Povestea lui Jin

184 20 1
                                    

Jin P.O.V.

N-am stiut niciodata daca am avut sentimente pentru Namjoon, sau nu. Nu imi puteam da seama. Il iubeam pe Taehyung, dar imi placea si prezenta lui Namjoon, cum tuturor cred ca le-a placut. Il ajutasem cateva zile la benzinarie. Mereu imi dadea din banii pe care ii primea de la seful lui, si mereu ii refuzam. Aveam bani. Aveam un loc de munca stabil, in care se platea bine,nu aveam nevoie de banii lui Namjoon. Stia cum sa ma enerveze si sa ma amuze in acelas timp. Pana intr-o zi, cand ne certasem atata de rau, incat stateam in pat si ma foiam in continuu, rugandu-ma  doar sa dorm. Ne certasem din cauza ca il trasese pe Tae in prostiile lui. Nu puteam fii de partea lui, nu stiam nimic de el, iar Namjoon nu voia sa scoata nicio vorba.
Dupa ce il batusem rau pe Tae din cauza lui Jungkook, am jurat sa numai pun la suflet orice alta tampenie facuta de el. Timpul trecuse. Ma impacasem cu Tae, insa N/T mi-l adusese pe cap pe asa zisul Jungkook; al naiba el sa fie, ma facuse sa il plac chiar daca trebuia sa il detest.
"De ce suntem aici, Namjoon?"
"Am spus de ieri ca o sa ne vedem aici, Jimin. Ne trebuie niste reguli.", stateam cu totii pe o canapea, cu bautura in fata noastra. N/T ne parasise si in acel moment ma uram. Trebuia sa ne organizam si daca ea nu era aici.
Jucasem la un moment dat, jocuri de noroc. Stransesem in acea seara o multime de bani; atunci petrecusem. Beam cu totii, dar gandul imi era mereu la N/T. Aveam atatia bani, incat ii aruncam in scârbã pe orice lucru pe care il voiam. Intr-o seara, ne stransesem toti, inafara de N/T, pe cand Hoseok inca era dependent de pastile, ceea ce se agravase cand micuta noastra ne parasise. Le aruncase in focul din fata noastra, punand atunci stop la toata tampenia asta.
Mergeam la petreceri multe. In drum spre una dintre petreceri, era sa dau cu masina peste cineva. Acel cineva cazuse pe jos,insa nu-l ranisem.
Cand N/T disparuse dupa ce Jimin, Jungkook si Tae fusesera prinsi, innebunisem. O strigam mereu, cu gandul ca va aparea dintr-o data si ma va lua in brate. Namjoon incerca sa ma faca bine, insa era la fel de disperat ca si mine. Cand o gasise, fusesem cel mai fericit din lume, chiar daca in locul fericirii mele, se citea șocul.
Acum eram bine. Stãm cu totii la masa, radem, bem si mancam,fericiti ca Yoongi si N/T isi construiesc in sfarsit fericirea mult dorita. Pe care toti o meritam din plin.

"I think it makes a fair game to show an ugly part of me sometimes." -Seokjin

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum