Taehyung P.O.V.
L-am inselat pe Jin; dar pana in acel punct mai este. Inceputul era ca eu lucram intr-un magazin in care erau de toate. De la ramen, la alte feluri de mancaruri, pana la articole de imbracat,ghiozdane si alte lucruri de care elevii aveau nevoie. Din asta ma intretineam. Nu ajunsesem sa il cunosc pe Jin din prima. Ne intalnisem intr-un club cand el avea 25, iar eu deabea implinisem 20 de ani. In 5 ani o facusem pe N/T sa ma creada unchiul ei, si sa ma iubeasca poate mai mult decat pe ai ei. Mereu imi dorisem sa am langa mine o fata de care sa am grija si sa stiu ca pot face parte din viata ei pentru mult timp, iar N/T imi indeplinise aceasta dorinta. Cu Jin era ceva diferit. Era amuzant si este in continuare, ma facea sa rad si sa ma simt bine in orice situatie.
Revenind. Intr-o zi vazusem un baiat brunet, tanar, care statea in magazin, asculta muzica. Il stransesem de mana cand vazusem ca voia sa apuce ceva si sa fuga. Era un ghiozdan. L-am platit eu pentru el. Nu cred ca avea nici 18 ani impliniti in acel moment, asa ca nu voiam sa aiba vreo amenda de platit. Venea in fiecare zi la magazin. Ma privea cum mancam raman. Cand ieseam din magazin, ii aparea de fiecare data un zambet pe buze. Mersesem odata la el, voiam sa stiu macar cum il cheama.
"Cum te numesti?"
"Jungkook,tu?"
"Taehyung.", iar de atunci ne apropiasem. In acel moment deabea facusem un an de relatie cu Jin. Jungkook era prea mic pentru mine si totusi il inselasem pe Jin cu el. Ne sarutasem intr-un club, apoi ne-am oprit dupa ce ne oferisem unul altuia sex oral.
"Imi pare rau.", fusesera ultimele cuvinte ale lui Jin inainte sa ma puna la pamant si sa imi traga cativa pumni pana imi lasase urme pe fata. Dupa acea bataie Jin numai vorbise cu mine cateva saptamani. Saptamani in care o luasem razna. Imi omorasem tatal vitreg. Imi batea mama si o traumatiza, nu puteam lasa lucrurile asa, era singura din viata mea la care ma puteam duce oricand. Murise dupa cateva luni din cauza bolii pe care o avea; avea probleme cu rinichii. Suferisem. Imi bateam joc de oameni si ii bateam pana ramaneau lați. Spre apararea mea, bateam doar barbatii pe care ii vedeam noaptea pe strada, ce dau in nevestele lor, sau tipa la ele. Am fost bagat la inchisoare cateva zile pentru chestiile astea, fiind scos mereu de acolo de catre femeile pe care le aparam.
Cu Jungkook o terminasem. Incetasem sa mai tin legatura cu el dupa ce Jin ma iertase in totalitate. Asta pana cand N/T ne facuse cunostinta atat cu Jimin, Jungkook si Namjoon, dar si cu Yoon si Hobi. Nimeni inafara de Jin nu stia ce se intamplase cu mine si Jungkook, insa noi doi alesesem sa nu spunem nimic despre asta. Eram apropiat de Namjoon, stateam cu orele intinsi pe strada, noaptea si priveam stelele, asta cand disparusem din viata lui Jin si a lui N/T.
Avusesem cu totii momente in care mergem in mall-uri si probam costume extrem de scumpe, in timp ce aveam cate un pahar de vin in maini. Aveam bani atunci, multi bani, facuti din lucruri murdare de care nu sunt mandru nici acum, chiar daca trecuse mult timp de atunci. Eram mandru de Jin, aveam o viata minunata impreuna, eram mandru de N/T, care si-a gasit sufletul pereche si in acest moment isi face un drum al ei. Ei doi contau mai mult decat viata mea.
Privesc acum pe geam, aducandu-mi aminte de toate povestite acum. Toate problemele astea se terminasera in sfarsit.“If you can't fly, then run...."
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.