria "Camera printesei."
La fel cum ti-ai amintit-o ca ultima data, era la fel de mare si plina cu jucarii. Te bucurai ca ai tai nu vandusera casa. Trecusera mai bine de 2 ore in care ai facut curat in toata casa, ultima ramanand camera roz.Simteai cum mai aveai putin si intrai in little space. Te-ai asezat in genunchi pe covorasul pufos, luand unul din plusurile de la Yoongi. O bataie puternica in usa se auzise, ceea ce te facuse sa tresari. Era 8 seara, nu asteptai pe nimeni, si sincer, iti batea inima destul de tare. Te-ai pus pe bara curata si stralucitoare, lasandu-te sa aluneci pe ea pana la capatul scariilor. La usa era Yoongi. Acesta avea mancare in mana.
"Kitty, spune-mi, daca Namjoon nu te scotea de acolo, ai mai fi stat?"
N/T: Nu. Nu ai idee cate schite facusem cu planuri., Yoongi chicotise odata cu tine. Pare ca ii trebuse supararea, dar niciodata nu va uita ce faceai.
N/T: Vino cu mine. Vreau sa iti arat ceva.Iti daduse mana la cerinta ta. Acesta ramasese uimit si placut surprins cand vazuse camera ta roz si plina de jucarii. Obrajii tai au devenit rosii cand Yoongi se pusese pe marginea patului,iar tu pe piciorul lui. Acesta iti mangaia spatele,apoi talia si apoi piciorul. N-ai mai simtit de mult timp acei fiori pe sira spinarii, si chiar iti era dor. Te-ai asezat mult mai confortabil pe piciorul lui, vazand ca acesta isi scoate usor cureaua de la pantaloni si isi desface cativa nasturi de la camasa. Ai inghitit in sec pana i-ai vazut zambetul acela dulce.
"Iti e dor sa intrii in little space, kitten?"
N/T: D-da, daddy...
"Ce mai astepti? Fa-o pentru daddy."Se uitase la unul din plusurile de pe jos, ca mai apoi sa se intinda sa ia unul si sa ti-l dea. Daca tot te pedepsea, voia sa ai ce strange in brate, pentru ca pedeapsa o sa fie crunta. Acesta te pusese cu fundul spre el, tu stand cu fata pe acel pluș. Yoongi oftase si iti daduse jos pantalonii, vazand ca ai dresuri dedesupt. Isi muscase buza, dupa se aplecase spre tine. Ai putut sa-i simti membrul intarit.
"Strange plusul. Nu sta cu capul pe el. O sa doara."
Atunci cureaua sa rece din piele facuse contact cu fundul tau. Ai scot un mic tipat, apoi altul mai mare cand te pleznea peste fund de multe ori si destul de repede. Deja ai intrat in little. Te simteai ca un copilas care facuse ceva nu atat de rau, dar care trebuia sa-si accepte pedeapsa. La un moment dat, ai vrut sa iti pui mana pe fund ca sa-l faci sa nu mai dea,dar iti luase mana in a lui, continuand sa te loveasca si mai rau. Rupsese dresurile de pe tine dupa ce iti facuse fundul rosu. Incepuse sa se frece usor de fundul tau. Acum simteai placere, chiar daca fundul tau ustura. Yoongi isi frecase putin membrul prin blugi, apoi ii daduse jos, la fel facand si cu boxerii. Iti indepartase putin chilotii, intrand in fundul tau mult prea adanc.
N/T: D-daddy...doare..
"Oh, babygirl, si nici n-am inceput.", isi daduse seama din vocea ta ca erai in little space. Zambise cand ai vrut ca el sa te ia de mana. Te luase de mana si continuase cu acele miscari brutale in tine. Gemele tale se auzeau in toata casa, iar asta il excita pe Yoongi si mai rau.
N/T: Daddy, mai repede?
"Vrei mai repede, babygirl?"
N/T: D-da, te rog..., cerere acceptata. Vocea ta era asa de dulce, pe cat a lui era asa groasa si ragusita. Dupa ceva timp isi daduse drumul in tine, privand cum "lapticul" lui iesea din fundul tau. Toata imaginea asta era superba pentru el.Te intorsese spre el si te sarutase. Un sarut asa cald, si totusi unul salbatic. Iti daduse parul de pe frunte care era lipit de acesta din cauza transpiratiei. Erai asa draguta. Respirai sacadat si aveai ochii mari, buzele usor rosii si umflate la cat de mult ti le-ai muscat, iar privirea ta parea pierduta si totusi erai fericita. Te luase in brate si coborase cu tine la bucatarie. Stiind ca o sa intrii in little space dupa acea pedeapsa, luase prajitura ta preferata si alte dulciuri. Acum stateai in bratele lui si mancai cu pofta tot ce se afla dulce pe masa.
"Daddy te iubeste.", ai zambit si ti-ai intors privirea spre el. Iti stersese ciocolata de la gura cu degetul mare, apoi ti-l daduse sa il cureti.
N/T: Si babygirl te iubeste.Dupa ce ai mancat cat dulce ai putut, Yoongi iti pusese capul pe pieptul lui, stiind ca ai ațipit. Te scosese usor din casa, nu inainte sa te imbrace in ceva, apoi inchisese usa si luase cheia cu el. Te pusese in bratele lui la volan, apoi condusese pana la studio asa. Te bagase in camera lui si te invelise cu o patura moale. Ai simtit cum te strange in brate si asa ati dormit pana a doua zi.
⏳⏳
Namjoon isi facea griji din cauza starii tale de little. Ai reinceput sa intrii in little space cand nu era momentul potrivit. Lui Yoongi i se topea inima de fericire, mai ales ca el avea grija de tine si stia cum sa fie un daddy bun, dar pentru ceilalti era putin chinuitor. Trecusera cateva saptamani in care toti ati stat linistiti. Parintii tai erau sanatosi si cu un mare chef de munca, prietena Ara Go se mutase pe straduta unde locuiai, iar Yoongi isi putuse recapata fosta casa, fiind aproape de tine.
Totusi, inca mai stateati uneori ascunsi in studioul lui Namjoon. De Yura si San nu mai stiai nimic, oricat ar fi incercat Hobi sa caute ceva, era degeaba.
Astazi, Hoseok, se inchisese in camera lui pentru a face mai multe cercetari. Nici baietii, dar nici tu , nu stiati ce voia sa faca. Acesta voia sa caute aparatura noua, sau sa incerce sa imbunatateasca tot studioul pentru a putea face tuturor treaba mai usoara.
"Hoseok, masa e gata!", Yoongi tipase asa tare, incat Hoseok varsase putina apa pe el. Acesta s-a ridicat oftand, apoi a mers la bucatarie. Se asezase langa tine, incepand sa manance linistit.
"Ce ai de gand, Hoseok?"
"Chiar n-ai incredere in mine, Namjoon?"
"Increderea asta ne cam da de banuit, Hoseok. De 2 zile numai asta faci."Jimin stia sa se bage pe sub pielea multora. Hoseok cedate si spusese tot ce avea in minte. Toti il ascultau cu mare atentie, pana cand tu ai auzit ceva din camera lui.
Te-ai ridicat si ai mers rapid spre camera acestuia. Pe laptop-ul acestuia se afla un dispozitiv de urmarire. Nu stiai pe cine voia Hobi sa urmareasca. Ai incercat sa dai zoom cat sa vezi mai bine.
N/T: Baieti? Veniti repede!, toti se uitau nedumeriti la ecranul laptop-ului, pana cand Namjoon facuse ochii mari, vazand ceva ce ii adusese fiori in corp.
"Hobi i-a localizat pe Yura si San."
"De ce sunt in drum spre Japonia?", cand Jungkook intrebase asta, toti s-au uitat la Hoseok care statea nemiscat si privea in gol.
"Hoseok-ah, poti afla de ce merg acolo ,nu?"
"Da, Jin, pot. Doar ca am nevoie de timp. Cei doi sunt buni la a face farse. S-ar putea sa-si fi dat seama ca ii urmarim."
"Ce vrei sa spui, hyung?"
"Vreau sa spun ca, acestia ar putea sa puna pe cineva sa mearga in Japonia, iar ei sa fie in alt loc. O sa incerc sa aflu."
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.